پس منظر صلح امریکایی با اصیلزاده فاشیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۴    ۱۳۹۷/۱۲/۲ کد خبر: 157527 منبع: پرینت

گزارش ها حاکی از این است که طالبان و خلیلزاد، با لیست هیات مذاکره کننده صلح دولت،مخالفت کرده اند و حکومت در تلاش این است تا اجماع ملی را برای صلح ایجاد کند.
ریاست جمهوری هم می‌گوید، در لیست ۱۲ نفری که از جانب حکومت برای گفتگوهای صلح ترتیب شده احتمال تغییر وجود دارد.
ازجانبی هم زلمی خلیلزاد نماینده ویژه امریکا برای صلح، از حکومت خواسته تا برای مذاکرات صلح، یک تیم قوی را معرفی نماید.

و اما:
اجماع ملی در شرایط کنونی، برای صلح اثر گذار است؟
این صلح که بوجود می آید چه نوع حکومتی را به ارمغان خواهد آورد؟

در کنفرانس مسکو، گروه طالبان، صریحا از طرز حکومت خود، در آینده به وضاحت بیان کردند.
در بیانیه شان روشن گفته شد که این گروه بسوی انتخابات و دولتی بنام جمهوری اسلامی نمی رود، بلکه حکومتی را از نوع خود یعنی امارت اسلامی پایه گذاری خواهند کرد.

در بیانیه آنهابه وضاحت دیده می‌شد که این گروه، به دولت موجود و قانون اساسی و تشکیلات نظامی و اداری آن، ارزش قایل نمی شود و در مجموع همه را رد می کند.
درمورد جامعه مدنی، قوانین مدنی و همه یی رویکردها اظهار نمودند که مطابق به شریعت اسلامی اقدامات صورت می‌گیرد.
همچنان در مورد سرنوشت زنان، بازهم شریعت اسلامی تصمیم خواهد گرفت. شریعت اسلامی که قبلا در قبال زنان سرزمین ما، تجربه شده است.

بنگریم به کسانیکه در این کنفرانس شرکت نموده بودند. آنهایی که در دوران زمامداری آنها، سیاه ترین صفحه‌ای تاریخ کشور ما، رقم خورده بود. دستآورد بزرگترین جانیان قرن چه میتوانست باشد؟

میشود گفت: بعد از توافقات اصیلزاده فاشیست زلمی خلیزاد با گروه طالبان (به هرنوع و شکلی که امکان دارد باتوافقی که بایدمنافع دولت امریکا، در آن تامین گردد) که خود والدشان بوده، به طریقی باید به این گروه لاشخوار و چهارکلاهای تنظیمی (همان آش و همان کاسه) هم که چهره های آنان را در کنفرانس دیدید، در حکومتی که حاکم می سازند، به شیوه ای سهم داده شود.

این است پس منظر یک صلح آمریکایی که در سرزمین ما بوجود خواهد آمد. امارتی اسلامی طالبانی جمع تنظیم های جهادی.
این گزینه، نیک ترین انتخاب، برای یک حکومت مزدور و فرمان بردار، برای آمریکاییان و پاکستانیان در کشور ما خواهد بود.

نجیب الله حبیب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صلح آمریکایی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   اقای حبیب شما از اسلام آگاهی ندارید و از ارزش های اسلامی نیز خبری ندارید کسانیکه بنام سیاسون افغانستان به مسکو رفته بودند آنها به خوبی میدانند که در مقابل اساسات اسلامی کدام دلیل ندارد و باید قانون اسلامی بجای این حکومت بی بند وبار که نی به اسلامیت ارزش می‌دهد و نی به آنسانیت همه مردم را به طرف فحشا و بی دینی سوق نموده است اگر شما به ارزش های اسلامی ‌دین اسلام پابند نیستید می‌توانید مانند برادرهای تان به دین اسلام وداع بگوید و افغانستان را ترک نماید ولی مردم افغانستان یک حکومت اسلامی و قانون انسانی میخواهند چیزی که رهنما ی اسلام برای ما به ارمغان آورده است

>>>   آقای حبیب خیلی برات متاسفم تو از اسلام چیزی می دانی البته که نمی دانی از گفتارت مشخص است بگذار بگویم افغانستان سرزمین و خاک پاک اسلام بوده هست و خواهد بود افغانستان در حال حاضر رو به رسوایی است در بین کشورهای اسلامی و ب خصوص کشورهای همسایه زنان بد کاره ای به نام آریانا سعید و امثالش پیدا شده برای گم راهی اسلام و فرزندان آینده ی افغانستان اسلامی که هم عیاشی میکنند و هم از غربیها پول و جیره دریافت میکنند چیزی به نام ستاره افغان پیدا شده اینها همه برای رسوایی خاک اسلامی افغانستان است چرا کور شده اید جهالت تا به کی بس است دیگر یک اسلام واقعی چطور میتواند چنین رسوایی و بی حرمتی را قبول کند طالبان چطور جمهوری اسلامی افغانستان را بپذیرد در صورتی که هیچ کاری طبق قانون اسلام انجام نمیشود شبکه های افغانستان را که نگاه میکنی یا فیلم های لخت وغیر اسلامی ترکی و هندی و دیگر فیلمها و برنامه های غیر اسلامی و غیر اخلاقی پخش میشود یا چیزی به نام ستاره افغان آیا اسلام باید چنین باشد شرم نمیکنید شما جیره خواران و مزدوران غرب امدی بلبل زبانی میکنی در حال حاضر فقط ظاهرا جمهوری اسلامی است وگر نه چیزی به نام و نشان اسلام نگذاشتند حامد خر زی و اشرف غنی بی شرف پس این چیزا برای ملت مسلمان و شریف افغانستان غیر قابل قبول است همچنین برای طالبان نکنید بس است رسوایی بس است آیا کفار طبق فرهنگ رسم و رسوم اسلامی زندگی میکنند آیا چنین چیزی را میپذیرند خیر پس حق ندارند که فرهنگ کثیف شان را بر اسلام تحمیل کنند و رواج دهند هر کس با دین و فرهنگ اسلامی افغانستان مخالف است میتواند برود بیرون از افغانستان چون بلای که به سر نجیب و شوروی آمد ممکن است سرش بیاد خود دانید.
حمید هراتی از تهران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است