اشرف غنی اولین فرار را تجربه کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۵    ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ کد خبر: 157359 منبع: پرینت

جلاد زمان اشرف غنی نخستین فرار را در ننگرهار تجربه کرد و موفقانه پابه فرار گذاشت.

زمانی که جمعیت خشمگین بسوی وایسرای امریکا هجوم آورد، جلاد با پیشدستی پا به فرار گذاشت.

جلاد جمعی از مردم ننگرهار را جمع نموده بود تا با عوامفریبی خود ادامه دهد. در واقع جلاد خواست تاتحت عنوان پرابلم های مردمی، برای انتخابات ریاست جمهوری خود کمپاین نماید، اما مردم قهرمان ننگرهار با هوشیاری و جسارت به دسایس غنی احمدزی پی برده، محفل را برهم زده و بر روی او سیلی کاری نمودند!

در اوج بلوای مردمی جلاد دست به فرار زده و خود را زنده تا کابل رساند!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   Mobarez Rashedi
هوشیاری مردم غنی خیل، ستودنی است که جلو آقای غنی را گرفتند و اعتراض کردند که کمپاین کردن آمدی.
واقعا علاوه بر این که سفر ها کمپاینی است ،
منصب های حکومتی به کسانی حراج داده میشود که در تکتِ انتخاباتی حکومت باشند و الا باید از حکومت اخراج شوند.
این رفتار خلاف قانون است و استبداد آشکار .
همچنان ایستادگی جنون آمیزِ حکومت در برابر صلح، خطر ناک و نگران کننده است.
لازم است مردم ، کاندیدان ریاست جمهوری، احزاب سیاسی، جامعه مدنی و افکار عامه در برابر این زورگویی و خلاف ورزی حکومت بایستند.

>>>   Lalzad
به گپ های تکتیکی غنی «دلخوش» نکنید!
============================
* غنی یا حواس خود را از دست داده، یا متوجه نیست که چه می گوید و یا همگان را «بچه خر» تصور می کند...
* دیروز طالبان را «برادران ناراضی» می نامید و امروز «دشمن» خواند...
*‌ دیروز به نیرو های مسلح فرمان «زدن» دشمن را داد و امروز برای شان پیشنهاد دفتر در کابل و جلال آباد و قندهار کرد...
* تعدادی این گفته های غنی را ستراتژی تهاجمی خواندند، ستودند و سزاوار تایید دانستند (غافل از اینکه فاشیزم قابل اعتبار نیست)...
* التماس تفکر!

>>>   درود!
غنی پشت آب رفته بیل میگیرد...
به نادانی این رهبران بی خرد احساساتی ، متعصب و عوام فریب افغانستان باید گریه کرد به ما چی مربوط که یکنفر پشتون پاکستانی در پشاور کشته شده ، متعصبین بی خرد بخاطرش در کابل مظاهره میکنند و غنی هم ابراز نگرانی ، مشکلات کشور ما اضافه تر و مهمتر از آن است آقای غنی به آن رسیده گی کن اگر میتوانی ، دیگر خط دیورندی وجود ندارد و یکجا شدن آن به کشور هم دور از امکان است بهتر است تا آن را به رسمیت بشناسند تا بخشی از مشکلات ما با پاکستان حل گردد.

>>>   اشرف غنی قصد کرده است که همانطوری که در گذشته ها لوی پکتیا را به سه ولایت تقسیم کردند و از بین بردند.حالا او نیز تصمیم دارد که لوی بدخشان به دو ولایت و لوی هرات را به دو ولایت و لوی کابل را به دو ولایت و لوی هزاره جات را به سه ولایت و لوی ننگرهار را به دو ولایت تقسیم کند.
او تصمیم داشت که لوی قندهار را نیز به دو ولایت تقسیم کند،اما کرزی به او اخطار داد: هوش کرده باشی،این کار رانکنی که خراب خرابت خواهم کرد!

>>>   زنده باد مردم شریف ننگرهار که این انسان روانی وعقده ای ره شناختند تمام مردم افغانستان دربرابر این سگ دیوانه مانند مردم شینوار وننگرهار این کله پوچ قبول نکنند
غلام دستگیر ازشهر جلال آباد

>>>   مردم ولایت ننگرهار برای غنی (مغز متفکر دوم جهان) میگویند که وعده های در جهار سال پیش برای مردم بدخشان داده بودی که بدخشان را مرکز تجارت جهان میسازم تمام کار هایش خلاص شده صرف افتتاح آن باقی مانده است . آنرا که افتتاح نمودی باز بیا وعده های چهار سال آینده برای مردم ننگرهار بده و حالا بطرف لوی پکتیا برو و برای آنها وعده چند مکتب را بده . صرف مکتب برای اهالی پکتیا که کپت خطا نرود که مکتبی های به سویه جهانی برایتان میسازم که از ممالک دیگر برای درس خواندن اینجا بیایند.
زبور از شهر مزارشریف

>>>   اهالی ولایت ننگرهار میگویند که مغز متفکر مرکز تجارت جهانی در بدخشان تمام کار ها خلاص شده است صرف افتتاح آن باقی مانده است باز به لوی پکتیا برو و برای آنها چند مکتب جهانی وعده بده که از دیگر ممالک برای تحصیل آنجا بیایند.
زبور از شهر مزارشریف

>>>   ای شخص فاسد مزدور خاین و وطن فروش هیچ از سایر مستبدان نیاموخت و هنوز هم با کله شقی در جای پای قدم های سایر همفکران و هم خیل و تباران فاشیست ، مزدور و مستبدش قدم میگذارد ، ولی غافل از اینست که حالا قرن نوزده و بیست نیست و مردم افغانستان هم آن مردم کور و نادان نیستند ، حالا شعور سیاسی مردم ما به مراتب بلند رفته و خوب وبد را بسیار بخوبی تفکیک میکنند. غنی احمدزی کوچی باید پند بگیرد و در آخر حکومت تک قومی و فاشیستی اش سر بگریبان کند و اشتباهات گذشتگان را تکرار نکنند اگر کمی وجدان دارد.
کوه کن

>>>   آقای غنی درابتدا خیلی وعده های خوب خوب به مردم داد اما انجام نداد بجای اینکه پول ها رابه مردم چشم انتظار مصرف می کرد همه این سرمایه را با خودخواهی و اصحاب ضعیف اش جای های مصرف نمود که امروز مثلی س پشیمان است یا برای آمدن حکمتیار چه هزینه های که نکرد ویا برای برادر های ناراضی شان که نتجه اش را امروز با چشم هایش ميبیند

>>>   غنی برای ترامپ نامه فرستاد که به لیاظ خدا مرا تنها نگذارید و دالر ها و قدرت مرا از دست ندهید همین سربازان خود را از افغا نستان بیرون نکیند زیرا باز دیگر برای من جای و جودندارد که در اینجا زندگی کنم باز ترامپ گفت برو دیگر هم ترا وقت می دهم مگر کو شش کنید که این بار به عویظ 45 هزار نفر کشته 80 هزار نفر کشته باید راپورش برایم بیاید تا این مسلمان از روی زمین کم شود باز غنی این شرط ترامچ را قبول کرد و دوبار از کشیدن سربازان خود از افغا نستان اجتناب کرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است