تجاوز علنی آمریکا به ونزوئلا
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۶    ۱۳۹۷/۱۲/۳ کد خبر: 157539 منبع: پرینت

امریکا برای یک مداخله نظامی در ونزویلا در حال انتقال نیروی های ویژه و تجهیزات تخنیگی به داخل این کشور آمادگی میگیرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه خانم ماریا زاخارووا در یک کنفرانس مطبوعاتی این موضوع را یاد آور شد و گفت: خبرها از چینل های ارتباطی کراکاس کاملا این موضوع را تایید میکند که ایالات متحده در حال حرکت نیروهای ویژه و تجهیزات نزدیک به ونزوئلا در حال انجام است.
او گفت امریکا و ناتو در حال آماده شدن برای انتقال سلاح به مخالفان ونزوئلا هستند.

زاخارووا خاطرنشان کرد که یک مجموعه بزرگ از سلاح ها و مهمات در یکی از کشورهای اروپای شرقی، خریداری قبلا خریداری شده است و قرار است تحت نام کمک های انسان دوستانه مواد غذایی این سلاح های مرگبار از طریق کشورهای همسایه وارد ونزویلا وبه مخالفین تقسیم میشود. جالب اینکه رییس جمهور نام نهاد امریکا خوانده (مخالف دولت ونزویلا) «خوان گویدا» امروز اولین فرمان شماره (1) تویتری خویش را از جایی نامعلومی با این متن اعلام کرد: "به کمک دولت امریکا اجازه دخول داده شود."

خانم زاخارووا گفت: وضعیت ونزوئلا به یک نقطه بحرانی رسیده است و قرار است 23 فوریه یک تحریک خطرناک در مقیاس وسیع ایجاد می شود که توسط عبور از مرز ونزوئلا با یک کاروان زیرنام بشردوستانه آغاز گردد و درگیری ها میان حامیان و مخالفان است و بهانه ای برای اقدام نظامی برای از بین بردن رییس جمهور کنونی جمهوری قانونی خواهد بود. رییس جمهور امریکا دونالد ترامپ گفته است: "رییس جمهور ونزویلا آقایی مادورا باید تسلیم شود."
منبع ریا نوستی
از جانب صاحب این قلم: اینهم نمونه از دموکراسی امریکایی که امریکا میخواهد در بسا کشورها فرمان اش را صدور کند...

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ونزوئلا
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   کل دنیا رو به نام حقوق بشر به گند کشیدن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است