برداشت آزاد: هر سه تحصیل کرده امریکا (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۳    ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ کد خبر: 157441 منبع: پرینت

هر سه تحصیل کرده امریکا!
زلمی خلیلزاد نماینده آمریکا
شیرمحمد عباس استانکزی نماینده طالبان
محمد اشرف غنی رییس جمهور افغانستان
بیشتر از چهل سال قبل بورسیه آمریکا و حالا!؟
عکس از نیویورک تایمز




این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برداشت آزاد
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   به این میگویند پلان و پروگرام

>>>   استعمارنوین یعنی این. دراستعمار قدیم حمله وتهاجم میلیتاری یا نظامی بود .بعد از چند سال کشور مهاجم بعلت مقاومت مردمی قادر نبود درسرزمین اشغال شده بماند ومجبور به فرار میشدند مثل هندوستان که دربرابر استعمار انگلستان به پا خاست وانگلیسی هارا بیرون کردند .بعدها استعمار نوین شکل گرفت وبا انتخاب افرادی انها را بورسبه میکردند وبعد در مکاتب خودشان تعلیم میداند وپس به کشور خود روان میکردند وانها چوکی ومناصب مهم وکلیدی را دردست میگرفتند ومو به مو اوامر بادار را اجرا میکردند. در استعمار فرا نوین مدیریت درفکر وذهن وقلب مردم جامعه هدف نگرش ورفتار ان مردم را با تبلیغات وپروپاگاند وسیاستهای خاص مردم را انچنان تحت تاثیر قرار میدهد که همه اجنت استعمار گر باشند.در کشور ما امریکا هرسه قدرت یعنی قدرت سخت قدرت میانی (تعلیم وتربیه عامل خود)و جنگ وقدرت نرم ( تئوری جوزف نای )را اجرا کرده است.//
داکتر عبدالرب اچک زی

>>>   تاجیکان حتا در مناطق خود صاحب کرسی های مهم دولتی نیستند!
علت این همه نا امنی، کشتار، غارت اموال مردم و زورگویی در مناطق تاجیک نشین، اینست که خودشان تاجیکها در مناطق خود حاکم‌ نیستند و دولت پشتونیستی برای اداره این مناطق پشتونیست های دو آتشه را گماشته است تا تاجیکها نتوانند در امن و امان به سر ببرند و زندگی آرامی داشته باشند. شما نمیتوانید یک تاجیک را حتا در پست های پایین دولتی استانهای افغان نشین دریابید؛ حال چه رسد به مقام والی (استاندار) که بحث جدایی دارد.
ادریس خراسانی

>>>   استانکزی صرف تحصیل پارامدیک دو سال تحصیل در شیرمحمد هند دارد ، کدام تحصیل عالی ندارد . در ضمن خیانت بوطن کدام ربطی به تحصیل ندارد . وی یوغ بردگی پاکستان را بگردن کرده است .
شمس تمنا

>>>   افرين شان
خودشان را بهمين سويه رساندند
قطي نظر با تمام ملاحضات

>>>   همه شان قابل قدر هستند ولی موقف فعلی اقای ستانکزی قابل تائید مردم افغانستان نیست به هرصورت هر 3 شان از کدرهای علمی کشور هستند
ترابی از سکاتلند

>>>   عباس جان سابق قیافۀ انسان را داشته است. اما حالا یکصدو هشتاد درجه برق کرده است. یعنی خر گشته است.

>>>   فعلن بورسیه های فولبرایت

>>>   شیر محمد عباس ستانکزی در هند تحصیلات نظامی کرده وهم دوره والی سابق غزنی موسی خان اکبر زاده ووزیر پیشین اقتصاد عبدالستار مراد بوده ...

>>>   بلی از اول نوکر بودند و حالا نوکر تر است
این آم کش ریش گذاشته از نام مسلمان سو استفاده
میکند این دو نفر از نام دو لت سو استفا میکند
بلی ضرب المثل است سری خوگ هم خوگ است
دم خوگ هم خوگ است این سه نفر چاکر بودند
وحالا کوش به فر مان است
آخ از مکاری آخ از رفتاری روبائ
وسلام هم وطن مهاجر

>>>   نوکران و خاینان افغان پتان در اختیار امرایکاییها.

>>>   بلی شیطان از قدیم وندیم شیطان بوده وحالا هم
هم همان شیطان است
این ملا نما که لنکی به سر کرد خوب میشود خیر
مانند پسران بنی اسرائل که برادری خود قستی کشتنش
را کرد و آخر در چاه آنداخت
وقتی اینها با خود نشود با دیکران چه کند
وسلام خوب فکر کنید ملت

>>>   هر سه هم نوکر ومزدور امریکا .

