نمایش شخصیت در همکاری با رژیم!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۳    ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ کد خبر: 157673 منبع: پرینت

"آنهایی که تاهنوز خصلت این رژیم متعصب گندیده استبداد گر قبیلوی را درک نکرده اند و یا هم درک کرده اند ولی بازهم به این راه ننگین به همبستگی ادامه میدهند و منتظر هستند که ممکن از کلوخ آتش خواهد پرید، درحقیقت این بی خصلت و بی خاصیت بودن شخصیت خود شان را به نمایش میگذارند".

بنآ وقتی سردمداران این رژیم مستقیما و عریان بر دهان شما میکوبد و خون از دهن تان جاری میشود، توهین و تحقیر تان مینماید و آبرو و عزت شما را برباد میدهد، با شما همچون اطفال بازی کودکانه مینمایند، برای یک لحظه شما را رییس و لحظه بعد هم حذف چون کاغذ تشناب به بیرون پرت میکند. واقعآ این خود تحقیر انسانی است که در تاریخ این سرزمین بعد از عبدالرحمن خان و دوره مومند وجو د نداشته است.

اینکه شما هنوز ترحم از گرگ درنده دارید و با کلمات معجزانه الحمد الله و خیر است خود را تسلی میدهید؛ اینرا بدانید اگر دعوایی انسانی و انسانیت دارید گرگ درنده هرگز برادر و هموطن شما نخواهد شد.
این بدین معنا است که بی ظرفیت بودن شما را به نمایش میگذارد و دقیقا شما به مشکل درک منطق انسانی گرفتار هستید و این ذلت را هم خود به شخصیت خویش روا داشته اید. "سزای قروت آب گرم. بس همن. "خود کرده را نه درد است نه درمان".

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شخصیت
رژیم
نظرات بینندگان:

>>>   Salam
نظام فدرال معناى مرگ حاكميت قبيله است ، اگر واقعن به اين پايان باور داريد از فدرال و فدرال خواهى پشتيبانى كنيد . هيچ گزينه يى ديگر به استبداد قبيله پايان نخواهد بخشيد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است