نشست سه جانبه آمریکا، طالبان و پاکستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۵    ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ کد خبر: 157406 منبع: پرینت

نماینده های طالبان برای شرکت در یک نشست سه جانبه به پاکستان دعوت شدند.

در اعلامیه‌ طالبان آمده است که این نشست، به دعوت رسمی پاکستان، روز دوشنبه (18 فبروری) برگزار خواهد شد.

دفتر خلیلزاد به این خبر واکنش نشان داده اعلام کرده است که تا کنون دعوتنامه ای در اینباره دریافت نشده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
پاکستان
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   Rawi
بازهم صلح
من شک ندارم که مردم رنج دیده و زحمت کش کشورمان , نه صلح پایدار میخواهند و نه صلح بالدار میخواهند , بلکه مردم زحمت کش کشورمان صلح دایمی و صلح نان و آبدار میخواهند ؛ صلحی که بتوانند با ترس و رنج کمتر و با آرامش نسبی کار کنند و لقمه نانی بدست آورند و بدون خوف و خطر در گوشه ای بخوابند ! اما آیا این صلح کذایی ؛ یعنی صلح با پاده وحشی طالبان آن صلح است که مردم رنجدیده و زحمت کشورمان میخواهند ؟!
نی به هیچ صورت این صلح خواهی ها آن صلح نیست که اکثریت مردم زحمت کش و رنجبر کشورمان خواهان آن می باشند .
صلح خواهی های کنونی ؛ در واقع تلاش درجهت اتحاد و همبستگی و ساختن یک شرکت بزرگ غارت و چپاولگری و نهادینه ساختن جنایات آیینده در کشورماست . تلاش برای ساختن یک شرکت بزرگ ارتجاعی ؛ شرکت ارتجاعی فاشیزم قبیله و ارتجاع سلفی و وهابی و ریزه خوران روشنفکرنمای شان .
من به حیث یک روشنفکر آزاد اندیش به تمام روشنفکران آزاداندیش و سازمان ها و احزاب مترقی و انقلابی کشورمان ندا می دهم که به هوش بیایند تا دیر نشده وبا همدستی و همبستگی نیرو های ارتجاعی فاشیستی و سلفی و وهابی در کشورمان جو های خون جاری نشده و ازکشته های مردم بیگناه ومظلوم کشورمان پشته ها ساخته نشده ؛ دست بدست هم دهند, رسالت ایمانی , وجدانی و تاریخی خود شانرا در قبال کشور و مردمان زحمت کش و رنجبر کشورمان ادا کنند .
سن روشنفکران هم نسل من از شصت گذشته ؛ خواهی نخواهی از زندگی ما چندسالی بیش نمانده ؛ بیایید که این چند سال را فدای مردمان مظلوم کشورمان کنیم .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است