عزل و نصب های غیر معیاری مخالف قانون است
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۶    ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ کد خبر: 157484 منبع: پرینت

آنچه از اصلاحات انتخاباتی باقی است، استفادهٔ کمپاینی تیم به اصطلاح دولت ساز از دولت است؛
پس از تلاش های بی وقفهٔ “شورای تشریک مساعی کاندیدان ریاست جمهوری ۱۳۹۸” بخصوص بخش تخنیکی آن مبنی بر آوردن اصلاحات انتخاباتی و ظاهرآ توافق حکومت، که طی پنج جلسهٔ شورای کاندیدان در مقابل پنج سال عمرحکومت یک دستآورد بی پیشینه میباشد، اما آنچه تاهنوز مایهٔ نگرانی باقیست، استفادهٔ روز افزون رهبری حکومت از امکانات دولتی برای کمپاین های انتخاباتی خودش میباشد.

این موج استفاده های بی رویه، غیر قانونی، لجام گسیخته و خصمانهٔ رهبری حکومتی که از یکسو به پایان عمرش رسیده و از سوی دیگر در مقام کاندیدای ریاست جمهوری میباشد، از مرز تخطی و تخلف گذشته به درجهٔ طغیان و حد بالای برهم زدن کل سیستم دولتی رسیده است.

عزل و نصب های غیر معیاری، نصب بستگان و وفاداران رهبری حکومت در مقامات دولتی، استفادهٔ غیر مسؤلانه از نیروهای امنیتی کشور، بخصوص قطعات کماندو در منازعات زود گذر سیاسی که اعتبار و هویت نیروهای امنیتی کشور را بشدت لطمه زده و زیر سؤال خواهد برد، سفرها و کمپاین های ولایتی با استفاده از منابع دولتی و وعده های غیر معیاری به ولایات، سؤ استفاده از رسانه های دولتی، از جمله موارد بیشمار تخلف های انتخاباتی در مغایرت صریح با قانون میباشند.

احمد ولی مسعود


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عزل و نصب
قانون
نظرات بینندگان:

>>>   اگر مانند صالح برای تو هم یک مقام داده شود دیگر هیچ مشکلی نیست همه چیز خوبست ،حالا رهبری اگر به قوم بگوئیم درمدت سی سال بدست پنشیری ها بوده نتیجه اش همین است :
هر آنکو زاغ باشد رهنمایش
به گورستان بود همواره جایش
ر

>>>   این همه به خاطر نبود یک محکمه قانون اساسی است که باید ور تعدیل قانون اساسی در نظر گرفته شود.
ملاحظات شما همه به جاست.
مگر مرجع رسیدگی کجاست؟
به کی باید مراجعه کرد ؟

>>>   ایا صلحه افغانستان با طالبان موفق میشه یا نه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است