جنش نوروز 98 در بلخ
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۷    ۱۳۹۸/۱/۲ کد خبر: 157909 منبع: پرینت


جنش نوروز 98 در بلخ

جنش نوروز 98 در بلخ

جنش نوروز 98 در بلخ

جنش نوروز 98 در بلخ

جنش نوروز 98 در بلخ

جنش نوروز 98 در بلخ

جنش نوروز 98 در بلخ

جنش نوروز 98 در بلخ

جنش نوروز 98 در بلخ

جنش نوروز 98 در بلخ

جنش نوروز 98 در بلخ

جنش نوروز 98 در بلخ

جنش نوروز 98 در بلخ

جنش نوروز 98 در بلخ

جنش نوروز 98 در بلخ

جنش نوروز 98 در بلخ



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنش نوروز
در بلخ
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   ... معلم عطاچور رفت.
اشرف غنی مبارز و مقاومتگردربرابر چپاولکران دزدان وگرگان خون آشام ملت بیچاره منظورم از ملت تمام اقوام افغانستان است تاجک ازبک هزاره پشتون... اشرف غنی کسیکه افغانستان را درجهیز زن شان گرفته بودن البته بخ فکر خودشان.
او درمشرقی ظاهر قدیر و دیگر دزدان و لاش خوران را به کون شاند. در شمال دوستم و معلم عطاامپراچور شمال کسیکه پله بین است به اصلاح عام.و همچنان در سمت جنوب هم چپاولگر تکانی کرد.
دراطراف این اشخاص چند فردیکه کاسه لیس و خ مال بودند نقص کردن خلاص باقیمانمانده مردم عام کل خوش است
خلاصه مطلب آفرین اشرف غنی.
ا.ب.ت.ث از کابل

>>>   نصب عکس یک یهودی و آدم کش سلفی در مرقد سخی خود توهین به معتقدات دینی و نشانه ضعف ایمانی گله هایی گوسفندی است.
آزاده

>>>   حضور بی نهایت پررنگ زنان در محفل نوروز در ولایت مزار بی سابقه بوده این بدان معنی است که جایگاه شان در پروسه صلح یقینی بوده و حضور شان در تحولات سیاسی و اقتصادی نادیده گرفته شده نمی تواند .و این حضور در حقیقت یک درس خوبی برای حضور زنان سایر ولایات کشور در تحولات جاری و حفظ دست اورد های سه دهه اخیر است .
افرین زن های مزار واقعا با حضور تان درین رویداد به تمام نیرو های دهشت گر و مزدور فهماندید که بالای حقوق تان هیچ متعصب معامله کرده نمی تواند .

>>>   آزاده در حلقه تعصب و خودخواهی بندی هستی ناق تخلصت را آزاده گذاشتی اصلا نه احترام به انسانیت داری و نه هم به دین ذهنت گندیده است

>>>   بلی وطن داران ضربالمثل است
پهلوی ماه بودی ماه میشوی
پهلوی کره بودی سیاه میشوی
اشرف غنی در بیستری یهود است وهم یهود وهم نصارا
است در افغانستان از نام مسلمان بودن سواستفاده میشود
مخصوص نا طالبان وهابی شیاطین اسرائلی
وسلام هم وطن

>>>   Aziz Arianfar
گروهی جوانان نادان وهابی به نام دعوتگران اسلام که از سوی شیوخ جاهل عرب تمویل می شوند، در این اواخر با نوشته های زهرآگین و لجن پراکنی های شان نوروز را حرام و از جشن های مجوسیان دانسته و تا می توانستند بر فرهنگ و سنت های شایسته و نیایی ما تاختند. اکنون در دشنامنامه یی مولوی را تکفیر و با رکیک ترین الفاظ به حریم آن دانشی مرد بزرگ اهانت روا داشته اند. باید به افشای چهره های سیاه این دجالان گجسته و نابخرد پرداخت و اجازه نداد بیش از به تبلیغات گمراه کننده و ابلهانه شان بپردازند.

>>>   آدم بی نام و نشان!
اولأ واژه متضاد بندی، واژه " آزاد" است نه "آزاده" و من به خاطرعدم پایبندی به افکار بکس های سیاه (black box) خودم را آزاده می نامم.
حسین ابن علی جان شیرین خود و فرزندانش را در برابر عیاشان و ستم گاران اموی هایی لعنتی قربان کرد چون آدم آزاده بود. بلخی بزرگ باآن که در بند بود مگر آدم آزاده بود و هرگزدر برابر دژخیمان ظاهر دزد کوتاه نیامد.
چه خوب گفته یی :"نه هم به دین ذهنت گندیده است" شاید این جمله رابدون درک مفهوم وسیع آن اشتبأ به کار برده باشی، مگر حقیقت است، من ذهنم گندیده به خرافات مخرب کلونولیزم عربی و وهابی نیست و عدالت راه و شعار من است (امیدوارم به مفهوم آزاده پی برده باشی).
دیگر اینکه جان برادر واژه "ناق" در اصل "ناحق" است.
آزاده

>>>   معلم عطا در روز نوروز خودرا درکندو پت کرده بود وبه خانم و اولادهای خود گفته بود که اگر کسی پرسان کرد بگو که درخانه نیست میترسید که رئیس جمهور کدام کار سرش نکند و قرار یک راپور که از نفر که نزدیک به معلم عطا است چندین دفعه برای شان درجریان مراسم جشن از طرف معلم عطا برای شان زنگ امد وپرسان کرد که رئیس جمهور است یا رفته تازمانیکه طیاره رئیس جمهور از میدان هوایی پرواز نکردمعلم عطا از کندونه برامد
حامد بلخی از شهرمزارشریف


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است