غنی: من تمام جهان را به مذاکره با طالبان قانع کردم!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۱    ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ کد خبر: 157611 منبع: پرینت

کسیکه ادعا دارد جهان را راضی نموده است تا با طالبان وارد مذاکره شوند، چگونه اکنون از جهان می طلبد که واسطه شوند که طالبان با ایشان مذاکره نمایند؟

اشرف غنی احمدزی در جلسه به نام اجماع ملی زنان افغانستان که با هزینه خانم ایشان برگزار گردیده است و بیشتر رنگ و بوی تبلیغاتی و دولتی را دارد بازهم یک ادعای ناباورانه کرده است و گفته است که ( من تمام جهان را به مذاکره با طالبان قانع کردم ... )

واقعیت این است که گروه تروریستی طالبان با همکاری اداره استخباراتی پاکستان از گذشته های بسیار دور و قبل از اینکه اشرف غنی احمدزی به عنوان ولسمشر تعیین گردد در زمان حامد کرزی با بعضی کشورها روابط برقرار کرده بودند و دید و دادید های داشتند. آخر هم آمریکا و حتی روسیه و ایران بدون اینکه اشرف غنی احمدزی در جریان باشد با طالبان در مذاکره هستند که همین امر باعث خشم اشرف غنی احمدزی گردیده است.

گرچه حامد کرزی و اشرف غنی احمدزی در جهت تقویت ، تسلیح و پخش طالبان کمک های گسترده و غیر قابل انکار نموده اند که امروز نتیجه همان کمک ها همین است که آمریکا مجبور گردیده است که خود وارد مذاکره با طالبان شوند تا از مصارف گزاف که در خدمت دزدان ارگ نشین قرار می دهند خود را نجات دهند، لذا اشرف غنی احمدزی نه تنها جهان را قانع نساخته است که با طالبان مذاکره نمایند بلکه از جهان می خواهد که طالبان را وادار سازند که اشرف غنی احمدزی را هم شامل مذاکرات نمایند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   امیدوار هستیم که روزی مثل نجیب جناب غنی را هم همین برادران ناراضی کرزی غنی بدار بیاویزند وان روز درد و اه مظلومین این وطن که هرروز قربانی انتحار این گروه از خدا بیخبر شده اند را غنی با بی بی گل بپردازد باز انوقت غنی خواهد فهمید که مثله لر و بر نیست بلکه سیاست پاکستان بوده که از این وحشی ها استفاده کرده بشکل های گوناگون .

>>>   روشنگری
یکتعداد قوم سلیمان خيل از افغانستان روان شدند به دفاع از پاکستان در مقابل هندوستان
من قبلا فقط خواهش کرده بودم که خود را به جنگ هند و پاکستان دخیل نکنید. مرا تهمت باران کردید که نوکر پاکستان هستم. حالا برادران واقوام خود تان به دفاع از پاکستان در مقابل هندوستان برخواسته اند. حالا بهتر نیست بروید خود را حلق آویز کنید؟ یکی دیگر پدرام را متهم میکرد که چرا به زبان خودش گپ میزند. چون زبان پدرام با زبان ایران یکی است. پس نباید با این زبان گپ بزند. همین برادر بی وجدان و مطلق بی خبر ما سلطه فرهنگی ، زبانی ، نظامی و اقتصادی پاکستان را در افغانستان نمی بیند. او بی وجدانها پاکستان هر لحظه اراده کند فرش تان از زیر پای تان میکشد. مرز خود را تا کابل پیش می آورد. از این سند بالا تر چی میخواهید؟ پاکستان اینقدر قدرت دارد که مردم عام قوم شما را به نفع خود در افغانستان بسیج کند. پس شماها چی دارید؟

>>>   دروغ های اشرف غنی بسیار زیاد است و عادت به دروغگویی دارد ترک عادت برای بعضی ها مانند غنی احمدزی خیلی سخت است حالا زمان گذشته نیست که کسی دروغ گوید و مردم انرا درک نکنند عصر فناوری و تنالوژیست اقای غنی هنوز در فکر زمان های گذشته قبیله خود غژدی نشین است نخیر از خواب خرگوش بیدار شو .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است