تظاهرات هموطنان علیه اشرف غنی در آلمان
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۴    ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ کد خبر: 157447 منبع: پرینت

تعدادی از پناهجویان هموطن در نقاط مختلف آلمان، با تجمع در شهر مونیخ، علیه اشرف غنی تظاهرات کردند.

در حاشیه برگزاری نشست سالانه امنیتی مونیخ، معترضان با سر دادن شعارهای «نه تبعیض نه تحقیر، برادری برابری» و «نه طالب نه داعش، امنیت و آرامش» بر محو تبعیض در حکومت افغانستان، مبارزه با هراس‌افگنی و دفاع از حقوق مهاجران تاکید ‌ورزیدند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آلمان
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   گوش غنی کجا شنود اعتراض تو

>>>   نه اشرف غنی نه اتمر و نه عبدالله یک انسان باکفایت

>>>   اینها هموطن ما نیستند اینها مزدوران و جاسوسان سگ شوی هستند که همواره علیه منافع ملی خود به دستور باداران خارجی شان مانند سگهای ولگرد درکوچه و خیابان ها برامده تا باشد یگان استخوان برای شان پیدا شود تا شکم های کثیف شانرا با ان پر کنند لعنت به این کاسه لیسان خامنه ای دجال لعنت به این جیره خواران شبکه های جاسوسی کشورهای همسایه و منطقه
غلام ربانی عطیش از سویدزرلند

>>>   در دنیا از متعصب احمقتر پیدا نمیشود اگر متعصب مذهبی باشد ویا نژادی ویا لسانی زیرا وجود مذاهب مختلف ونژاد های ولسانهای مختلف در دنیا اشکارا ومبرهن است وتا امروز هیچگروهی نتوانسته گروپ دیگر را بکلی از بین ببردوناممکن هم است در حقیقت این اختلاف هاروی مصالح ومنافع صورت میگیرد ومذهب ولسان و... را پوشش وروکش میسازند وهمه تسلط جوی ها باساس منافع وتسلط وسود جویها بمیان می اید وبعد برای این که عده ای را با خود همراه وهمکار ساخته با شند از وسایل نا مشروع قوم وقبیله ودین ومذهب استفاده بعمل می اورند واحمقتر از انها کسانی اند که ندانسته وبدون تفکر وتعقل به دنبال این منفعت طلب ها وسود جویان میروند این عمل نا مشروع وناجایز را گاهی کشورها وبعضا احزاب ویگان وقت افراد واشخاص زرنگ مانند کرزی وحکمتیار وپدرام انجام میدهند خداوند همه را لعنت نماید
ملا یاسین سرپلی

>>>   این مظاهره کننده گان انعده کسانی هستند که نی دین را میشناسد نی مذهب را نی اسلامیت را صرف بخاطر زنده گی در حقارت و جاسوسی به بیگانه کان شعارهای احمقانه را سر می‌دهند که حتا حکومت جرمنی به چشم انسانیت به آنها نگاه نمیکند چون میداند که اینها از جمله کسانی هستند که اکثر ایشان رانده شده جامعه و خانواده های خود هستند اگر اینها واقعا به دین و آیین خود وفادار میبودند بخاطر زنده گی برده گی از مذهب خود نمی گشتند که اکثریت ایشان بخاطر زنده کی دنیوی آخرت خود را برباد نمودند و مظاهره اینها نیز مانند خودشان بی مفهوم و بی معنا است

>>>   اصل کار را کردند ، بگذار باداران غنی احمدزی کوچی بدانند که او یک تمامیت خواه ، فاشیست ، قوم گرا و عبدالرحمن ثانی است.

>>>   درسطح جهانی ما در این عص فناوری یا جایی اول هستیم ویاهم جای دوم از تعصب و قوم گرایی...
خدا سایه این چنین آدم بی برکت کوچی را از سراین ملت آگاه و شجاع ومجاهد پرور کشور هرچ زو د تر کم کن دومین مغز گنده متفکر تعصب «جهان»! که صد ها هزار نفر کشته وزخمی در طی این حکو بی برکت تنها 45000 هزار سرباز این وطن در راه حب وطن شهید در طی حکومت این انسان بی بر کت نا خدا شناس غنی احمدزی چونکه اهل کار وسیاست نبود سربازان وطن بخا طر حفظ مادر وطن جان شرین خود را از دست داده اند . واین خاک پاک را این انسان بی رحم بی نماز ناپاک دست بخون الوده نه به گلستان بلکه به قبرستان تبدیل و اوج تعصب قبیله گرایی بینظر که درهیچ نقطه کره زمین در این عصر 21 وجود ندارد در خونستان این غنی مریض وانی بو جود اورد.
خداوند این نا شرف غنی و بی بی گل هر دو ... را رو سیاه کند تا مردم رنج دیده ما ارام شوند

