غنی به دیدار سیاف رفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۵۴    ۱۳۹۷/۱۲/۷ کد خبر: 157577 منبع: پرینت

اشرف غنی عصر روز گذشته با حضور در منزل عبدالرب رسول سیاف، با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، روند صلح، برگزاری لوی جرگه مشورتی، مکانیسم ترکیب تیم مذاکره کننده صلح و انتخابات ریاست جمهوری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
سیاف
نظرات بینندگان:

>>>   ریس های جمهور قه مان بابا ملت مدال نشان برای متجاوزین بیگانه برخاک افغانستان
غنی کوچی... افعانستان را بدست خو د به جوی خون مبدل کرده حال در پاکستان هم مداخله میکند چوغک از کدام شیطان بدنیا آمده که تا که شیطانت نکند خون افراد بیگا را نه ریزاند خواب ش نمیبرد خدا این قاق روده روانی را در غضب خود گرفتار کند .
خدا سایه این آدم پست کثیف قدرت طلب بی برکت کوچی را از سراین ملت آگاه و شجاع میهن دوست هرچ زو د تر کم کن دومین مغز گنده متفکر تعصب «جهان»! که صد ها هزار نفر مردم عادی بیچاره غریب کار بی دفاع کشته وزخمی در طی این پنچ سال حکو مت بی برکت ان تنها 45000 هزار سرباز این وطن از بی کفایتی ریس جمهور نابکار در راه حب وطن شهید شده اند و در طی حکومت این انسان بی بر کت نا خدا شناس بی نماز کثیف غنی احمدزی چون که اهل کار وسیاست نبود سربازان وطن بخا طر حفظ مادر وطن جان شرین خود را از دست داده اند . واین خاک پاک ما را این انسان بی رحم بی نماز ناپاک دست بخون الوده نه به گلستان بلکه به قبرستان تبدیل کرد و اوج تعصب قبیله گرایی بینظر که درهیچ نقطه کره زمین در این عصر 21 وجود ندارد در در جبین این غنی مریض ر وانی عصبی افغانستان بو جود اورد . خداوند این بی شرف غنی و بی بی گل هر دو منافق و شطان را رو سیاه کند تا مردم رنج دیده ما ارام شوند.
- دست آورد غنی این شخص ....اهل نابکار طی دو ران حکومت نامشرو ع انهم ارسال چهار عراده لاری بار میوه خشک از کشو به خارج و سه ملیون لشکر معتادین مواد مخدره یک ملیون مهاجر فرار از کشور ویا مهاجر در داخل کشور و فقر بی کاری فزوده است. شفاخانه های دهلی واسلام آباد پر از مریض مردم افغانستان است.
اشر غنی کوچی غژدی نشین در این فرصت 18 سال سیاست ناکام پشت پرده و روی پرده شکوه و جلال را برای خود زن بچه های خود دزدی 280 میلون دالر از پروگرا اولاد یتیم وفقیر این بی بی گل دذدید در تلویزون طلوع بی بی گل نشان داد؛ این روزها اما افول غنی به رخ کشیده است.
او در برنامه‌های کلان-صلح و انتخابات-حمایت هیچ طرف مطرح سیاسی کشور جهان و همسایه ها را ندارد، برنامه های او تنها در داخل ارگ توسط چند تن متعب قبیله حمایت می‌شوند و گاهی هم تاییدیه‌های سرور بی دانش معاون دوم او چین‌های پیشانی او را صاف می‌کنند.
این درس "نه" به انحصارطلبی و دیکتاتوری او است و تصمیم گیری های سبکسرانه و دیکتاتورمابانه آقای غنی روند حکومتداری را در تمام عرصه های حکومت داری مختل و نظم اجتماعی جامعه و ثبات سیاسی کشور را برهم زد، نه تنها فاصله بزرگ میان ملت و حکومت وحدت ملی بین اقوام شر یف کشور ما ایجاد شد بلکه ایالات متحده آمریکا، به شکل فوری و یکبارگی، آقای غنی احمدزی مریض روانی غرق تعصب قومی را تحریم کرد و تمام صلاحیت ها و امکانات واگذارشده پیرامون روند صلح را نیز از او گرفت. تحریم آمریکا چنان بزرگ و جدی بود که حتی رهبران آمریکایی از پذیرش و ملاقات با آقای غنی نیز خودداری کرده اند.

>>>   سودی نداردت که اجل میرسد ترا

>>>   از رهبران هفت گانه فکر میکنم که تنها گلبدین و سیاف باقی ماندند.
دیگران شان خود را دوباره به طبیعت سپردند و با ختم حیات ،تمام سلول های بدن شان،بشمول سلول ها مغزی شان،در زیر خاک از هم پاشیده شده و تمام داده های مغزی شان که در طول حیات در مغز شان ثبت شده بود و شخصیت آنها را تشکیل میداد،از بین رفتند.
آیا گلبدین و سیاف فکر نمی کنند که حالا قرن بیست و یکم است و باید تمام واقعیت های طبیعت و نیرو های سازنده طبیعت و سازنده حیات را و بوجود آمدن حیات را در روی کره زمین،برای مردم ابراز کنند و در نزدیک ختم حیات شان،از دروغ بپرهیزند؟
اگر میخواهند ،من میتوانم در ظرف یک ماه،تمام واقعیت طبیعت را برایشان ،توسط تجارب علمی در لابراتوار ها و در حیات روزمره شان،با زبان عام فهم برایشان درس بدهم،تا اقلاً در نزدیک ختم حیات شان،نادان و نا فهم،دوباره به طبیعت رجوع نکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است