سه شوخی اشرف غنی در یک روز
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۰    ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ کد خبر: 157361 منبع: پرینت

ـ طالبان اشرف غنی را نمیخواهند، اگر هم تمام قدرت را نه، بخش مهم قدرت را میخواهند. اشرف غنی میگه : "حاضریم به طالبان در کابل دفتر نمایندگی بدهیم." دفتر فروش آیسکریم؟

ـ "دوستان، نگرانی آنها از اشرف غنی نیست بلکه از مغز و تدبیر می‌ترسند." این ستایش از "مغز و تدبیر" خود برحق است. نگاه کنید چگونه با تدبیر جنگ با طالبان را پیش برد؟ خود وی گفت : فقط "۴۵ هزار نیروی امنیتی در ۴ سال" زمامداری او کشته شده اند.

ـ او گفت "آنهایی که می‌گویند برای صلح باید از مقام خود بگذرم، می‌دانند که این پست "ارث پدر نیست" بلکه امانت مردم است". من فکر میکردم تحفه جان کری است.

کریم پاکزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
شوخی
نظرات بینندگان:

>>>   Lalzad
به گپ های تکتیکی غنی «دلخوش» نکنید!
============================
* غنی یا حواس خود را از دست داده، یا متوجه نیست که چه می گوید و یا همگان را «بچه خر» تصور می کند...
* دیروز طالبان را «برادران ناراضی» می نامید و امروز «دشمن» خواند...
*‌ دیروز به نیرو های مسلح فرمان «زدن» دشمن را داد و امروز برای شان پیشنهاد دفتر در کابل و جلال آباد و قندهار کرد...
* تعدادی این گفته های غنی را ستراتژی تهاجمی خواندند، ستودند و سزاوار تایید دانستند (غافل از اینکه فاشیزم قابل اعتبار نیست)...
* التماس تفکر!

>>>   ریس جمهور یگانه کسی بود که موقف درست و ملی در قبال مسله صلح اختیار کرد، به راستی هم غنی کسی است که مردم در این حالت کشور به او نیاز دارند. موفق و کامگار باشد

>>>   نزد این غول ها همه چیز نورمل در جریان است، یا بگفته این اوغان غول همه چیز نورمل روان است۰
هی مه میگم همی غنی بابای تان ۰۰۰، شما غول های چهار پای با این رقم بابای تان و این رقم نورمل تان۰

>>>   طالبا ن می گویند که ما اشرف غنی را به این خاطر نمی خو اهم که او یک شخص یهودی و کلیمه خود را یاد ندارد

>>>   درسطح جهانی ما یا جایی اول هستیم ویاهم جای دوم...
خدا سایه این چنین آدم بی برکت را از سراین ملت آگاه و شجاع ومجاهد پرور; هرچ زو د تر کم کن دومین متفکر «جهان»! که صد ها هزار نفر کشته وزخمی تنها 45000 هزار سرباز شهید . واین خاک را به قبرستان تبدیل و اوج تعصب قبیله گرایی بینظر که درهیچ نقطه کره زمین وجود ندارد.
- دست آورد هروز به سه ملیون لشکر معتادین مواد مخدره یک ملیون مهاجر در کشور فزوده میشود. شفاخانه های دهلی واسلام آباد پر از مریض مردم افغانستان ا ست.
اشر غنی در این فرصت 18 سال شکوه و جلال خود را برای زن بچه های خود نشان داد؛ این روزها اما افول غنی رخ کشیده است.
او در برنامه‌های کلان-صلح و انتخابات-حمایت هیچ طرف مطرح سیاسی کشور همسایه ها را ندارد، برنامه‌های او تنها در داخل ارگ حمایت می‌شوند و گاهی هم تاییدیه‌های سرور دانش چین‌های پیشانی او را صاف می‌کنند.
امروز این تنهایی، غنی عصبی را بیشتر از پیش عصبی و پریشان ساخته است. حاشیه‌رانی‌های غنی از طرف امریکا با داراش و بعد به حاشیه رفتن خودش درس بزرگی در تاریخ افغانستان است، این درس "نه" به انحصارطلبی و دیکتاتوری است.
تصمیم گیری های سبکسرانه و دیکتاتورمابانه آقای غنی روند حکومتداری را مختل و نظم اجتماعی و ثبات سیاسی را برهم زد، نه تنها فاصله بزرگ میان ملت و حکومت وحدت ملی ایجاد شد بلکه ایالات متحده آمریکا، به شکل فوری و یکبارگی، آقای غنی را تحریم کرد و تمام صلاحیت ها و امکانات واگذارشده پیرامون روند صلح را نیز از او گرفت. تحریم آمریکا چنان بزرگ و جدی بود که حتی رهبران آمریکایی از پذیرش و ملاقات با آقای غنی نیز خودداری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است