غنی هم برگزار کننده، هم کاندید و هم منتخب انتخابات!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۴    ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ کد خبر: 157362 منبع: پرینت

اشرف غنی که قبلآ هم در تعیین اعضای کمیسیون های انتخاباتی نقش مهم داشت، میخواهد که برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آینده خود ش هم برگزار کننده، هم کاندید و هم منتخب آن باشد.

در پروژه جدید "قانون انتخابات" او پیشنهاد "حذف کمیته گزینش برای تعیین اعضای کمیسیون‌های انتخاباتی"، "اختصاص صلاحیت تعیین اعضای کمیسیون‌های انتخاباتی به رییس جمهوری، غیرانتخابی ساختن روسای کمیسیون‌های انتخاباتی، حذف نقش اعضای کمیسیون‌ها در تعیین روسای دبیرخانه و تخصیص آن به رییس جمهوری ..." را میکند و ادعا دارد که این طرح حکومتی نیست بلکه در نتیجه مشورت‌ها ترتیب شده است.

۱ ـ تصور میکنم که وی مانند همیشه در چنین مواردی با معاون دوم خود مشورت نکرده زیرا آقای سرور دانش با قانون و قانونگذاری آشنا است و در گذشته حد اقل دو بارهم پارلمان و هم حکومت را در تخلف از مواد قانون اساسی سرزنش کرده بود. (در همان زمان من پستی در مورد سخنان ایشان نوشته بودم)
۲ ـ با کی مشاورت کرده ؟ "از روباه پرسیدند شاهدت کیست ؟ گفت دم ام !".

کریم پاکزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   درود!
غنی پشت آب رفته بیل میگیرد...
به نادانی این رهبران بی خرد احساساتی ، متعصب و عوام فریب افغانستان باید گریه کرد به ما چی مربوط که یکنفر پشتون پاکستانی در پشاور کشته شده ، متعصبین بی خرد بخاطرش در کابل مظاهره میکنند و غنی هم ابراز نگرانی ، مشکلات کشور ما اضافه تر و مهمتر از آن است آقای غنی به آن رسیده گی کن اگر میتوانی ، دیگر خط دیورندی وجود ندارد و یکجا شدن آن به کشور هم دور از امکان است بهتر است تا آن را به رسمیت بشناسند تا بخشی از مشکلات ما با پاکستان حل گردد.

>>>   هر کاری که از دست اشرف غنی احمدزی پوره و امکانات جعل و تقلب و سوءاستفاده از صلاحیت وظیفوی به غنی احمدزی ممکن باشد بخاطر بقای خودش در کرسی ریاست جمهوری انرا استفاده میکند اما اکنون که موضوع مصالح با طالبان از جانب امریکا و سیاسیون و مجاهدین افغان براه انداخته شده و طالبان هم اماده مذاکره و مصالحه است و مانع مصالحه اشرف غنی قرار گرفته چانس اشرف غنی در سیاست اینده افغانستان یک فیصد هم دیده نمیشود چه رسد که ریس جمهور اینده کشور ما باشد در حکومت موقت که طالبان هم در ان سهم خواهند داشت موجودیت اشرف غنی احمدزی هم خیلی به حد پاینتر ان است چون غنی کاری نکرده که ملت از ان راضی باشند و حامی ان گردند .
کجا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی بلای ما هم بسر غنی .

>>>   اوغان نه آنقدر فرهنگش را دارد و نه هم مغزش آنقدر انکشاف کرده که به مردم سالاری، انتخابات پاک، و به احترام حقوق شهروندی همه باور داشته باشند. بازهم راه های تقلب، خیانت، و جنایت را پیدا میکنند و باز هم همان وحشت و دهشت را که در سرشت خود بصورت طبعی دارند درین موارد نیز بنمایش میگذارند.

>>>   خود کوزه / خود کوزه گر / خود گل کوزه
راوی کابل

>>>   اشرف غنی در طول دوره حکو مت خود که گفته است 45 هزار جو انان کشته شده اند و اگر در اینده یک لک هم کشته شود من این چو کی دالری را رها نیم کنم زیرا فا میل بنده در امریکا توسط همین دالر ها یک فلم قوی جور می کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است