گفتگوی خلیلزاد و غنی در حاشیه کنفرانس مونیخ
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۲۷    ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ کد خبر: 157428 منبع: پرینت

در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، داکتر زلمی خلیلزاد نماینده خاص وزارت خارجه امریکا با اشرف غنی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار روی اقدامات بعدی به شمول برگزاری لوی جرگه مشورتی صلح و پیشرفت های اخیر در رابطه به صلح در منطقه، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
خلیلزاد ابراز داشت که امریکا در پروسه صلح به رهبری و مالکیت حکومت افغانستان نقش تسهیل کننده داشته و مشترکاً به پیش خواهند رفت.

خلیلزاد نیز در صفحه تویتر اش نوشته است که با رییس جمهور غنی روی گام‌های بعدی جرگه مشورتی صلح و نیاز هرچه زودتر به گفتگوهای بین الافغانی و تلاش‌های منطقه ای در مورد روند صلح در افغانستان گفتگو کرده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
غنی
مونیخ
نظرات بینندگان:

>>>   نگفتند که با همدیگر انگلیسی گپ زدند و یا فارسی و یا پشتو؟
اشرف غنی به زلمی خلیل راد: تو نمی شرمی که منحیث یک افغان،نماینده امریکا در مذاکرات صلح شدی؟
زلمی خلیل زاد به اشرف غنی: تو نمی شرمی منحیث یک نفری که تابعیت امریکایی داری و سالها نان و نمک امریکا را خوردی و با یک امریکایی عروسی کردی و اولاد هایت درهمین جا کلان شدند،خود را در لباس افغان زده ،آمدی و خود را رییس جمهور افغانستان ساختی؟
اشرف غنی به زلمی خلیل زاد: مه اقلاً لنگی طالبانی خود را در سر خود کردم و نشان میدهم که من یک افغان پشتون هستم.کجاست کلاه دوسره تو که در سرت بگذاری؟
زلمی خلیل راد به اشرف غنی: من نزد خیاط رفته بودم و فرمایش دادم که این کلاه را به من بدوزد،اما او میگوید که کن نمیتوانم. تا بحال من یک کلاهی که نیم اش کلاه شاپو باشد و نیم اش کلاه قره قلی،نساختم و نمیتوانم بسازم.

>>>   اینها به عقل ملت ما میخندندومردم را به مسخره میگیرندوگرنه همه میدانند که خلیل زاد وکرزی وغنی وطالب وحکمتیار خار یک درخت وزهر یک مار اند همه از یک منبع ومرجع الهام میگیرند وتماما یک پروزه را تطبیق مینمایند در واقع هیچ یک ازخود اراده واختیار ندارند وبرای تامین منافع اجانب کار مبنمایندوریموت کنترول شان بدست مراکز استخبارات خارجی است به ناحق جلسه ومجلس دارند ووقت خود ودیگران را ضایع مینمایند واذهان عامه را مغشوش میسازند ولی خوشبختانه ملت عزیزما اگاه وبیداراند این موضوع را بخوبی درک مینمایند که طالب را وکرزی وغنی و...راخود ساخته اند ودر خورد ملت وکشور ما داده اند
لالی از ننگرهار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است