- دست آورد هروز این شخص کثیف اهل نابکار سه ملیون لشکر معتادین مواد مخدره یک ملیون مهاجر فرار از کشور ویا مهاجر در داخل کشور فقر بیکاری فزوده است. شفاخانه های دهلی واسلام آباد پر از مریض مردم افغانستان است.
اشر غنی کوچی در این فرصت 18 سال سیاست ناکام پشت پرده و روی پرده شکوه و جلال خود را برای زن بچه های خود دزدی 180 میلون دالر در تلویزون بی بی گل نشان داد؛ این روزها اما افول غنی به رخ کشیده است.
او در برنامه‌های کلان-صلح و انتخابات-حمایت هیچ طرف مطرح سیاسی کشور جهان و همسایه ها را ندارد، برنامه های او تنها در داخل ارگ توسط چند تن متعب قبیله حمایت می‌شوند و گاهی هم تاییدیه‌های سرور بی دانش معاون دوم او چین‌های پیشانی او را صاف می‌کنند.
امروز این تنهایی، غنی عصبانیت او را بیشتر از پیش عصبی و پریشان ساخته است. حاشیه‌رانی‌های غنی از طرف امریکا با داراش و بعد به حاشیه رفتن خودش درس بزرگی در تاریخ مردز افغانستان در عصر 21 است، این درس "نه" به انحصارطلبی و دیکتاتوری او است.
تصمیم گیری های سبکسرانه و دیکتاتورمابانه آقای غنی روند حکومتداری را در تمام عرصه های حکومت داری مختل و نظم اجتماعی جامعه و ثبات سیاسی کشور را برهم زد، نه تنها فاصله بزرگ میان ملت و حکومت وحدت ملی بین اقوام شر یف کشور ما ایجاد شد بلکه ایالات متحده آمریکا، به شکل فوری و یکبارگی، آقای غنی احمدزی مریض روانی غرق تعصب قومی را تحریم کرد و تمام صلاحیت ها و امکانات واگذارشده پیرامون روند صلح را نیز از او گرفت. تحریم آمریکا چنان بزرگ و جدی بود که حتی رهبران آمریکایی از پذیرش و ملاقات با آقای غنی نیز خودداری کرده اند.

>>>   آی کاش میگفتند نه علیپور و نه چکچور و نه محقق ونه شجاعی، اشرف غنی است که علیه طالب و داعش و بادارانش مبارزه میکن و شما به عوض اینکه اورا همرایی کنید علیه او میجفید، و به این ترتیب آب به آسیاب دشمن میریزید.
کابلی

>>>   Kakar
جامعهء جهانی مجبور است که به چرندیات همین اشخاص ګوش فرا دهد زیرا همین اشخاص استند که به زبان جامعهء جهانی می فهمند۰ ما شب وروز در فیسبوک ها مصروف خود استیم و یک شخصیت حسابی که بتواند با میدیای خارجی حد اقل الجزیرهء انګلیسی بحیث کارشناس مسایل سیاسی مناظره کند و در روزنامه های معتبر مقاله بنویسد نداریم۰ حتی به اندازهء ملا استانکزی خلقی هم کسی نیست که بزبان انګلیسی مخاطبان جهانی داشته باشد

>>>   همو طنان ما کار خوب کردند که علیه این یهودی مظاهر کردند این ادم پلیت هچ کار را در طول 5 سال انجام داده نتو انست و حل=الا قصد دارد که 5 سال دیگر هم دالر های امریکا را در مصرف کردن جور کردند غلم برای دختر خود در امریکا مصرف کند هر کس که از این شخص یهودی پیشتبانی می کند او در حقیقت گنا گار می شود
شما بیبنید امرالله صالح جه کاره است که او را هر جای و به هر کشور همرای خود می برد

>>>   لطیف پدرام:
از همه ی همرزمان و همراهان، از همه ی عدالت خواهان که در مونیخ مبتنی بر پایه ی فرهنگ و تمدن عظیم خراسانی، برضد شوونیزم و انحصارطلبی فریاد انسانی خود را بلند کردند،بیرق خراسان را بر افراشتند و در ستایش آزادی،برابری و عدالت سخن گفتند قدردانی می کنم. به امید تحقق آرزو های نیک و انسانی همه ی مبارزان و عدالت خواهان

>>>   کسانی علیه اشرف غنی مظاهره میکنند و علیه او تبلیغ سو میکنند که یا از اعمال غاصبان و دزدان سرگردنه هستند، یاهم اجنتک های کشور های بیگانه و یاهم احمق. غنی کسی است که نه تنظیم دارد نه افراد مسلح ، نه درجنگ های داخلی دخیل بود نه غصب کرده و نه هم متعصب است، که دشمنان داخلی و خارجی به وضاحت میفهمند که این مرد کشور را از این منجلاب بیرون خواهد کرد و روز به روز در دلهای مردم جا میگیرد بنآ علیه او باتمام قوت توسط اعمال خود توطیه میکنند.
کابلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است