کماندوها را بجای بلخ به بالا مرغاب می فرستادید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۷    ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ کد خبر: 157835 منبع: پرینت

کماندوها و قطعات پولیس و اردو را بهتر بود بجای بلخ به بالا مرغاب می فرستادند تا جنازه های همنوعان خود را از چنگ طالبان نجات می دادند!

در حال که ده ها جنازه افسران و سربازان در بالا مرغاب بادغیس به زمین افتاده است آیا لازم بود که تیم اشرف غنی احمدزی کماندو ها و قطعات قوای مسلح را برای تصرف مقر قومندانی امنیه شهر مزار شریف به کار گیرند.

گرچه تیم اشرف غنی احمدزی در گذشته ها هم از نیروهای کماندو استفاده غیر ضروری کرده اند مانند نجات در حدود دوصد داعشی در جوزجان ، استفاده از کماندو برای دستگیری فرمانده قیصاری در فاریاب و استفاده از کماندو برای دستگیری فرمانده علیپور در غور مثال های بارز آن است ، اما یک مثال وجود ندارد که از قطعات کماندو برای حد اقل انتقال جنازه های سربازان و افسران استفاده نمایند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کماندو
بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   کماندوها همیشه باید برای سرکوب جنایتکاران داخل نظام استفاده شود بخاطریکه همین جنایتکاران داخل نظام خطرناکتر از طالب و داعش هستند مانند معلم اتامامد که تمام عمر خودرا در چور وچپاول و غصب زمین های دولتی و شخصی سپری کرد و زمانیکه فشار بالایش میاید باز حقوق مردم راعنوان کرده از احساسات پاک مردم استفاده میکند
جواد ولیزاده از دهلی جدید

>>>   aboor Raheel
کشوری که سرود ملی اش از مغز گندیده و عقب‌مانده‌یی چون باری جهانی "باری انتحاری" تراوش کرده باشد، هرگز نمی تواند به زندگی انسانی باهمی و مدرن‌ دست یابد. باری جهانی، این ستایشگر بدویت و توحش قبیلوی، اخیرا در مورد رویداد بلخ یادداشتی نشر کرده و عطا محمد نور و حامیان سیاسی اش را "لندغر" خطاب کرده بود. همه میدانند که اگر کسی در سطح باری جهانی سقوط و نزول کند می‌تواند عناوین بیشمار مشابه و یا تندتر و زننده‌تر و حتی جاافتاده‌تر گروهی و جمعی را به باری جهانی و هم‌قماشانش بدهد. و اما پاسخ این پوپنک‌دماغ چرکین‌اندیشه را هموطن عزیز و فرهیخته دیگری- جناب آقای عارف رحمانی، به خوبی تمام داده اند که میخوانیم:

"در پاسخ باری #جهانی وزیر سابق #فرهنگ مملکت!
#جناب وزیر!
شما مثلا #شخصیت فرهنگی #افغان ها هستید. شما مثلا وزیر فرهنگ مملکت بوده اید، واقعا شرم سارم از این همه جهل و جفنگ و عصبیت و کوته اندیشی تان.
حالا می‌فهمم چرا در ۲۷۰ سال حکومت تان به جای تولید فرهنگ، علم، هنر و شکل گیری تمدن و ترقی و توسعه و تولد شخصیت های مانند مولانا، سنایی، فردوسی، ابوریحان، فخررازی، خواجه انصاری، امام ابوقتیبه بغلانی، امام ابوحنیفه، بونصر مشکان ها، رژیم های ویرانگر و آدم کش شاهنشاهی، جمهوری های آدمی خوار داودخانی و کمونیستی، امارت اسلامی و ملاعمرها، ملادادالله، نادرغدارها، عبدالرحمان خان ها، ملاهبت الله ها و مزدورانی مانند ترکی و امین و نجیب و شماری از آدم کشان حرفه ی به نام غازی فلانی خان و غازی بهمانی خان تولید و تکثیر شده اند!!
حالا راز ۲۷۰ سال شرم سازی تاریخی یک ملت و سترون بودن این جامعه را از حیث علم و فرهنگ و تمدن درمی یابم. تعصب و توحش و نادانی تو در تو و فراگیر!!
حالا می فهمم چرا هر حاکم، وزیر و والی تان( جز استثناء هایی) در طول تاریخ ۲۷۰ ساله مزدور و وابسته به بیگانه، وطن فروش و جاسوس و غدار بوده است! حالا می فهمم چرا این همه بدبخت و عقب مانده هستیم و محصولات کشورم؛ انتحاری و انفجاری و سیاست مداران فیک چون اشرف غنی است! حالا می فهمم که تقریبا همه تان سر و ته یک کرباسید! حالا می فهمم که اگر این مملکت ۲۷۰ قرن دیگر در دست سیاست مداران مثلا اهل علم و فرهنگ و ادبی چون شما باشد این کشور به عصر طلایی غوریان و غزنویان و کوشانیان و تیموریان و خراسانیان نخواهد رسید و از مولانای عشق و محبت و فرودسی حکمت و خرد و ابوریحان جامعه شناس و تاریخ دان و ریاضی دان و سنایی عارف و عاقل و بونصرمشکان مدیر و مدبر خبری نخواهد بود. و افغانستان هم چنان افغانستان خواهد ماند.‌ فاین تذهبون!"

