انفجار در هرات با هفت کشته و زخمی
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۳    ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ کد خبر: 157884 منبع: پرینت

در نتیجه انفجار یک سه‌چرخه باربری در هرات یکتن کشته و شش تن دیگر زخمی شدند.

در نتیجه انفجار یک سه‌چرخه باربری که از سمت مناره‌های هرات به‌سوی محله حاجی عباس واقع در منطقه «عمه سکینه» در حرکت بود، یک تن کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هرات
انفجار
نظرات بینندگان:

>>>   خداوندشما اشرار جنایتکار را آدم بسازد
ر

>>>   وقتی یک قوماندان دختر را با یک سگ جنگی تبادله میکند علما یا ملاهای تخار هیچ عیبی دران نمی بینندوکاملا با اسلام مطابقت دارد ، اما زمانیکه روز زن تجلیل میشودواز مادر خواهر تجلیل وتکریم صورت میگرد اسلام وافغانستان بخطر مواجه میشوندوملا ها فتوا صادر میکنند که این کار ناجایز است .
-- حکومت باید یک روز را بنام روز ملا ها تجلیل کند ودرین روز شکم شان را پر نموده مقداری پول هم درجیب شان بیاندازد تا زبان انان بسته شود

>>>   رهایی تاجیکان خراسان از منجلاب ملیگرایی غیر واقعی و یکطرفه!
تنها راه نجات تاجیک ها اینست که نخست روی همبستگی قومی خود شان تمرکز کنند و کوشش زیاد شانرا در این راستا به خرج دهند.
سپس میتوانند با استفاده از این وحدت قومی، با دیدگاه های متفاوت هم که باشند چون فکر شان دیگر تاجیکانه است، بسوی گزینش و یا هم سر و سامان دادن یک آدم با سواد و با شخصیت در سطح رهبری شان بروند و هرکسیکه فکرش تاجیکان، کارکردش تاجیکانه و برنامه اش به سود تاجیکان باشد را برای رهبری و همپارچه و هم فکر ساختن هرچه بیشتر این ملت در مقام مبارک (رهبریت) قرار دهند.
این کار (وحدت قومی تاجیکها) که به ثمر برسد که ان شاءالله دور از تصور هم نیست، دیگر همه چیز و همه کارها آسان میشوند‌. آنگاه که همه چیز در میان خود شان جور و تنظیم شد، میتوانند به فکر همپارچگی و همزیسیتی کشوری با تمام اقوام شریف کشور باشند و برای آن کار و کوشش کنند.
ادریس خراسانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است