عبدالله به دیدار خلیلزاد شتافت
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۸    ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ کد خبر: 157448 منبع: پرینت

داکتر عبدالله رییس‌اجرایی به دیدار زلمی خلیلزاد نمایندۀ ویژۀ امریکا برای صلح افغانستان شتافت.

در این دیدار، داکتر خلیلزاد در بارۀ دیدار هایش از کشور های منطقه و جهان و همچنان پیشرفت ها در مذاکرات صلح اطلاعات ناقصی به داکتر عبدالله داد.

عبدالله نیز بر اهمیت مالکیت حکومت در گفتگوهای صلح، تأکید نموده و دستیابی به صلح و ثبات را از آرزو های دیرینۀ مردم خواند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
خلیلزاد
نظرات بینندگان:

>>>   Salam
یکان انسان ها شرم ندارند اما بعضی ها مانند صالح عبدالله اصلن شرم را نمی شناسند . اگر شما یک روسپی ...فروش را بکوئید که کمی حیا کن و بشرم ، خواهد خندید و خواهد گفت خیلی احمقی ، اگر شرم داشتم این حرفه را پیشه نمی کردم !
حال این روسپی های سیاسی را هر چه اعمال شان را به رخ شان بکشی ، می خندند و می گویند عجب ساده آدمی ! این پیشه ی ماست ، شرم اش کجاست !

>>>   عطايى
امرالله صالح بخاطر یک معاونت خیالی، کاسه داغ‌تر از آش شده است. جان برادر! به سرنوشت جنرال دوستم ببین، به سرانجام احمد ضیاء مسعود توجه کن، همان جنرال جرأتی را که امروز زیر ساطور اشرف غنی می‌بینی، روزی دقیقا در همان جایی در پهلوی اشرف غنی نشسته بود که تو نشسته‌ای. برای اشرف غنی یک جایگاه وجود دارد به نام جایگاه تاجیکان، در آن جایگاه بعد از هر مدتی یک تاجیک را می‌نشاند، ازش استفاده می‌کند، سرش رقص سیاسی می‌کند، هر کار بد سیاسی دیگر هم که ممکن است، با او می‌کند، آخر که خرش از آب گذشت، با تحقیر و توهین او را می‌راند و یک تاجیک دیگر را می‌آورد. در این چرخه تو بعد از احمد ضیاء و جنرال جرأت نفر سوم هستی، اما بعید می‌دانم که نفر آخر باشی. اگر واقعا می‌خواهی که نفر آخر بمانی، توصیه من این است که استاد دانش را الگوی خود قرار بده. راه دیگری وجود ندارد. سر این مشوره، یک نصیحت دیگر را هم از من بشنو: دنیا دو روز است، ارزش این را ندارد که در این دو روز آدمی که محتاج آب و نان و سرپناه نیست، به سرخمی و مزدوری سپری کند. سربلند و آزاد و باغرور باش. نه سرخم و شرمنده و متملق و چاپلوس.

>>>   وشته از : شبیر کاکر .
از دید یک افغان واقعی؛ تمام شاهان پشتون در افغانستان همه بحیث مفاخر وباباهای همهء اقوام شناخته شوند۰ هیچ غیر پشتون حق پرسش و بګو مګو درمورد قراردادهای وطنفروشانهء شاهان پشتون با خارچی ها را نداشته باشد۰ نادر غذار نه بحیث یک انګلیس؛ بلکه بحیث یک غازی شناخته شود۰ ظاهر بابای زنباره نه بحیث شاه بی غمباش بلکه شاه مترقی شناخته شود۰ سردار داوود نه بحیث یک سردار دیوانه بلکه بحیث رهبر وطندوست شناخته شود۰ داکتر نجیب؛ نباید بحیث انسان دیوث بلکه بحیث قهرمان پذیرفته شود۰ ۰ ولی درمقابل؛تمام شخصیت های تاریخی غیر پشتون در قطار دزدان؛ خاینان؛ جواسیس کشورهای بیګانه و جانیان جنګی شناخته شوند۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است