غنی، تجاوز به نوامیس ملی سهمیه بندی نمود!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۷    ۱۳۹۷/۱۲/۱ کد خبر: 157499 منبع: پرینت

اشرف غنی احمدزی تجاوز به نوامیس ملی را نیز سهمیه بندی نمود.
یکی از بزرگترین دست آورد حکومت کرزی احمد زی رشد بی پهنای فساد اخلاقی در جامعه ودولت است.

هردو ولسمشر مرادخانی روسپی خانه های بیشماری را هم در دولت و هم در جامعه اساس گذاشتند و برای خوشگزارانی های آمریکایی ها زنان و دختران خارجی را در این روسپی خانه ها به خدمت گماشتند!
رژیم فاسد اشرف غنی چنان گوشت و استخوان های مردم را مکیده است و چنان شرایط را در ادارات دولتی فراهم نموده است که هر روز و هرلحظه بر نوامیس مردم دردمند افغانستان تجاوز صورت میگیرد.
هواداران غنی احمد زی باتکیه برحمایت غنی ودولت فاسد ،ادارات دولتی را به مراکز فحشا مبدل نموده اند‌.

چندی قبل رسوای های بزرگ استاد استانکزی در دانشگاه کابل، دگروال مایار لغمانی رییس صحت عامه میدان هوایی، معاون مجلس سنا و گروگانگیری زن شوهردار به تمامی رسانه های جهان سرایت کرد و عزت و ناموس دولت را مورد پرسش قرار داد.
به سلسله این جنایات و تجاوزات، حال رسوایی بزرگ فایق والی فاریاب و از هواداران سربکف غنی احمدزی همه جا را پوشانیده است و عزت و شرف دولت و دولتمدار ... چون غنی احمدزی را به باد داده است.

آیا وظیفه دولت و دولتمدار، تجاوز به نوامیس ملی و عشرت و عشق ناپاک است؟
نقش دولت برای دفاع از نوامیس ملی چیست؟

معلوم است که عملا غنی احمدزی مثل امتحان کانکور، سهمیه بندی تجاوز به نوامیس ملی را نیز در میان هواداران خود وضع نموده، تا آنها در ازای آزادی جهت تجاوز به نوامیس ملی، علیه مخالفین و اپوزسیون حکومت غنی بجنگند و از تاج و تخت غنی در ازای این تجاوزات ناموسی دفاع نمایند!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فایق
تجاوز
نظرات بینندگان:

>>>   از این معلوم می‌شود که شما نیز قربانی این عشق ناپاک شده اید و کدام ریش سوته حافظ را در دست تان داده است اشرفک ‌و کرزی برای تو نگفته که خانمت را به روسپی خانه روان کن ولی خود شما به این افتخار میکنید که دیمکراسی گفته تنبان تار کشیده اید و از راه نامشروع به جمع نمودن ثروت دست بکار شدید ولی بسیار دیر فهمیدید که این عمل ناشایسته به ضرر تان است که نتیجه آن خانه های امن سیما ثمر است که از روسپی های وطنی لب ریز شده است

>>>   اگر حقیقت میگوئی آیا نخواندی که رئیس جمهور برای دانش گفته بود :
راه یابی به دانشگاه نباید به اساس سهمیه باشد ،

>>>   غنی تو ناموس نداری ناموس خو کرزی داشت که تا حال خانم او را کسی ندیده است خانم تو هر روز در تلویزون ها و دختر تو در فلم های امرکیای کار می کند

>>>   Salam
به خدا قسم در عصر پسا مدرن تمکین کردن به یک حاکمیت قبیله ی و کرنش در مقابل تفکر تفوق طلبانه آن ، عین ذلت و توهین به واژه ی انسان و عقلانیت آن است . برای یکبار هم که شده برای سیاسیون قبیله گرایی پشتون بگوئید ؛ دیگر بس است ، ما در جهان دیگر زیست می کنیم !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است