امرالله صالح در عقب دسیسه های پنجشیر
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۶    ۱۳۹۸/۱/۴ کد خبر: 157924 منبع: پرینت

در عقب حمله دیشب نیروهای ویژه پولیس در پنجشیر و سایر تحرکات اخیر، دست امرالله صالح می‌باشد.
پس از پیوستن صالح به تیم تابوت ساز غنی فاشیست، او نخستین کار جاسوسی و استخباراتی خود را از پنجشیر آغاز و متمرکز ساخت. در قدم اول نماینده‌های معامله‌گر و آرمان فروش شورای ولایتی را در بدل پنجاه‌هزار دالر امریکایی خریداری کرد و دفتر شورای ولایتی را به شکل غیر قانونیش با برگزاری محافل تحت عناوین صلح و نمی دانم چه و چی، به مرکز کمپاین انتخاباتی برای تیم تابوت ساز مبدل ساختند.

دومین کار استخباراتی صالح توسط یکی از گماشته‌های روند سبز با راه اندازی راه‌پیمایی دروغین زیر نام کمپاین علیه مواد مخدر در ولایت پنجشیر آغاز شد. در حقیقت این راه‌پیمایی به‌خاطر نمایش قدرت ضعیف و نامریی شان در جهت کمپاین انتخاباتی و ایجاد اختلاف و از هم پاشیدن شیرازه‌ی وحدت مردم پنجشیر جهت رسیدن به اهداف شوم و شخصی و خشنودی فاشیزم و تطبیق پلان‌های شوم و خطرناک غنی است.

برنامه سوم و عملی صالح جاسوس؛ طرح ریزی حمله شب هنگام نیروهای فرستاده شده‌ی ویژه پولیس علیه حسیب قوای مرکز به قریه زمانکور پنجشیر بود. این حمله‌ی تحریک کننده بدون هماهنگی و در جریان گذاشتن مسوولین امنیتی ولایت پنجشیر طبق مشوره و نقشه راه امرالله صالح به‌خاطر دور زدن و در حاشیه قرار دادن رییس امنیت و فرمانده پولیس پنجشیر که بنابر ملاحظات و اختلافات شخصی‌ای با آن‌ها دارد، صورت گرفته است.

در این اواخر امرالله صالح به‌خاطر شکست شکیب احمدیار هم‌روستایی و شریک کار و بار تجارتی اش در انتخابات پارلمانی پنجشیر، با رییس امنیت و خاصتا علیه فرمانده پولیس پنجشیر مخالفت خویش را با راه اندازی راه‌پیمایی‌های کاذب و شیطانی‌اش به‌نمایش گذاشته است. طبق اطلاعات موثق آقای صالح تلاش دارد که غنی را متقاعد بسازد تا فرمانده پولیس پنجشیر و رییس امنیت را که مانع اصلی بر سر برنامه‌های منافقانه اش جهت رسیدن به اهداف شوم انتخاباتی که در سر دارد برکنار بسازد، تا بدین‌وسیله به زعم و فکر خامش در پنجشیر با دست باز برنامه‌های غنی را تطبیق کند. ناگفته نباید گذاشت که این برنامه شیطانی صالح جاسوس در هم‌آهنگی و مساعی مشترک تحت رهبری والی کوچی‌پرور پنجشیر و تمام اعضای شورای ولایتی رای فروش صورت گرفته است.

ویدا پنجشیری
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
پنجشیر
نظرات بینندگان:

>>>   دوستان محترم وطنداران پنجشیری :
اگر قدر امرالله صالح را امروز ندانید ده سال بعد خواهید فهمید یگانه شخصیت که در فکر اینده با ثبات شما و رفع تبعیض شما با سایر ملیت ها فکر میکند و از حقوق نسل های بعدی شما و ادغام شما در جامعه افغانی علما کار میکند اغای صالح است .
وی به جامعه جهانی قناعت داده و جایگاه اش را در خانواده بین الملل یافته است .
و افغانستان شمول فکر میکند بر خلاف شما که به یک جغرافیای کوچک محصور هستید .

