عاشورمحمد: برادر عضو جدید مجلس پسرم را ربود
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۲    ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ کد خبر: 157641 منبع: پرینت

فهیم فرخاری، جوانی بود که 28 روز پیش در نزدیکی خانه‌اش در سرک 6 سرای‌سنگ شهر تالقان ناپدید شد. خانواده‌اش چند روز پس از این رویداد به پولیس شکایت کردند و مدعی شدند که پسرشان اختطاف شده است.
به گزارش سلام وطندار، پولیس یک هفته پس از این رویداد 3 تن را در پیوند به اختطاف فهیم فرخاری بازداشت کرد.
با این حال، امروز شماری از شهروندان تالقان و خانوادۀ آقای فرخاری در یک نشست اعتراضی می‌گویند، حکومت در گرفتاری عاملان اختطاف این جوان ناتوان است.

حاجی عاشورمحمد، پدر فهیم فرخاری می‌گوید که رووف ‌بیک برادر عبدالله‌ بیک، نمایندۀ تازه راه‌یافته به مجلس نمایندگان از ولایت تخار پسرش را اختطاف کرده است و مسئولان پولیس نتوانسته‌اند او را بازداشت کنند.
صفی‌الله حقجو، برادر فهیم فرخاری از نهادهای امنیتی به تندی انتقاد می‌کند و می‌گوید که متین ‌بیک، رییس ارگان‌های محلی که برادر بزرگ عبدالله ‌بیک است، در این پرونده مداخله می‌کند، از همین‌رو مسئولان امنیتی نمی‌توانند کارهای خود را به خوبی انجام دهند.
با این حال، فضل‌الله مجددی، والی تخار می‌گوید، نیروهای امنیتی پیش‌رفت‌هایی در این پرونده داشته‌اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
ربودن
نظرات بینندگان:

>>>   فضل الله مچددی عدابلت تامین میکند!!!!!!
اشرف غنی هم از همان افراد مفسد ونابکار استفاده میکند که کرزی کرد!

>>>   هیچ وقت چنین کار های پست وبی معنی و عقب افتاده.وجاهلي.که یک خانواده را به تشویش می اندازد.ازبین نمیرود.متاسفم برای چنین نماینده سگ صفت.وشيطان صفت.دست به چنین کار های ناشایست میزند.این ها موقع که تنخواه های مفتی وباد آورده را به جیب ميزنند.دیگر . دم درمیاورند.بجای اینکه بفکر ارتقاعي سطح ولایت شان و مردم رنجدیده.شان و مردم را به آرامش دعوت بکنند اما با پررویی و چشم سفید دست به عمل زشت میزنند.صد افسوس ولعنت به همچنین اشخاص... که هیچ وقت اصلاح نمی شوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است