>>>   درسطح جهانی ما در این عص فناوری یا جایی اول هستیم ویاهم جای دوم از تعصب و قوم گرایی...
خدا سایه این چنین آدم بی برکت کوچی را از سراین ملت آگاه و شجاع ومجاهد پرور کشور هرچ زو د تر کم کن دومین مغز گنده متفکر تعصب «جهان»! که صد ها هزار نفر کشته وزخمی در طی این حکو بی برکت تنها 45000 هزار سرباز این وطن در راه حب وطن شهید در طی حکومت این انسان بی بر کت نا خدا شناس غنی احمدزی چونکه اهل کار وسیاست نبود سربازان وطن بخا طر حفظ مادر وطن جان شرین خود را از دست داده اند . واین خاک پاک را این انسان بی رحم بی نماز ناپاک دست بخون الوده نه به گلستان بلکه به قبرستان تبدیل و اوج تعصب قبیله گرایی بینظر که درهیچ نقطه کره زمین در این عصر 21 وجود ندارد در خونستان این غنی مریض وانی بو جود اورد .
خداوند این نا شرف غنی و بی بی گل هر دو منافق را رو سیاه کند تا مردم رنج دیده ما ارام شوند

- دست آورد هروز این شخص کثیف اهل نابکار سه ملیون لشکر معتادین مواد مخدره یک ملیون مهاجر فرار از کشور ویا مهاجر در داخل کشور فقر بیکاری فزوده است. شفاخانه های دهلی واسلام آباد پر از مریض مردم افغانستان است.
اشر غنی کوچی در این فرصت 18 سال سیاست ناکام پشت پرده و روی پرده شکوه و جلال خود را برای زن بچه های خود دزدی 180 میلون دالر در تلویزون بی بی گل نشان داد؛ این روزها اما افول غنی به رخ کشیده است.
او در برنامه‌های کلان-صلح و انتخابات-حمایت هیچ طرف مطرح سیاسی کشور جهان و همسایه ها را ندارد، برنامه های او تنها در داخل ارگ توسط چند تن متعب قبیله حمایت می‌شوند و گاهی هم تاییدیه‌های سرور بی دانش معاون دوم او چین‌های پیشانی او را صاف می‌کنند.
امروز این تنهایی، غنی عصبانیت او را بیشتر از پیش عصبی و پریشان ساخته است. حاشیه‌رانی‌های غنی از طرف امریکا با داراش و بعد به حاشیه رفتن خودش درس بزرگی در تاریخ مردز افغانستان در عصر 21 است، این درس "نه" به انحصارطلبی و دیکتاتوری او است.
تصمیم گیری های سبکسرانه و دیکتاتورمابانه آقای غنی روند حکومتداری را در تمام عرصه های حکومت داری مختل و نظم اجتماعی جامعه و ثبات سیاسی کشور را برهم زد، نه تنها فاصله بزرگ میان ملت و حکومت وحدت ملی بین اقوام شر یف کشور ما ایجاد شد بلکه ایالات متحده آمریکا، به شکل فوری و یکبارگی، آقای غنی احمدزی مریض روانی غرق تعصب قومی را تحریم کرد و تمام صلاحیت ها و امکانات واگذارشده پیرامون روند صلح را نیز از او گرفت. تحریم آمریکا چنان بزرگ و جدی بود که حتی رهبران آمریکایی از پذیرش و ملاقات با آقای غنی نیز خودداری کرده اند.

>>>   حالا لنگي سياه را در سر بسته براي نوشيدن خون مردم بيگناه خودت در امريكا تحصيل كرده با امريكا دوست و با مردم افغانستان دشمن .

>>>   Mardanyar
اعضای حزب خلق روابط خود نسبت به شرق با امپریالیزم غرب داشتند
بی رحم ترین حزب در طول تاریخ جهان بودن حتی از داعش .
اینها مردم ها را زنده به گور میکردند
اینها ناخونهای مردم را می کشیدن
اینها مردها را برهنه میکردند و بالای بخاری آتشی می نشاندن
اینها خانمهای با عزت را در زندان می آوردند و در مقابل چشمان شوهر زندانی اش برهنه اش میکردند .
اینها شامل گروپ قصابان هستند که رهبر اینها امین بود و حال شهنواز تنی ناموس فروش است .
استانکزی در آمریکا و هند تحصیل کرده و فعلا در دوبی قصر دارد

>>>   ردانیار گرامی این طایفه همه اش در مقابل پول ایمان ندارند و همیشه ناموس فروشی و خود فروشی کرده اند گاهی خلق > گاهی پرچمی و. گاهی ادر احزاب اسلامی به کاسه لیسی و هزار بیشرف خودرا به یک مقام میرسانند . خداون مارا از شر اینها نجات بدهد . ....

>>>   Yunas
دقیقا" این کثافتها از همان زمان تا امروز بهترین دانشمندان ، علما ، داکتران ، انجنیران ،و افسران مسلکی نظامی ما را به شهادت رسانده اند با تاپه زدن های گوناگون آنان را به شهادت می‌رساندند، حال که سر اینها از دامن و یخن آمریکا هویدا و آشکارا شده در زمان حاکمیت خلقی هابا پشتیبانی روسهامردم و مخصوصا" اهل علم و عمل را به نا همکاران امپریالیزم می‌کشتند اما فکر میکنند که تاریخ چهره های اینان را فراموش میکند اما نمی دانند که به گفته شاعری که میگوید ( بهر رنگی که خواهی جامه بپوش +++من از رنگ خرامت می شناسم . ) و حال چهره های کثیف افشاء شده روان است. و این بار دوباره به دامن لنین دست دراز کرده اند.

