چراي حمله به جنرال دوستم؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۲    ۱۳۹۸/۱/۱۱ کد خبر: 158034 منبع: پرینت

چه كساني بايد ترور شوند؟
بعد ورود نيروهاي خارجي به خراسان (افغانستان) فرماندهان و شخصيت هاي كه داراي پايگاه سياسيي و اجتماعي بودند يكي پس از ديگري ترور شدند و بسياري از خود سوال مي كنند اين همه برنامه اي ترور چيست، چه كسي بايد ترور شوند و براي چي بايد اينها كشته شوند اين سوالي است براي بسياري از مردم پيش مي آيد.

رهبراني كه داراي نفوس و قدرت مردمي هستند تهديدي بر عليه منافع پاكستان، حضور نيروهاي غربي و دولت پشتونيستي محسوب مي شوند از اينرو آنها بايد حذف شوند تا در آينده خطري متوجه آنها نباشد بر همين اساس است كه ترور ها در هماهنگي ميان طالباني كه در پاكستان آموزش ديده مي شوند با همكاري مقامات دولت افغانيسم وارد كشور و با اطلاع مقامات نظامي اشغالگر مهره ها را ترور مي كنند. از آنجا كه بسياري از اين رهبران پرقدرت در جامعه غير پشتون بودند و هستند آنها در تيررس ترور قرار دارند.

بنظر مي رسد دوستم، عطا، محقق، خليلي، اسماعيل خان علي رغم آنكه از قدرت شان كاسته شده اما همچنان قدرتمند هستند و تهديد محسوب مي شوند و بسياري از فرماندهان كه نامي از آنها در رسانه ها ياد نميشود اما دراي جايگاه مردمي هستند يا ميهن پرست هستند بايد در ادامه زنجير وار ترورها حذف شوند مهم نيست آن فرد تاجيك سيدخيلي باشد يا پشتون مانند عبدالرازق باشد، ازبيك دوستم باشد يا...
به هر حال تمام آنها بايد از بين بروند!

كساني به وطن خود، مردم خويش خيانت كردند و به آرزشها و آرمانهاي شان پشت كردند جزاي شان مرگ ذلت بار است مگر يك عده كه بناحق قرباني اشتباه بزرگان سياسي مي شوند!

به يقين اگر اين آدمها دولت را در اختيار مي گرفتند و به منافع مردم توجه مي كردند نه به دستورات ديگران چنين روزگار آنها و مردم شان نمي شد كه آنها در استرس مرگ خود و مردم نگران خلاء رهبري باشند.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال دوستم
حمله
نظرات بینندگان:

>>>   جنایتکاران مانند دوستم معلم عطا محقق و اسماعیل خان باید ترور شوند تا مردم افغانستان از شر انها رهایی پیداکنند
وطندوست از قلب کشور

>>>   طالب های اشرف غنی حمله نموده است .
خاکسار

>>>   اشرف غنی در طی پنچ سال حکومتدار 95 درصد ناکام بوده
غنی انسان شرارت انداز وحشت وجنایت کار و متعصب اهل کار نیست به امین خاطر است که مملکت ما را درآتش سوختاندو میسوزاند. درطی پنچ سال حکومت غنی از 442 حمله انتحاری 180 هزارنفر کشته و 45 هزار سرباز وطن شهید و در کابل تنها 150 ساختمان اثر انفجارتخریب شده است.
چون بود اصل گوهری قابل
تربیت را در او اثر باشد
هیچ صیقل نکو نخواهد کرد
آهنی را که بد گهر باشد
خر عیسی گرش به مکه برند
چون بیاید هنوز خر باشد
حقیت زندگی مردم کشور عزیزم و اوضاع اقتصاد وسیاسی کشور به مراتب بدترو قابل تشویش است.غنی مانند کودن است که بر شاخچه درخت نشته ومصروف بریدن کند ه است و تاکنون درک نکرده که ختم این کار خود ش هم نبود می کند دارد.
غنی مغز متفکر شرارت هم جامعه را بطرف نابودی سوق و می دهد چرا گفته اند که کار به اهل کار سپرده شود این غنی روانی اهل کار نیست به امین خاطر هداف لر و بر 45000 ایده پوچ غنی شرات انداز در منطقه سرباز جوان وطن توسط ترویستان تربیت یافته پاکستان در طی چهار سال حکومت بی برکت این شخص روانی جنایت کار و متعصب و قدر طلب کشت شده اند.