پ. ن:
من این نوشته را از صفحه سایر دوستان گرفته ام نه مستقیما از صفحه آقای رحمانی.

>>>   با این سیاست‌گذاری‌های که غنی احمدزی روان است، به مراتب بهتر است طالب بیاید و شریک قدرت شود. یک زمانی ما نگران بودیم که اگر طالبان دوباره به کشور مسلط شوند، ترس داشتیم که مبادا نظام قومی شود، فضای مختنق باز گردد، فصل ترور و حذف فرا رسد و سیاستِ زمین سوخته یک‌بار دیگر حاکم شود؛ مگر این همه نا به‌سامانی و قومی‌شدنِ نظام در دولت غنی با رژیم طالب چه تفاوت دارد؟ هیچی. بگذارید طالب بیاید حد اقل صف ما روشن می‌شود. آن‌وقت نه در جاده‌ها طعمه انتحاری می‌شویم و نه جوانان ما در جبهات جنگ دسته دسته قربانی می‌شوند. در حال حاضر ما در دو جبهه قربانی می‌شویم، هم در جبهه غنی هم در جبهه طالب، پس بهتر است «برادران» تشریف بیارند تا ما هم حساب مان را بدانیم و دوست و دشمن مشخص گردد.
#هارون_معترف

>>>   بزرگترین جنگ سالار خود غنی کوچی است۰ غنی کوچی از قوای نظامی کشور و از کوماندو های کشور علیه مردم کشور استفاده سهو میکند تا اغراض شوم سیاسی اش را بدست آورد۰
اگر عطا نور بلخ را به گروگان گرفته باشد غنی کوچی با خیانت و تقلب تمام کشور را به گروگان گرفته است و مثل یک جنگ سالار به تمام معنی از قوا های دفاعی کشور برای اهداف شخصی و عقده های قومی خودش سهو استفاده میکند۰

>>>   تا کی بگویم که دولت برای ما کاری کند باید خود برای خود کار کنیم

>>>   تناب اشرف غنی دست غربی ها است اختیاری ندارد بدبخت اشرف غنی بی شرف باید به نفع غربی ها کار کند داعش ساخته ی آمریکا هست برای غارت معادن و سرمایه های ملی افغانستان برای قتل عام کردن و بی حرمت کردن ملت مسلمان افغانستان باید کماندو را بفرستتد برای نجات داعشی های کثیف خون خوار وحشی انشاءالله که روزی هم این دولت فاسد برکنار میشود و هم داعشیهای کثیف قتل عام میشوند توسط حافظان اصلی وطن یعنی طالبان به امید افغانستان مستقل و آباد حمید هراتی

>>>   شرارت پیشه های داخلی و بغاوتگران که با فساد و ناز و نخره و غصب و چور دزدی و مکارگی نظام را از درون ضعیف کردند و جلو حاکمیت قانون را گرفته و میگیرند خطرناکتر از طالب و داعش هستند باید سرکوب شوند. سربازان کشور تامین امینت میکنند به قیمت جان شان و این دزدان به دزدی خود ادامه میدهند.

>>>   غنی کوچی کشور و قوا های امنیتی کشور را گروگان گرفته و مثل متاع شخصی خودش از آنها برای پیشبرد اهداف عقده مندانه و فاشیستی قومی خودش سهو استفاده میکند۰ چرا کوماندو ها را برای نجات سربازان محاصره شده بدست طالبان وحشی اوغان روان نکرد که در عوض برای ایجاب آشوب در بلخ روان کرد، آنهم یکهفته پیش از برگزاری جشن نوروز باستانی در بلخ؟
آن سربازان محاصره شده همه اسیر طالبان وحشی بردران قومی غنی کوچی شدند و امنیت جشن نوروز هم در مزار برهم خورد و صدمه دید۰

>>>   اگر عقل می بود چرا باز پروگرام انتخابات غنی چطور میشد باید یگان میخک بزند اگر بتواند باز برای کشتن مردم بیاید و دیوانه دیوانه سخن بزند وچیخ بزند تا مردم بترسد وزیر داخله اش مثل خودش گپ زدن خود یاد ندارد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است