اگر جرات دارید قبل از انتخابات تصفيه حساب کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۳۶    ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ کد خبر: 157418 منبع: پرینت

‎حكومت هم تا ديروز آنهايي را كه اسناد مؤثق روابط پنهانى با سازمان‌های استخباراتی كشورهاى همسایه داشتند و دوسيه‌هاى فساد ميليونى دارند را پیش خود نگه‌داشته و به آنها به ديد «فرصت» مي‌ديد. در حالي كه آن‌ها هميشه براى حاكميت‌ملى و تماميت ارضى و ملت مظلوم افغانستان چالش هستند.

‎اگر حكومت به واقعيت صادق است، تمام دوسيه‌هاى فساد، دزدى، جاسوسى را صرف‌نظر از اين‌كه به كدام تيم انتخاباتى تعلق دارند و يا هم در كدام موقف هاى حكومتى قبلأ و فعلأ قرار دارند و با مربوط كدام قوم، زبان و تبار می‌شوند را از مجاری قانونی و بي‌طرفانه تحت پیگرد قرار بدهد.

‎آنهایی که با پاكستان معاملات پنهانى و تلفن‌های‌محرمانه داشتند و آن‌های‌که اجازهٔ اعمار صدها کیلومتر ديوار سيم‌خاردار را در عمق خاك افغانستان دادند،
آنهاییی که در قضيه كابل‌بانك و صدها قضيه دزدى ملت مظلوم دخيل بودند،
آنهاییی که باعث سقوط ولايات گرديدند،
آنهایی که مشوق و باعث رشد داعش گرديدند و آنهایی که با استخبارات كشورهاى ديگر عهد و پيمان‌ها بستند را از یاد نبرید و چاره‌ای برای‌شان بجویید.

‎افزون برآن، آنهایی که انتخابات ٢٠١٤ را به افتضاح جهانى كشاندند و با پاليسى‌هاى غلط امنيتى باعث تقويت طالبان گرديدند و زمینه‌ساز نفاق بين مردم ما شدند و در توطئه‌ها شامل بودند. نظام را از داخل مانند جوك‌هاى خون‌آشام مكيدند و باعث شهادت هزاران تن از بهترين جوانان ما شدند، آیا همین‌ها نبودند که دشمن پاكستان را «احمق» خواندند؟ و سخاوتمندانه امتيازات يكجانبه به پاكستان و تروريستان‌شان دادند، چگونه حساب و کتاب باید شود؟

‎آنهایی كه در افغانستان تجارت نامشروع مي‌كردند و در قراردادهای وزارت معادن مداخله داشتند و ادارات موازى در تعميرهاى ارگ ايجاد كرده بودند و سيستم‌هاى نيم‌بند افغانستان را با هزار نیرنگ تضعیف نمودند و بالاخره به‌نابودی كشانیدند، جنبش‌هاى مدنى را به‌خاك و خون نشاندند و آنها بودند كه مانع بيرون راندن اتباع ايرانى و پاكستانى از جاهاى حساس و محرم شبكه‌هاى مخابراتى گرديدند، چه معامله خواهد شد؟

‎آنهایی که با پول ملت ميليون‌ها دالر را دزديدند و حال همان پول‌ها را در كمپاين‌هاى انتخاباتى به مصرف مي‌رسانند، آن‌های‌که میلیارد‌ها دالر سرمايه ملت را به خارج از كشور انتقال دادند و ده‌ها خيانت ديگر که در فرصت مناسب باید به آگاهی و قضاوت مردم افغانستان گذاشته شود، چیزهای ناگفته‌ای اند که باید روزی بدان پرداخت.

‎حداقل خوبی اين انتخابات این است که زمینه افشاى چهره‌هاى وابسته فراهم خواهد شد! اگر حكومت صادق است، همه دوسيه‌هايي كه در تمام موارد فوق الذكر به دفتر شوراى‌امنيت‌ملى و شخص رييس جمهور ارايه گرديده اند را از انبارهاى گرد گرفتهٔ سياسى، قومى، تيمى و زبانى بيرون بکشد. اگر کدام دوسیه و سند را گم كرده‌ايد، در هر مرجع مربوطه كاپى دیگری از آن را دارید و بياييد قبل از رسیدن انتخابات اين جرات اخلاقی را نموده و با اين تصفيه حساب ملى وارد ميدان شفاف مبارزات انتخاباتى شويد.

رحمت‌الله نبیل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
تصفیه حساب
نظرات بینندگان:

>>>   الله موفق پیروز داشته باشی نبیل صاحب.
به او روزی که مداری ها دیگر قانون و عدالت اجتماعی ووحدت ملی را به بخاطر ابقای قدرت خویش استفاده کرده نتوانند.
بااحترام

>>>   رحمت خدا بر تو رحمت الله نبیل ! فرزند صادق افغانستان. این حرف هایت را کسیکه مخاطب ات نمیتواند عملی نماید زیرا گفته اند که ازماهی پرسیدن که چرا حرف نمی زنی ؟ گفت بخاطر حرف زده نمیتوانم که دهانم پر‌آب است. این آقا هم دهانش پر آب است !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است