>>>   Mardanyar
لیاقت براتیار بلی دقیقا .
دخترش در دوبی لباس چسپ می پوشد و خودرا پاکستانی معرفی میکند

>>>   دقیقأ که مانند خلقی... در بشریت نگذشت و نخواهد گذشت!!

>>>   Anwary
سیاف صاحب رفیق جناب لیاف. ...
نیویورک تایمز معلومات تازه‌ای در‌باره عباس استانکزی، فعلاً رئیس هیئت مذاکره‌کنندۀ طالبان، به دست داده است. از جمله این‌که استانکزی در دانشگاهی نظامی در هندوستان تحصیل کرده و سپس از دستیاران عبد رب‌الرسول سیاف در پشاور شده و رابط حزب سیاف با آی‌اس‌آی بوده. پس از تصرف کابل به دست طالبان، معاونیت وزارت خارجۀ دولت طالبان را به دست می‌آورد و به دلیل انگلیسی‌دانی‌اش زبان گویای طالبان در مصاحبه با رسانه‌های غربی و مذاکره با دیپلمات‌های خارجی می‌شود. در جهت تلاش برای به رسمیت شناخته شدن رژیم طالبان از سوی امریکا، به امریکا سفر می‌کند اما سفرش دستاوردی در پی نمی‌داشته باشد. در سال 1998 میلادی به‌ناگهان مورد غضب ملا محمد عمر قرار می‌گیرد و از معاونیت وزارت خارجه برکنار و حصر خانگی می‌شود. دلیلش هم این بوده که علاقه‌مندی زیادی به الکول داشته و از صلاحیت‌هایش سوء استفاده می‌کرده. اما آی‌اس‌آی بازهم به کمکش می‌شتابد و به حیث معاون وزارت صحت طالبان تعیین می‌گردد.

>>>   Panah
سه دوست دیرینه در سه پٌست سرنوشت ساز برای وطن:
خلیل زاد نماینده دولت امرکه، استانکزی خلقی کمونست نماینده طالب های جنایت پیشه و احمدزی قومگرا رییس دولت فساد پیشه...
هیچکدام در جبهه یی برای دفاع از وطن خود نجنگیده اند رنجی نکشیده اند ولی با وابستگی به بیگانگان، سرنوشت یک کشور را در دست دارند.

>>>   رهبران پشتون از اول تا آخر برای بیگانه ها نوکری کرده و می کنند. آمریکایی ها انگلیس ها از سران پشتون مثلی دستمال دستشویی استفاده می کند... هر وقت لازم شد از آنها استفاده می کند و هر وقت هم که لازم نشد می اندازدش دور.

>>>   شیرمحمد عباس استانکزی نماینده مه کاره طالبان وطنفروش بی غیرت بی دین یکی از افسران نظامی وابسته به حزب خلق جناح حفیظ الله امین است عباس اتانکزی خاین بوطن و ملت یک زمان بنام مسلمان بودن مردم ما را قتل کرده و پس از فرار در اثر کوتای نا فرجان زمان حکومت داکتر نجیب به پاکستان فرار کرد و در انجا حلقه غلامی ای اس ای را بگردن انداخت که تا کنون از گردنش دور نکرده و در گروه طالبان بنام امارت اسلامی طالبانی ساخت ای اس ای پاکستان و طنفروشی و بی غیرتی را در پیش گرفته و در کار نامه دارد این خاین وطنفروش خاطر ذخیره پول بخودش از دین گرفته تا وطنفروشی مه را در قمار زده است خاین خاین است و وطنفروش وطنفروش هیچگاهی چنین اشخاص بدرد کشور و مردم نمخورند چون بی غیرتی و بی عزتی را پیشه شان کرده اند.

>>>   هرکه آب از دم شمشیر خورد نوشش باد

>>>   کریم نعیمی مزار شریف
چهل سال است افغانستان فقط در دست چهل زاغ سیاه چوب میخورد
داود پرید تره کی شد
تره کی پرید امین شد
امین پرید ببرک شد
ببرک پرید نجیب شد
نحیب پرید مجددی شد
مجددی پرید ربانی شد
ربانی پرید ملاعمر شد
اما اینجا بازی تغیر کرد ملاعمر نه پرید و صرف کالا تبدیل کرد و تغیر نام داد به کرزی و12 سال حکومت کرد
باز پرید غنی شیشت کسیکه خون خوردن مثل چای صوب خوردن برش است

جنرال رفیع
جنرال منوکی منگل
جنرال نورالحق علومی
جنرال قادری
جنرال شهنواز طنی

اینهای همه همان خلقی های دیروز طالب دیروز و تکنو کرات امروز هستن
صرف سمبه من و تو هستیم هموطن بس

>>>   هر که خون از دم شمشیر خورد زهرش باد
اینها سفاکان و خون آشام عصر و دهرند که هرلحظه خون ملت را می خورند
چی بالیدن و چی افتخار دارند!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است