شاه میرود ولی شاه قلی از پاچه اش محکم گرفته!!
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۲    ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ کد خبر: 157371 منبع: پرینت

چو ناکس به ده کدخدایی کند
کشاورز باید گدایی کند
"فردوسی"
به بهانه دیدگاه ضد طالبانی قرار است لشکر مزدبگیر "دفاع" از اشغال و اشغالگری و در ضمن در زیر پوست تقویه از این نظام متعصب قبیلوی توسط همان لابی های کهنه کار دیروز و همکاران تازه وارد شان در داخل و هم خارج از کشور تشکیل گردد و دیده میشود به شکلی از اشکال تا آمدن سونامی در هر طرف و به هر خس و خاشاک برای نجات خویش دست و پا می زنند و تقریبا در حال گسترش است.

این افراد وابسته میخواهند "هم خرما و هم ثواب..." شود یعنی از یک طرف میخواهند این اشغاگری را به شکل وارونه قانونی جلوه دهند و از جانبی هم به دفاع از همین نظام دست نشانده مستبد مرکزی پوسیده شده که چند صده است فقط خون میریزاند و استبداد حکمفرما است به شکل بیشرمانه به دفاع برخاسته اند و سعی میورزند ادامه این نظام جنایتبار بار دیگر به این مردم تحمیل کنند.
من مطمین هستم که اکنون همه چیز آشکار و آشکار تر میشود وقتی پرده ها دریده میشود، افشاگری خود نمایان میگردد.

از همه جالبتر اینکه تصمیم برای خروج عساکر امریکایی در واشنگتن گرفته شده است ولی چنان تب و لرزه در کابل و اروپا حکمفرما است که مپرس، حتی بسیاری امریکایها خود موجودیت عساکر خویش را در افغانستان به نوعی اشغال میدانند ولی آنانیکه خوردند و لمیدند و هنوز از این رهگذر زنده اند و لمیده اند قبول ندارند "زه نه منم"!

درحالیکه نماینده قصر سیاه در امور افغانستان خلیلزاد افغانتبار امریکایی در سخنرانی اخیر خود گفت: میخواهیم از افغانستان خارج شویم چون اکثریت مردم افغانستان حضور عساکر امریکا را خوش ندارند. افغانستان «آزاد و خودمختار» شود. یعنی به آشغال پایان داده شود. این خود مهر تاییدی بر اشغال است.
ولی تعداد سبکسرانی که وجود شان مسموم شده است و از اینطریق نفس میکشند و اصلا ارزش عزت و آزادی را دیگر نمیدانند آزادی برای شان به مفهوم «شکم پر» و «کیسه پر» همراه باعیش و عشرت تبدیل شده است؛ اصلا حاضر نیستند این واقعیت تلخ را بپذیرند.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شاه
امریکا
نظرات بینندگان:

>>>   حکومت از یک فرد پله بین کلانکار وخودبی دیگر رو گشتانده وبا او حساب میکند :
گزارش‌های تایید نشده‌ی وجود دارد که از محاصره شدن خانه‌ جنرال دین محمد جرات، معاون پیشین ریاست امنیت ملی به دلیل با نگشتاندن تجهیزات امنیتی و محافظان دولتی‌اش به حکومت، خبر می‌دهد. جنرال دین محمد جرات، رییس جریان حفاظت از ارزش‌های جهاد و مقاومت است و پیش از این به در سمت‌های مشاوریت رییس جمهور و معاونیت امنیت ملی کار کرده‌است.
آقای روشن‌دل افزود که مطابق دستور وزارت امور داخله، هر مسلح غیر مسوول که سلاح غیر قانونی، موتر شیشه سیاه و بدون پلیت داشته باشند را بازداشت و خلع سلاح می‌کنند.
روشن‌دل گفت که پولیس امروز برای بازداشت چنین افراد 72 کمربند امنیتی در شهر کابل ایجاد کرده‌اند

