چرا داعش محافل دولتی ها را هدف قرار نمی دهد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۸    ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ کد خبر: 157710 منبع: پرینت

داعش خیالی و یا حقیقی نمی تواند بدون کمک ستون پنجمی ها دست به چنین حمله ها در شهر کابل بزند!
مسوولیت حفاظت از جان مردم در هرگونه اجتماعات از جمله در سالیاد شهادت رهبر شهید در مصلی مزاری مطابق قانون و آزادی بیان و اجتماعات کار دولت است و بار مسوولیت هرگونه حوادث نیز به دوش دولت می باشد.

از آنجایی که دولت از یک جانب آلوده به ویروس تروریسم است و از جانب دیگر از تروریسم برای بقای خود استفاده می نمایند واضح است که تجمعات بزرگ را که با دولت زاویه داشته باشد بر نمی تابند و از تروریسم استفاده ابزاری می نمایند.

زخمی شدن آقای پدرام یکی از چهره های شاخص سیاسی ضد تبعیض در افغانستان گواهی آن است که چگونه داعش خیالی و یا حقیقی با همکاری ستون پنجمی ها در درون دولت با یکدیگر همکاری هدفمندانه دارند.

سوال اساسی این است که چرا داعش خیالی و یا حقیقی هیچگاه و هیچوقت محافل دولتی ها و حامیان دولتی ها را هدف قرار نمی دهند که فقط هرگونه جمعیت را که رقیب و یا مخالف دولت باشد به خاک و خون می کشند؟

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
حمله
نظرات بینندگان:

>>>   چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟
اشرف غنی مدیریت پیشبرد مرام‌های داعش و طالبان (آمریکا) را در این منطقه به عهده دارد و اینگونه حملات هرگز بدون پلان گذاری قبلی و بدون دست داشتن حلقه فاشیستی آرگ نمیتواند انجام یابد.

>>>   داعش غنی و بی بی گل است

>>>   داعش یک فرکسیون اسلام سیاسی است و از زیر مجموعه وهابیت و سلفی .

>>>   اگر دست حکومت دخیل نبود؟ آیا نمیتوانیست که یک دو بال طیاره هلیکوپتر را وظیفه میداد از فضای آن منطقه بالا بینی کنند؟

>>>   داعش ساخته و پرداخته دولت و برای بقا پشتونیزم کار می کند.

>>>   چون طالب , داعش , القاعده , کرزی و غنی همه و همه دست پر ورده سیا هستند و از یک اوخور تغزیه می شوند وای به حال تاجیک , ازبیک و هزاره که رهبران آن خود را به دالر و قدرت فرخته اند .و هیچ تصمیمی در مورد وحدت و هم پزیری یک دیگر را ندارند متاسفانه .

>>>   چون که دستور ندارند

>>>   ما و شما الحمد لله مسلمان هستیم و میدانیم که بعد از مردن و یا وفات نمودن یک شخص،او را دفن میکنیم و در میان قبر روح فرد متوفی زنده است و در حال استراحت است و این قبر خانه دایمی روح متوفی است و تا روز قیامت در آن میباشد.
زمانی که ما از او تجلیل بعمل می آوریم،در حقیقت روح این فرد متوفی بیدار میشود و مورد عذاب و بی خوابی قرار میگیرد و در نتیجه به دربار خدا دعا میکند که این افراد چرا با تجلیل نمودن شان از روز وفات من،من را نا آرام و بی خواب میسازند.
همان است که خداوند قهر میشود و به بهانه های مختلف یا توسط حمله انتحاری و یا کدام حادثه دیگر،این مراسم تجلیل را برهم میزند و یک تعداد کشته و زخمی میشود.
پس شما نباید با تجلیل از مردگان باعث ضیاع وقت تان و همچنان نا آرامی روح مردگان شوید،بلکه گذشته را فراموش کنید و به زمان حال و آینده نگاه کنید و در جهت کار و آبادانی کشور فکر کنید،نه این که هر روز از مرده گان تجلیل بعمل بیاورید و وقت خود را ضایع کنید.
حالا شما پیش خود فکر کنید:
در افغانستان در طول پنج هزار ساله اش،چقدر افرادی که در عرصه های مختلف از دینی گرفته تا سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و کلتوری و غیره ،دست آورد هایی داشته اند.آیا باید ما هر روز از آنها تجلیل کنیم؟
کشور های اروپایی و امریکا و چین و غیره کشور های پیشرفته که از مردگان تجلیل بعمل نمی آورند،به کجا رسیده اند و افغانستان در کجا مانده است؟

>>>   متن این مقاله در ذهن هر کس این گمان را تداعی می کند که زیر کاسه درین گونه حوادث نیم کاسه یی است . باید حکومت که ادعا دارد عاملین این عمل تروریستی را دستگیر کرده فوٰراٌ افشاه و به مردم معرفی کند در غیر آن ادعا محقق قابل مکث است.

>>>   سگ زرد برادر شغال۰ طالب و داعش همین افراد ارگ و غنی کوچی هستند۰ این ها همه یکی هستند و باهم اوغان ولی دارند۰ دشمن ما مردمان اصلی این دیار هستیم که همه باید به حاشیه رانده شویم ویا نابود شویم تا برای این ناقلین تمامیتخواه لر و بر جاه خالی شود۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است