>>>   حالا اول راه است اگر جلو اش گرفته نشود خیلی نفاق اندازی خواهد کرد.

>>>   خانم پنجشیری شما باید بدانید که پنجشیر لانه دزدان است و این دزدان و آدم ربایان تفنگ به دست که از زمان مسعود دزد باقی مانده اند و آرمان‌ های ناکار مسعود که همه اش قتل چورچپاول دزدی ادم‌ ربایی وخیانت به خاک وملت است دیگر باید از بین برود که نمونه بارز آن ختطاف طفلک شش ساله مظلوم مهسا است اینکه شما همرایی صالح دشمنی شخصی بالای تقسیم چور و‌دزدی های سابقه خود دارد به دولت ربط ندارد ‌چیزی که به دولت آشکار است انرا باید طبق قانون عملی نماید پنجشیر کدام مملکت دیگر ویا کدام مردم خاص دیگر نیست باید تابع قانون مملکت باشد در غیر آن باید قانوناً اصلاحات صورت گیرد

>>>   جاسوسان اشرف غنی احمدزی حالی میخواهد که تاجیکان را با این اعلامیه ها به جان هم بیندازند. ...

>>>   زمستان میرود روسیاهی به ذغال میماند امرالله صالح نا صالح نمک بحرام بخاطر حفظ چوکی که تا هنوز معلوم هم نیست و اگر انتخابات ریاست جمهوری صورت بگیرد بیقین و صد در صد گفته میتوانم که غنی احمدزی و دارو دسته ان هرگز بکرسی ریاست جمهوری برای پینجسال اینده دست پیدا کرده نمیتواند بدلیل اینکه نود و هشت در صد مردم از غنی احمدزی با انحام اعمال نادرست ان مردم برای غنی رای نمیدهند ارگ هم این را درک کرده که ناکامی ان در انتخابات حتمیست از حال با جابجایی افراد نزدیک بخودش در پست های کلان دولتی دست بیک سلسله تعین و تبدیلی ها کرده تا از طریق انها تقلب و جعلکاری در رای پاک مردم انجام دهند مانند سال ۱۳۹۴ اما اینبار غنی احمدزی با جاسوسک اش امرالله ناصالح و دیگران اش موفق به چنین کار شده نمیتوانند دلیلش هم روشن است که امریکا دیگر نمیخواهند که اشرف غنی در قدرت باقی بماند و مردم هم به ان رای نمیدهند حکومت موقت بسرپرستی حامد کرزی و تشکیل اعضای حکومت موقت اماده تطبیق و عملی است گلم غنی و امرالله ناصالح و سرور دنش و دیگران جمع است عنقریب بخیر انها از ارگ بیرون انداخته میشوندانشاءالله .

>>>   با تقدیم سلام و تمنیات نیک!
من به عنوان یک فعال جامعه مدنی در افغانستان با شدید ترین کلمات عملکرد اقای صالح را تقبیح می کنم. زمانی که اقای صالح به دامن پشتونهای بی عزت خود را تسلیم کرد مشخص شد که او دیگر تاجیک نیست و ربط به تاجیک ها ندارد.
.... به اقای صالح و زنده باد تاجیک ها در افغانستان!
فقط باور دارم که تنها تاجیک صاحب عزت و عظمت این ملت است و بس!
با حرمت
فردوسی آریایی
فعال جامعه مدنی و مدیر مواد مخدر وزارت صحت عامه

