سیلاب در قندهار جان تعدادی را گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۲    ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ کد خبر: 157638 منبع: پرینت

بر اثر سرازیر شدن سیلاب در ولایت قندهار تعداد 20 تن جان باختند و 28 تن دیگر، زخمی شدند.

دفتر ملل متحد برای هماهنگی امور انسان دوستانه می‌گوید که علاوه بر تلفات جانی، خسارات هنگفت مالی بر مردم وارد شده است و حدود دو هزار خانه تخریب شده است.

همچنان در اثر سرازیر شدن سیلاب، 10 تن از جمله کودکان در ولسوالی های ارغنداب، دامان، سپین‌بولدک و ولسوالی دند ناپدید شده اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سیلاب
قندهار
نظرات بینندگان:

>>>   شناسنامه یا اشترنامه؟
شتر حیوانیست که فقط وسیله حمل و نقل کوچی ها بوده است که تا هنوز در مراحل ابتدایی تمدن قرار دارند؛ و تا هنوز با زندگی ده نشینی انس نگرفته اند، نه سرزمین معین و نه کشور ثابت دارند. تعداد آنها در مقایسه با شهروندان اصلی و بومی خیلی ناچیز و اندک است که نمیتواند علایق آنها معرف نماد هویت همگانی باشد.
شتر حیوانیست که دیگر در افغانستان به ندرت دیده میشود که حتی نسل جدید ما کمتر آن را از نزدیک دیده و با آن آشنا اند؛ چه برسد که آنرا منحیث نمادی از حیوان ملی خود بشناسند.
شتر حیوانیست که به لجاجت و کینه دلی شهرت دارد و بیشتر برای تحقیر و توهین انسان‌های کینه دل و لجوج بکار می‌رود که از این بابت هم پس زمینه قرار دادن تصاویر آن در شناسنامه های انسان‌های امروزی توهین آمیز مینماید.

>>>   بهتر نبود بجای کمک مالی به فلسطین به سیل زدگان افغانستان کمک‌ مالی میشد ؟ با عرض پوزش دولتمردان افغانستان مثل دولتمردان ایران احمقند دولتمردان ایران هم پول و بودجه ای رو که باید خرج رفاه مردم خودشون کنن خرج فلسطین میکنند ! ایکاش سران فلسطین این پول و به مردمشون برسونن اگه میرسوندن حال و روز مردم فلسطین این نبود برای کشورهایی این شکلی با چنین دولتمردانی فقط باید دعا کرد هیچ حادثه بدی (سیل، زلزله ، وقوع آتشفشان و ...) پیش نیاد ان شاءالله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است