تاجیک نه قاعده بازی را بلد است و نه خرد لازم را دارد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۳    ۱۳۹۸/۱/۱۲ کد خبر: 158041 منبع: پرینت

مطابق کدام قانون مصوب مجلس انتظار دارید، تصویر سپهسالار جهاد و زعیم مقاومت ملی شهید مسعود عزیز را در تمام ادارات نصب نمایند؟

دارم کم کم به این نتیجه می رسم که تاجیک نه قاعده بازی را بلد است و نه خرد لازم را جهت تدوین استراتژی دارد، احتمالاً خداوند متعال تاجیک را برای سرودن؛ شعر و خلق فرهنگ و موسیقی و خوانش رمان و فلسفه و رویا پردازی های شاعرانه خلق نموده است،
حالا برای تنوع در این دو سه هزار سال کسانی مانند: سامانی و طاهر پوشنجی و ابومسلم خراسانی و مسعود آمده اند تا از فقدان استثناء این هویت قومی رنج نبرند.

من بار ها در زمان شادروان مارشال محمد قسیم فهیم، احمد ضیا مسعود و در این هژده سال به تکرار نوشتم؛ تا زمانیکه قانون امتیازات مسعود به عنوان قهرمان ملی در پارلمان تدوین و تصویب نگردد، این پایین و بالا کردن تصاویر مبتنی بر قانون یانقض نیست، هیچ کس گوش نکرد، به معنی واقعی کلمه هیچ کس گوش نکرد.

شما تا زمانیکه قانون امتیازات قهرمان ملی (که پروتوکل نصب تصاویر را تعریف می کند) ندارید قانوناً نمی توانید اعتراض کنید، زیرا نصب و برداشتن تصاویر در کشور سلیقه یی است و نه منطبق بر قوانین مصوب و پروتوکل روشن اداری در افغانستان.

من وقتی سالها قبل نوشتم: بیایید یک فرمان قانونی صادر گردد تا در تمام ادارات افغانستان تصاویر دو نفر نصب گردد؛ احمد شاه درانی و احمد شاه مسعود به عنوان شخصیت های فرامرزی تاریخ درخشان خراسان بزرگ، هیچ کس گوش نکرد! حالا که از قدرت افتاده اید برای گرم کردن بازار انتخابات جوانان را تحریک می نمایید؟
امروز هم اگر قاعده بازی را بلد هستید پیوستن به تکت انتخاباتی را منوط به این فرمان بسازید تا راستی آزمایی صورت بگیرد.
البته رهبران حکومت وحدت ملی اگر بخواهند همین حالا هم این امکان را دارند.

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تاجیک
قاعده بازی
نظرات بینندگان:

>>>   جناب خراسانی! هموطن متوهم! یک سوال از شما دارم: به چه دلیل شما مسعود را قهرمان ملی!!!؟؟؟ میدانید؟ لطفا بگویید این شخص چه خدماتی برای افغانستان و ملت افغانستان انجام داده که حالا باید قهرمان ملی خوانده شود؟
گویا جناب خراسانی هنوز مفهوم ملت، ملیت و یا قوم را نمیدانند. یعنی در توهم ایشان قوم تاجیک مترادف ملت افغانستان میباشد.ممکن است مسعود برای قوم تاجیک خدماتی انجام داده باشد(البته به باور عزیزان تاجیک ما) ولی دیگران نه تنها او را خاین به تمام اقوام افغانستان بل خاین به قوم شریف تاجیک نیز میدانند. من با شما موافقم که تاجیک برای همان مثالهایی که در نوشته خود آورده اید آفریده شده است. بنابراین به همان استعدادهایی که خداوند به باور خودتان به شما عطا نموده بپردارید لطفا.

>>>   تبعیض و قوم پرستی و نژادپرستی و جرم و جنایت و فساد در افغانستان بیداد می کند. از رییس جمهور گرفته تا سران اقوام و قبایل و تا افراد عادی به نژاد پرستی و تخلف از قرآن و شریعت و قانون اساسی مشغول اند.
هیچوقت و هیچ کس برای صلح و ثبات و پیشرفت افغانستان گام بر نداشته اند.
هر کس زور دارد حودش را صاحب حق می داند. اروپا و کشورهای نظیر آن به داکتر و انجیر و علم و تکنالوژی و پیشرفت، برای ما موسیقی و بی بندباری صادر می کند. کشورهای عربی به ویژه کشور وهابی سعودی، برای ما تروریزم مذهبی صادر می کند.
فقر بیداد می کند.

>>>   خراسانی! اخر حقیقت گفتی:
تاجیک نه قاعده بازی را بلد است و نه خرد لازم را دارد!!!!!!!!!!!1این بمعنی اینست که نه خر دارد و نه اسان!
افغان

>>>   تاجک صرف در دزدی اختلای غصب تخصص دارد

>>>   تاجیک ها یکی از قوم های آریایی استند، مردم شجاع متمدن و دارایی تاریخ پرافتخاری استند.