>>>   تنها امرالله نیست برای هرپنشیری هرکس قدرت بدهد آنچه بخواهد عمل میکند ،

>>>   شمالی
از بی عقلی خام کله های پنجشیری این روز به سر تاجیکان آمده
بحث عدالت یعنی اینکه وقتی دهه پیش سمت شمال کشور را DDR خلع سلاح کردند، همان زمان یا کمی بعد تر باید جنوب کشور هم خلع سلاح می شد که هرگز نه شد ولی آنها را مسلح تر ساختند!
بحث گرفتاری دزدان و... حکومت هم همین گونه است، وقتی اختر لچک، علی زوی، تره خیل، زر داد و... فقط به خاطر تبار شان از غرب تا شما کشور مسلح هستند و مسلح تر می شوند، اما افرادی از اقوام دیگر به عنوان غیر مسئول خلع سلاح می شوند، نه عادلانه است و نه کسی با چنین روند موافقت می کنند.
در مسئله پنجشیر که هیچ بهانه ای قابل توجه نیست، ما سر مسئله امنیت پنجشیر و مهار آن توسط نیروهای خودی تاکید ویژه داریم.
اگر مردم محل این امنیت را تامین کرده نه توانند طی چندین دهه پنجشیر امن ترین منطقه کشور بوده است، چند نفر بیرونی هرگز این توان را ندارند.

>>>   نظر دهنده سوم ، من نه پنجشيري هستم و نه تاجك ، يك افغان هستم پشتون هستم ، يار و دوست نهضتي مسعود هستم و تمام معنا او را ميشناسم ، مگر اين را بداني كه مجاهد مانند او پيدا نميشود، ديانت و ايمان او را كسي نداشته و ندارد، ادعاي غلط و نا رواي خودت در باره او كه وظيفه آدم رباهي و ... منسوب او ساختي دليل به احماقت خودت است ، اگر منتقد سياسي باشي بايد مثل انسان علمي و با سند انتقاد كني ، در غير آن شايد از بقاياي كدام كمونيست خائن باشي كه پدرت در جنگهاي پنجشير از بين رفته است، اما اين كساني كه فعلاً از نام مسعود استفاده ميكنند اكثر شان دزدان حرفوي منظم هستند كه طَي ساليان بعد از مسعود از طرف منابع حكومتي و خارجي جمع شده و در مقابل پول آب در آسياي دشمن ميريزند ، بشمول بعض بلند رتبه ها حكومت پنجشيري، و اين را بايد بداني كه امروز دشمنان مسعود بيشتر از دوستانش است، اميد كه انتقاد تان بخاطر ضعف شخصيت خودتان از جاده انسانيت خارج نشود، جرم فردي است ، مسعود حتي برادران خود را قدرت اجرائيوي نداده بود، فلهذا اگر آنها هم كدام خطائي نمايند مسؤليت شخص خود شان است .

>>>   غنی پیش از انتخابات به مهمانی آنسرا خواهد رفت و غائله ختم میشود.

>>>   خطاب بنده همان پشت (پوشت) است که برادران پنجشیر ما و مسعود بزرگ را دزد خطاب کرده است. من همین قدر میگم که آفتاب با دو انگشت پنهان نمیشه. معلوم است که چی کسانی این وطن را دزدیدند و فروختند. شما و یا پنجشیری ها و مردم شمال.
شاهین شمالی

>>>   خیلی سوال بر انگیز است که چرا امرالله صالح از سرنوشت احمد ضیاء مسعود عبرت نه می گیرد
اگر بینی نابینا و چاه است
وگر خاموش بنشینی گناه است
من به صالح جان که دلم برایش میسوزد میگویم که در چاه افتاده ای . حالا
هم وقت داری تا هوشمندانه تصمیم بگیری .
م .ش..ف کابل

>>>   به نظر دهنده افغان و پشتون‌ فکر نمیکند که شما از نظر اسلامی و اخلاقی سخن بزنید شما جاسوس ای ایی ای و نمکحرام هستید که مسعود را شما جاسوس از نظر جاسوسی خود تعریف نموده اید و با کدام برادر اش یازنه شما است چون اکثریت شما خود فروخته در مقابل پول و دالر هستید ضرورت به یاسین خاندن زیاد بالای سر خر نیست

>>>   راستش شناخت که من از این اشخاص دارم بخصوص کله کلانهای مردم پنچشیر برای رسیدن به اهداف شخصی شان دست به هرکارمیزنند

>>>   اګر بالای حسیب قوایمرکز اتهامات وارده درست است و ایشان دارای افراد مسلح غیرمسول، متهم به دزدی، اختتاف و غیره اعمال نامشروع باشد مدافعینش نیز افراد از چنین قماش اند.

>>>   بلند منزلها درعقب دسیسه است نه صالح


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است