حنیف اتمر باصابون کثیف غنی دست می شوید!!
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۰    ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ کد خبر: 157742 منبع: پرینت

حنیف اتمر در تازه ترین سخنرانی خود حکومت غنی را متهم به قتل وکشتار ۱۵۰ هزار هموطن مان ساخت‌.او گفت در پنج سال حکومت غنی ۵۱ هزار کشته و۹۸ هزار زخمی شده است.
اتمر اضافه نمود که حکومت پروژه های افتتاح شده را برای بار دوم و سوم افتتاح میدارد.

در این شکی نیست که حکومت تروریستی وجنایتکار غنی بیش از ارقام متذکره جنایات بزرگی را درین وطن انجام داده وباحمایت گروه های تروریستی وجنایتکار کشور را دربحران عمیق غرق نموده است ‌.اما باید بیاد داشت که طی این دوران تیغ بران حکومت جنایتکار غنی، شخص حنیف اتمر بود.اتمر مجری اصلی برنامه های تروریستی بود. نقش جنایتکارانه حنیف اتمر در حمایت ومدریت گروه های تروریستی بیش از هر مهره سیاسی نمایان است.حنیف اتمر بخاطر بدنام ساختن حکومت خونتای غنی احمد زی به کشتار های سیستماتیک و برنامه ریزی شده وفاجعه سقوط شهرها وولسوالی ها دست بالا داشت.
حنیف اتمر نباید بادستمال خونین غنی احمدزی دستهای خون آلود خود را پاک نماید!

‏توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   خاوری حقیقت می گوید.
احمد ولی

>>>   توريالي جان دوستان نزديك من و تو ملا قانوني چتاقً ، و چلي بسم الله جان و تورن اسماعيل خان و همفكران شان نه تنها دست هاي كثيف خون آشام اتمر خاديست را با آب پاك درياي پنجشير خواهند شست ، حتي بعد از آن او را با رفقايش به هرات برده و مانند رهبران كليسا در آب گرم اوبي و چشت همه شانرا غسل تعميد ميدهند ، تا براي رهبري پاك و صفا شوند.

>>>   حکومت غنی دست به کشتار مردم زده یا به مثل شما اجیران و جاسوسان که به خاطر رسیدن به قدر از هیچ چیزی دریغ نمینمائید همیشه وسیله دربدری این مردم و کشور قرار گرفته اید

>>>   اتمر خودرا هم شرماند و محقق وغنی شرمانده را هم شرماند!

>>>   اقای اتمر کاری ندارم که غنی چه کار (جنایت)کرده ولی مجری این جنایتها خودت بودی عزیزم فراموش نکون نکاه به گذشته ات بینداز گرچه افشای جنایت وخیانت غنی
حد حصری ندارند خوده پاک نکون تو هم از همان قماش می باشی اکر پیروز انتخات شوی در همان راستا حرکت می کونی چون جاسوس 3 کشور می باشی دو ست کلم ...
میرویس

>>>   مغز متفکر حکومت فاشیستی و تک قومی غنی احمدزی ، همین خادیست سابقه و جاسوس فعلی استخبارات انکلیس اتمر لنگ است. ولی با تاسف که یکتعداد جهادیون معامله گر و پول پرست بدون در نظرداشت نفش مخرب اتمر ، حالا با این شیطان صفت همدست شده اند .
کوه کن

>>>   خوب است كه چهره هاي اصلي سياسيون ابن الوقت پنجشير و شوراي نظار معلوم و آشكار ميشود ، كه بنام مجاهد و مقاومت گر يك مجرم و قاتل مجاهدين را تقويه و تذكيه نموده و حقيقت هاي زيادي بشمول قتل بزرگان جهاد و مقاومت آهسته آهسته آشكارا ميشود. همين چهره ها است كه اتمر را غسل طهارت از خباثت هايش داده و روي خود را در هر دو جهان سياه كردند.

>>>   در صورتیکه چنین بود اتمر چرا وقت استعفا نکرد شرم است به این سخنانش .

>>>   اتمر خود مهره کلیدی در نظام غنی بوده ودر رابطه امابلند تلفات مردم ایشان نیز در کنار غنی مسول بوده وهستند
س


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است