غنی چگونه خود را از محاصره مردم غیور ما به دلیل بی عاطفه گی در قبال هزاران قتل عام سربازان شجاع و مردم بی دفاع توسط تروریستان از زندان رها ساخته خود نجات می دهد؟
مغز متفکر شرارت انداز بایده ای اقدار تک قومی که با مردم ما یک روز با زبان صادقانه و انسانی ادبی حرف نزده است و هر واژه که از دهان اش بیرون می شود جز از گذافه گویی چرندیات، هزیان و توهین به مردم شریف ما نیست.
غنی شوونیست تک قوم گرا خود کامه چهل سال که بیرون از وطن بوده نه به مذهب مردم باور دارد و نه به فرهنگ و عادات مردم آشنایی دارد چگونه مردم غیور با دیانت ما بر او احترام بگذارند؟
غنی عوام فریب دروغگو که غیر از جیغ زدن و رفتار روانی و گزافه گویی آن هیچ جذابیت برای مردم قاقل و دانا چیز فهم کشور ندارد؟

غنی شرات انداز دست نشانده جانکری که ارگ را با اطرافیان اش یک باند ما فیایی به آشیانه شیطانی و مدیریت توطیه علیه اقوام به اقوام تبدیل کرده با کدام جرات از مردم شریف با دیانت ما کمک می طلبد؟
غنی تروریستان را برادران جان برابر خود می شمارد و از زندان ها آزاد می سازد به کدام وجدان از مردم کمک می خواهد؟
غنی مصنوعی بی عاطفه که در غم و اندوه مردم عزادار شریک نمی شود و در کنار مردم قرار ندارد با کدام رویی به مردم شریف ما رجوع می کند؟
اشرف غنی انسان از خودراضی قبل از اینکه از روی درماندگی به مردم خطاب کند باید به خود خطاب کند که او کیست« انسان شرارت » ؟
مردم از تو غنی بی عاطفه مدریت سالم , صداقت سیاسی , عدالت, سپردن کار به اهل کار , امنیت , فقرزدایی « فقر يكي از خطرناك ترين پديده هاي اجتماعي است كه مي تواند حيات اقتصادي، سياسي و فرهنگي ملت ها ی شریف ما را تهديد كند » , برنامه ریزی برای مسیر شغلی افراد بر مبنای برآورد های عینی از نیاز های آتی و اسعداد های بلقوه و ارزیابی عملکرد افراد متخصص باتجربه می خواهند و به همین دلایل مردم نا جارشده اندکارت به استخوان رسیده دست به قیام زده اند.

او مردم غیور بادیانت اکثریت این حاکمان قدرت طلب ما نند غنی عبدالله دروغ گو هسستند ، چون معمولا دروغ بعد از مدتی آشکار میشود و انسانها دروغگو بی برنامه در بین مردم رسوا میگردد.
باید گفت نجات اشرف غنی و عبدالله از انزوای چهار دیوار ارگ صرفا با استعفا و معذرت خواستن از مردم افغانستان.

ادامه رهبری این حکومت تنبل و سست ٍ ضعیف بی نظم و بی برنامه در مدیریت امور رفا ه و آسایش شهروندان قضاوت به دست شما هموطنان ! اشرف غنی باید شرایط برای پذیرفتن صدها کادر و ده ها داکتر علوم در هم بخشها سکتوری که دارای طراح های جامع هموطنان ما در خارج وجود ادرد آماده می کرد نه کرده است , خواهشم ایسنت که هموطنان آگاه و قلم بدست

>>>   اینکه سوالی نداره کسانی مثل دوستم قاتل جاهل ترور که نه باید در ملح عام اعدام شوند که در حال حاضر چنین چیزی در افغانستان ممکن نیست چون دولت ضعیف و مردم جاهل و قوم پرست هستند این همه قتل عامی که دوستم خائن قاتل برادر کش انجام داد به نجیب خیانت کرد باید تیکه تیکه شود این دوستم خائن اگر در کشور دیگه ای بود چوب تو آستینش میکردن الان شانس داره که اوضاع افغانستان اینطوری وخیم است من اگر به جای طالبان بودم همه ی توانم را به کار میگرفتم کارش را میساختم این جاهل پیر را حد اقل یک خائن برادر کش قاتل کم میشد اما اسماعیل خان و عطا نباید کشته شوند چون زیاد جنایت نکرده اند محقق خائن هم باید به سزای اعمالش برسد مثل دوستم که حتما هم میرسد ....
حمید هراتی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است