ملا برادر نمی تواند به قطر برود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۲    ۱۳۹۷/۱۲/۳ کد خبر: 157533 منبع: پرینت

معاون گروه طالبان به دلیل نداشتن مدرک به قطر سفر کرده نمی تواند.
به گزارش جمهور، گروه طالبان تایید کرده است، که ملا عبدالغنی برادر معاون این گروه به دلیل نداشتن مدرک سفر کرده نمی‌تواند تا در نشست آینده مقام‌های امریکایی و نمایندگان طالبان در قطر شرکت کند.

یکی از رهبران طالبان گزارش داده است، که افزون بر نداشتن مدرک برای سفر، ملا برادر به دلیل «برخی مسایل حل ناشده میان سران طالبان» نیز نمی‌تواند در نشست قطر حضور یابد.
قرار است، که نشست بعدی مقام‌های امریکایی و نمایندگان طالبان تا چند روز دیگر (25 فیبروری) در قطر برگزار شود.
یادآوری می کنیم، که ملا برادر که در اکتوبر سال گذشته از زندان پاکستان رها شد، به تازگی از سوی طالبان به صفت مسئول دفتر سیاسی آن گروه در قطر معرفی شده است.
گروه طالبان دو هفته پیش فهرست تیم مذاکره کننده خود با نمایندگان امریکا را معرفی کرده بود که در آن نام ملابرادر نیز دیده می‌شد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملا برادر
قطر
نظرات بینندگان:

>>>   بلی این سیاه لنکی ها عجب مسلمان است حیف نام
مسلمان که سری این بد نام ها است دریغا نام مسلمان
هرجای نان مفت بود اینها یا خان میشود یا ملا دورغ
اینها مکاری را در سی پنج سال از ارباب خود
آموختن همین انکلیس شیطان هرجای که زخم است
مکس است هرجای که لاشه است لاش خوار هم است
هرجای چتلی است پشه هم است
اکر مسلمان هستید آدم کشتن چرا
اکر مسلمان هستید بچه بازی چرا
اکر مسلمان هستید نوکری وهابی چرا
اکر مسلمان هستید نوکر صهیونیست چرا
صد ها کاری دیگر هزاران حیف نام انسان
سلام بر مظلوم لعنت بر آدم کش وهابی

>>>   هم ملا بردار ان و هم ملا عمر ان و هم ملا منصور و هم ملا هیبت الله ان و هم ملا شیر محمد استانکزی ان ودیگر ملا های ساختگی نام گذاری شده از جانب ای اس ای پاکستان بشمول گلبیدین حکمتیار و دارو دسته ان همه و همه شان وطنفروشان غلامان اجنبی جاسوسان کشور های بیگانه هستند و بنفع باداران شان کار میکنند نه بنفع کشور ما و مردم ما اینها عوام فریب خدا ناترس خاین وطنفروش بیگانه پرست زر اندوز هستند اینها همه چیزری شانرا به پول معامله کرده و میکنند خود شان نه علم دارند ونه تحصیل و نه کدام باغ و زمین که بواسطه زمت بدست اورده باشند و حتا در مناطقی که انها بود و باش داشتند نه کدام فابریکه ای بود و نه اسیابی و گشتزاری اما امروز اکثریت مارکیت ها بلند منزل ها دوکاکین تجارتخانه های بزرگ سرمایه های بزرگ همه بنام همین پشتون های لنده غر خاین وطنفروش است از کجا کرده بیایند و حساب بدهند اگر دست نشانده ها بودند ویا رهبر کمونست ها در کشور ما بودند وهستند و یا مجاهل و ملاو طالب هستند همه شان مربوط یک قوم خاص بودند وهستند...

>>>   ملا برادر بعد از رهایی از زندان نیز زیر نظر آ آس آی پاکستان قرار دارد و آی اس آی از این هراس دارد که وی دست به افشاگری در مورد آنها نزند و قرار منابع آگاه پاکستانی محدودیت های زیادی در گشت و گذار وی تعیین شده است و سخت مراقب او هستند که فرار نکند.
شمس تمنا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است