ما اعضاي كميسيون انتخابات از بيخ بته نبر آمديم
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۷    ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ کد خبر: 157457 منبع: پرینت

گلاجان عبدالبديع صياد رييس كميسيون انتخابات پس از بر كناري خود در كنفرانس مطبوعاتي گفت كه: دشخصيت كشي پروژه بايد پاي ته ورسي. (پروژه شخصيت كشي بايد پايان يابد) و عبدالعزيز آريايي رييس كميسيون سمع شكايات انتخاباتي بركناري خود و اعضاي كميسيون را توسط رييس جمهور غني كه او را رييس حكومت وحدت ملي خواند، غيرقانوني و غير اخلاقي گفت و استدلال كرد كه ما اعضاي كميسيون از بيخ بته نبر آمديم.

اما در افغانستان نه اين دو رييس كميسون ها و نه شايد بسيار كسان ديگر كه خود را با داشتن قطار لندكروزر هاي زرهي، پول هاي بي حساب و باد آورده و رابطه ي تنگاتنگ با سازمان هاي استخبارات خارجي، شخصيت هاي واقعي تصور و تلقي مي كنند، نميدانند و ندانند كه پروژه ي شخصيت سازي و شخصيت كشي يك پروژه ي استخباراتي خارجي است. اين لحن و استدلال آن رييسان معزول كه يكي خواستار پروژه ي شخصيت كشي مي شود و ديگري مي گويد از بيخ بته نيست، بيانگر توهم ظرفيت و شخصيت علمي، سياسي و اجتماعي است كه مي توان آن را در اين استدلال و ادعاي شان مشاهده كرد.

بسياري از شخصيت هاي مدعي جامعه وكشور ما زاده و پرورده ي سازمان هاي استخباراتي كشورهاي مختلف جهان و منطقه اند. اين سازمان ها، شخصيت هاي را در اين كشور مي سازند و مي كشند. وشخصيت هاي ساخت آن ها به آساني مي توانند عبدالبديع صياد ها و عبدالعزيز آريايي ها را بسازند و بكشند.

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
کمیسیون
نظرات بینندگان:

>>>   همه شایسته های اشرفک غنی وقتی عزل میشوند چنین حرفها بزبان میاورند. اگر غنی را امریکا ۵ سال دیگر بشناشند حالت از این بدتر خواهد شد

>>>   هههههههههههههههههه
کشتی ما از خنده عبدالعزیز اریائی تو خو مطلق فاسد درجه دار هستی بدون چون وچرا.
علی

>>>   اول باید به این دو ریسانکمیسون انتخابات گفت اگر وجدان بیدار میداشتید و به ملت وفادار و از خداوند ترس و حراس میداشتید و در کار تان صادق میبودید و زر اندوزی و رشوتخوری و تقلب و جعلکاری و خیانت را پیشه تان نمیکردید هرگز از کرسی های تان برطرف و سبکدوش نمیگردید خیانت و تقلب و جعلکاری و رشوتخوری خود تان باعث سکبدوشی و کشاندن تان به تحقیق و محکمه گردیده است ما از بیخ بته نیستیم چه منا و مفهوم دارد همان بیخ تان هم با وجدان بیدار به این خیانتکاری تان و بد نامی تان لعنت میفرستند و خود را در گناه تان اغوش نمیکنند و روسیاهی تان میداند و خود تان شما رشوتخوران و خیانتکاران فکر میکند که با این به اصطلاح بچه ترسانی های تان از چنگال قانون نجات میدهید نخیر چنین نمتوانید هرگز هم استرداد پول های رشوتخوری تان قابل استرداد به خزانه دولت با جریمه ان و زندانی شدن هریک شما جعلکاران و تقلبکاران خاین حتمی و لازمیست .

>>>   هیچ انسانی از بیخ بته برنمی٫هرانسان چه غریب وچه پولداریک پدر ومادردارد.اقایان فهمیده٫فهمید شد؟.
عاقل

>>>   اقای اندشمند!کاملا درست وبجا.سپسیبه.

>>>   این روزها بیخ بتـــه مَد شده ، هرکس میگوید از بیخ بتـــه نیامدیم،
کتش از بیخ بته می آمدی اما از هر تیل فرو چندصد هزار دالر نمیگرفتی وباعث بدنامی بیشتر این حکومت تمی شدید،
درگشورهای دیگر وزیرش صرف بخاطر خوردن یک چپس بدون پول، آنهم که بعدا از خانه برگشته وپئول را پرداخته است اظهار ندلامت میکندو از مقام وزارت استعفا میدهد، اما در افغانستان آنقدر بی حیا وچشم سفید شده اند که چراغ بدست دزدی میکنند بازهم ادعای قانون میکنند، همه مردم افغانستان منیدانند که شما چوکی های پارلمان را به تیل فروش ها فروختید آیا باز هم خجالت نمیکشید؟؟
ر

>>>   Salam
غنی ، عبدالله و اتمر برای خر سازی یکتعداد تیم های جداگانه ساخته اند ورنه اینها همه از یک قماش اند و در آخر کنار هم می ایستند ، آقای مرتضوی دوم ( صالح گگ ) هم به فرمان عبدالله چراغ گرفته است و بیضه های ناکاره غنی را نوازش می دهد تا بخت اش انتعاذ کند .
وای به حال مردم که نمی فهمند که نمی فهمند . در هژده سال چه که در سه سده نفهمیدند ، دیگر نخواهند فهمید .

>>>   من حیران به دانش علمی این دومقام بیشین دولت هستم با وجود داشتن تحصیلات درک نکردند که شامل یک بروسه سیاسی و شکار سیاسی در کشور شده اند اینها که اینقدر تحلیل ودرک از اوضاع نداشتن اجازه بدهید برای شان که بگریند و زجر بکشند زیرا بیشتر وقت خویش را به خوشگذرانی با ناموس مردم سپری نمود اند
اجازه بدهید برای شان که د رخیالات حرف بزنند که هیچګاه جنبه عملی نخواهد ګرفت
اګر بته قوت میداشت دوستم میبود عطا میبود الماس میبود محقق میبود معلوم میبود
قیام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است