بازداشت محافظ ملا تره‌خیل به جرم ایجاد بی‌نظمی
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۳۳    ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ کد خبر: 157753 منبع: پرینت

محافظ ملا عمر تره‌خیل که در چهارراهی عبدالحق کابل نظم ترافیک را بر هم زده بود مجازات شد.
به گزارش آوا، در پی اخلال در نظم ترافیک شهر کابل از سوی محافظ ملاعمر تره‌خیل پولیس کابل او را بازداشت، موهای سر او را اصلاح کرده و در حال حاضر در حبس به سر می برد.

این در حالی است که دیروز صفحه فیسبوک پولیس کابل با نشر تصاویر این شخص نوشته بود: "محافظ یکتن از وكلاي شورای ولايتي كابل بوده امروز در مربوطات ناحیه نهم شهر کابل واقع چهاراهی عبدالحق خلاف قانون ترافیک ده ها واسطه نقلیه هموطنان ما را از مسیر جاده منحرف نموده و میخواست که در جاده یکطرفه (خلاف جريان ترافيك جاده) داخل شده و عبور نمایند.
توسط منسوبین پولیس حوزه نهم امنیتی دستگير موي هاي سر اش أصلا ح و فعلاً در حبس خانه جزاي انضباطي برايش در نظر گرفته شده است."

محافظ ملا عمر تره خیل عضو مجلس نمایندگان روز گذشته در چهارراهی عبدالحق با استفاده از اسلحه خلاف قانون ترافیک ده ها واسطه نقلیه را از مسیر جاده منحرف کرده و قصد داشت در جاده یک طرفه خلاف جریان ترافیک رانندگی کند.
در پی این ماجرا پولیس کابل به این امر واکنش نشان داد و پس از این قضیه او بازداشت و توسط پولیس مجازات انضباطی شد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملا تره خیل
نظم
نظرات بینندگان:

>>>   باید اصلاحات از زور مندان شروع شود مردم عادی همیشه مخالف بی نظمی هاهستند واز تداوم آن درعذابند .لندغر های متوسط وبدماشان وابسطه به آنها بزودی مهار میگردد .زنده بادپولیس نظم عامه .

>>>   در... همچواشخاص چوب رابزنند تابادارانشان عبرت بگیرینداین چنین افرادقابل اصلانمیباشندهمه یی اینهایک لکه یی بدنامی به مردم وملت افغانستان میباشند قبل ازاین هم خودملاتره خیل چندین جنایت رامرتکب شده بود.
گناهش نیس انسانیکه ازپشت رمه گوسفندسرجلوموترهای مدل بالابنشینه باز
اوازقانون چی آگاهی خواهدداشت.
بکتاش

>>>   امید وار هستم روزی قانون در جامعه ما حاکم گردد تا ریش و سر خود ملا تره و امثالش هم کل و به زندان انداخته شوند .

>>>   مجازات انظباطی برای این قلدر سلاح بدست دزد خاین چه تاثیر در عملکرد ان میکند با اینکار اش پولیس کابل یک چوب را در معقد ان داخل میکرد و بر پشت خر چپه انداخته میشد و در تمام شهر گشتانده میشد تا پند خودش و عبرت دیگران قلدر ها میگردید افراد ملا تره خیل یکی دو سال قبل چند موتر پولیس ناحیه سوم را اتش زد و چند پولیس را با فیر مرمی تفنگ اش زخمی کرده بود اما چون از جمله بادیگاردان ملا تره خیل بود و از ترس ریس جمهور غنی که انها از قوم خاص ریس جمهور هستند کسی به انها نگفت که بالای چشمت ابرو است تا چه وقت اشرف غنی و قوم ان هره دلشان خواست انرا عملی میکنند و قانون را زیر پا میکنند ولی کسی حق ندارد که مانع کار های خلاف قانونی انها گردد اما برخلاف اشرف غنی احمدزی از دیگران خواهان تطبیق قانون و رفتار قانونی را دارد یک بام و دو هوا.

>>>   همین قسم با متخلف برخورد صورت گبرد افراد زور گوکمرش می شکند
لالاگل

>>>   Arianfar
سادات صحیح النسب از بازماندگان پیامبر اسلام و طایفه بنی هاشم یکی از طوایف مشهور عرب است. بنی هاشم یک نام شناخته شده با تاریخ روشن است. هیچ نام دیگری نمی توان جای آن را بگیرد. سید در زبان عربی به معنای آقا است که جمع آن سادات می شود. قومی به نام آقایان نداریم. مردم ما از سر احترام به بازماندگان پیامبر اسلام سید می گویند که بیشتر بار تقدس دارد. در علم اتنولوژی یا تبارشناسی، اتنوس خاصی به نام سادات شناخته شده نیست. سادات در کشور ما یک گروه اجتماعی است، نه یک تبار خاص. نمی شود خودسرانه نام تاریخی بنی هاشم را با یک نام دیگر تعویض کرد. کسانی که خود را از بازماندگان پیامبر اسلام می دانند، بی چون وچرا بنی هاشمی هستند. هیچ دلیلی وجود ندارد نام شناخته شده بنی هاشمی را با یک نام موهوم تعویض نمایند. اتنوس یا قوم و یا تبار تعریف مشخص و معین پذیرفته شده علمی دارد. نمی شود یک گروه اجتماعی را همچون یک قوم جا زد. به این می گویند جعل و تحریف.
لطفا پیش از از هر گونه جر وبحث سری به ویکی پیدیا بزنید و ببینید که ذیل سادات چه نوشته شده است.

>>>   پولیس حوزه نهم کابل بهتری کارکرده است این رشادت وقهرمانی هرمرد پولیس را به دیده قدرمینگریم ، امیدواریم که این درایت وقهرمانی ها ادامه یابد.
افتخاربه اوافسروسربازیکه جلو چنین فجایع خائنین را مگیرند.
سرفرزا باشید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است