تاجیک مردم تاج دار معنی میدهد، تاجیک قوم بومی (اصلی) خراسان بزرگ (افغانستان امروزی) استند که 43 فیصد افغانستان را، 90 فیصد تاجیکستان را، 15 فیصد اوزبیکستان را، 2 فیصد چین را و 10 فیصد ایران را تشکیل میدهند.
زبان شان فارسی میباشد. تاجیک ها با فارس ها، کردها، لرها و دیگر اقوام آریایی همتبار استند.
تاجیک ها مردمان شهر نشین استند و پیشه اکثریت شات بازرگانی و تجارت میباشد.
مردم تاجیک در سال 21 هجری/642 میلادی توسط حضرت عمر فاروق (رض) و حضرت عثمان غنی (رض) به دین مقدس اسلام مشرف شدند و تمام مردم تاجیک مسلمان استند.
شاعران معروف تاجیک ها عبارت اند از رودکی، حنظله بادغیسی ،مولانای بلخی، بیتاب، خواجه عبدالله انصاری، فرخی سیستانی،ناصر خسرو بلخی، جامی، رابعه بلخی، ابو القاسم فردوسی، سنائی غزنوی، بیدل، عشقری، قهار عاصی. . . .
اولین کسانیکه بنیاد جمهوری اسلامی را در افغانستان گذاشتن تاجیک ها بودند مانند شهید احمد شاه مسعود قهرمان ملی و شهید ربانی رئیس جمهور اسبق افغانستان بودند.
شخصیت های بزرگ اسلامی تاجیک ها عبارت اند از امام ابو حنیفه (رح)، امام بخاری، امام ترمذی، فاضل بیگ، ابو داوود، ابومسلم خراسانی و دیگران میباشند.
شخصیت های تاریخی و علمی تاجیک ها مولانای بلخی، ابوعلی سینای بلخی، فاضل بیگ، ابو عبید جوزجانی، الغزالی، حکیم سنائی غزنوی، البیرونی, خواجه عبدالله انصاری، الفارابی و دیگران میباشند که بنام های مولانای بلخی، الفارابی و ابوعلی سینای بلخی در سراسر جهان ده ها دانشگاه ها است و کتاب های آنها در سراسر جهان تدریس هم میشوند.
مردم تاجیک با 4 چندین متجاوزین خارجی جنگیدند و از وطن خود دفاع کردن که عبارت اند از : اسکندر مقدونی (یونانی ها) ، چنگیزخان (منگول ها)، انگلیس ها ، روس ها و پاکستان.
تاجیک ها از 5300 سال در سرزمین آریانا (افغانستان، تاجیکستان، اوزبیکستان، ترکمنستان، پاکستان و ایران امروزی) حاکمیت و تاریخ تمدن دارند, حاکمیت تاجیکان بعداز اشغال افغانستان توسط بریتانیای کبیر ختم شد و بریتانوی ترس که از قدرت تاجیکان داشتند دیگر نگذاشتند تاجیکان حاکم باشند چون تاجیکان غلامی را قبول نمیکنند و به کس سرخم نمیکنند.
تاجیکان همیشه به زور خود حکومت کردند نه به زور بریتانیا، روس، پاکستان و یا امریکا . . .
امپراتوری های مشهور تاجیکان در آریانای بزرگ (افغانستان امروزی) قبل از اسلام عبارت بودن از:
مادها،
هخامنشی ها،
نیا-ایلامی،
سکاها،
کیهانیان بلخ،
گنداهره ها،
یفتلی ها،
پیشدادیان،
اسپه ها،
تخاریان،
کوشانی ها،
موندیگک،
اشکانیان،
پارت ها،
ساسانی ها،
کیداریان
امپراتوری های مشهور تاجیکان در خراسان بزرگ (افغانستان) بعداز آمدن دین مبین اسلام عبارت اند از:
سامانیان،
صفاریان،
کرتیان،
طاهریان،
غوریان
و این هم فهرست قهرمانان و بزرگان تاجیکان و خراسان بزرگ (افغانستان امروزی) :
اسماعیل سامانی
یعقوب لیث صفاری
خالد ابن برمک
طاهر بن حسین پوشنجی
ابومسلم خراسانی
غازی فاضل بیگ
شهاب الدین غوری
ابوبکر کرتیان
میربچه خان کوهدامنی
میرمسجدی خان کوهستانی
غازی حبیب الله کلکانی شهید
حبیب الرحمان نجرابی
طاهر بدخشی
مجید کلکانی
شهید محمد پناه
قهرمان ملی شهید احمد شاه مسعود (رح)
برهان الدین ربانی شهید
تاجیکان به اسلام بی حد احترام دارند، ابومسلم خراسانی و خالد ابن برمک به خاطر کامیابی حکومت اسلامی عباسیان در خراسان بزرگ زیاد جهاد کردند، اولین کسانیکه علیه تجاوز بریتانیا جهاد کردند میر بچه خان و میر مسجدی خان بودند، اولین کسانیکه علیه ترویج فرهنگ غرب جهاد کردند غازی حبیب الله کلکانی شهید و یاران شان بودند، اولین کسانیکه علیه حکومت کمونیستی و تجاوز شوروی سابق جهاد کردند تاجیکان بودند مانند احمد شاه مسعود قهرمان ملی.
زاده تاجیکم سر به آسمان دارم
(نوت) معلومات های تاجیکان به دلیل نامعلوم در مکاتب افغانستان درست تدریس نمیشود.
پ_ن

>>>   تاجیک را از بین میبرن چون ملت راآباد میکنندپشتونها از این کار حراست دارند چون نوکر پاکستان هستن تاجیک را شهید می کنند مانند مسعود وای وای وای وای بشما


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است