>>>   اگر امریکا برود پاکستان می اید واگر این مراتبه پاکستان آمد صوبه شدن حتمی است ]
همانگونه که بیشتر ازهزار سال قبل صفاری ها دراشغال شدن کشور توسط اعراب کمک کردند واصلا همین ها باعث شدند تا آن لشکر غارت گر وارد کابل شوند یعنی یعقوب لیث صفاری
این بار هیبت الله پاکستانی افغانی الاصل باعث مشود تا آی اس آی حاکم سرنوشت ما شود
ر

>>>   آفتاب است دلیل آفتاب، و آفتاب را نمیتوان با انگشت پنهان کرد. اشغال شاخ و دم ندارد بلکه همین است که امریکا در افغانستان می کند.
رنگریز

>>>   فکر کءم در پیری عاشق پاکستان شدی

>>>   محصره جنرال جرئت درسی است به همه آنجاییکه به ناکسانی چون غنی میپیوندند.
دیر نیست که با صالح چنان کند که با جرئت کرد
پس این دلقک امریکا را رها کنید تا در گودال خود بزرگ بینی اش غرق شوند.

>>>   اولین زوری بد که آمد کلمرغ بابا مثل امان الله خان صندوق های زنش را گرفته بطرف غرب فرار میکند. پولها را که قبلن خودش و زنش به حساب های اولاد های خود انتقال داده اند. حال از چه ترس دارند؟ ترس او از دست دادن مقام چوکی و عیش و عشرت داخل ارگ است. در غم مردم اگر این خائن های پراشوتی میبوند وضع به این حالت نمیرسید.

>>>   دایرشدن لویه جرگه بی تاثیر را به الفاظ شدید محکـــــــــــــوم ممیکنیم همه پول بیت المال مصرف این عنعنه بدوی میشود درحالیکه پارلمان موجود است چی ضرورت که هزار ها کیلو نصوار وهزارها بوتل پانتا وملیون ها افغانی کرایه موتر طیاره هوتل گردد حکومت عهمین پول را برای معاشات متقاعدین مصرف کند

>>>   بچو مشکل نیست که خودت نمی خواهی مسلمان با شی و قتکه امریکای ها افغا نستان را ترک میکند. خودت را همرای خواهر ت برویند. یعقوب لیث صفاری کار را انجام داد که پدرکالان هایت بت پرست پودو از بت پرستی به اسلام مشرف شدن .

>>>   همه اش قصه ک.. .شیر است تا دیروز همین جرات مشاور غنی بود و از بدماشی وی ضد حریفان خود کار میگرفت حالا موتر شیشه سیاه جرات باید در شهر گشت و گذار نکند. عجب حکومت مسخره است. همین حالا برایید در شهر که کی موتر شیشه سیاه ندارد. غنی چند ماه قبل گفته بود که اگر کسانیکه شیشه موتر شان سیاه بود مردم باید با سنگ بزند. تو که تمام قدرت بدستت است نمیتوانی موتر شیشه سیاه را توقف بدهی مردم غریب و بیچاره با کدام توان خود با سنگ بزند وای بر این عقل و وای بر این منطق!

>>>   عطا صفوی شما با دوچشم تان مشاهده کردید که تمام رهبران "افغانستانی" تان بلاخره در عقب همان طالبان "قبیلوی" صف بستند. باید هرکدام این رهبران تان یک پیاله زهر مار را سربکشند.

>>>   اولین زوری بد که آمد کلمرغ بابا مثل امان الله خان صندوق های زنش را گرفته بطرف غرب فرار میکند. پولها را که قبلن خودش و زنش به حساب های اولاد های خود انتقال داده اند. حال از چه ترس دارند؟ ترس او از دست دادن مقام چوکی و عیش و عشرت داخل ارگ است. در غم مردم اگر این خائن های پراشوتی میبوند وضع به این حالت نمیرسید.

>>>   طالبان وحشی هم رفتند به زیارت مسکو و با تمام همان رهبران "افغانستانی" که شما میگوید خودشان را خم و چم نمودند، پس شما بیغیرت های طالب های نکتاهی دار اوغان هم یگان پیاله زهر بخورید، لافوک ها۰ کور خود بینای مردم۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است