از این چهار جنايت هرگز دفاع خاینانه نكنيد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۰    ۱۳۹۸/۱/۱۶ کد خبر: 158084 منبع: پرینت

هرگز براي جنايتي كه در اجلاس بٌن رقم خورد دست آوردها و جانفشاني هاي يك قرن مبارزه به حراج گذاشته شد دليل نياوريد آن عمل خائنانه و بٌزدلانه را با سخنان و نوشته هاي جاهلانه ا تان پنهان نكنيد.

هرگز براي جنايتي كه عبدالله در انتخابات انجام داد انگشتان قطع شده و آراي ميلونها انسان را به جان كري تقديم كرد دليل پوچ و احمقانه نياوريد.
هرگز براي جنايتي عطا در بحران بلخ و كابل انجام داد ميلونها انسان آزادي خواه را احساساتي و در دفاع از ارزشهاي شان فراخواند ناگهان در تاريكي شب آنها را فروخت دفاع مغرضانه نكنيد.

هرگز براي جمع شدن عصيان گران ديروز در كنار قاتلان مردم تان امروز براي فرداي بهتر زيستن دليل مغالطه آميز نياوريد و در دفاع از غني، اتمر يا عبدالله قرار نگيريد در اينها بوي خيانت به خون پاك شهيدان آزادي است و براي هيچ خيانتي زبان تان را، قلم تان را، انديشه اتان را آلوده نكنيد چونكه دفاع از جنايت كاران خيانتي نا بخشودني و نا فراموش شدني است.

آنهاي كه در اجلاس بٌن دولت و ملت را تقديم انسانهاي بي سرو پا كردند براي آن عمل غير انساني شان دليل آوردند گفتند «ما پيش گامان صلح هستيم و از آينده گٌفتند...! » آنكه در سفارت آمريكا مردم را فروخت براي آن دليل آورد گفت«ما يك دولت ملي مي سازيم و از آينده گٌفت...!» آنكه در بلخ مردم را جمع كرد و آنها را فروخت گفت«ما توافق كرديم در بلخ همه را من تعين ميكنم و از آينده اميدواركننده گفت...!» اما هيچ يك آن توافقات معامله گران به مقصد نرسيد جز اينكه هر توافقي يك پله مردم را عقب انداخت. آن معامله كنندگان امروز هم در كنار اتمر، غني و عبدالله قرار گرفته اند براي اين كارشان دليل فرسوده مي آورند و از آينده خوب براي مردم خبر مي دهند!

از آن آدمك هاي كه شما دفاع مي كنيد از اجلاس بٌن تا امروز در كنار هم ديگر بودند معاون، وزير، سفير، والي و... اين دولت مزدور دست نشانده قبيله گرا و قومگرايي پشتونيستي و فاشيستي بودند هرگاه از دولت رانده شدند مردم را تحريك كردند و در دفاع از خود فرا خواندند و هرگاه اجير پشتونيست ها شدند قسم خوردند و تعهد كردند كه در دفاع از رئيس جمهور و نظام متعهد هستند! آنها بر عليه مردم سرزمين شان از هيچ جنايتي دريغ نكردند و كساني در دفاع از آنها مي كوشند از هيچ خيانتي براي رسيدن به منافع شخصي شان دريغ نمي ورزند.

عزيزان!
از آينده اي بهتر با اين بٌزدلان سخن نگوئيد؛ در دفاع از غني، اتمر و عبدالله قرار نگيريد، به خون پاك شهيدان آزادي وطن تان خيانت نكنيد، وجدان تان را نفروشيد، ايمان تان را معامله نكنيد، به مردم تان دروغ نگوئيد، براي ماديات لباس معنويات را نپوشيد، عكس يادگاري بر سر مزار سالار آزادگان حضرت مسعود براي فريب مردم نگيريد و... انسان با وجدان باشيد شجاعانه

از جنايت و خيانت غني، اتمر و عبدالله فاصله بگيريد و گرنه در برگ هاي تاريخ اسامي شما ثبت خواهد شد آنگاه فرزندان اين سرزمين در آينده از كنار قبرتان عبور خواهند كرد و با آه و ناله چنين خواهند گفت
لعنت بر جنايت كاران، معامله گران
و لعنت بر خيانت كاراني كه در دفاع از آنها كوشيدند
مردم ما را اينگونه اسير كردند...!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنایت
بن
نظرات بینندگان:

>>>   غنی می گوید پشتبانی و کمک امریکا از پشت من من به خدا و مردم باور ندارم فقط مرا کفار نگاه می کند

>>>   اقای امیری!۱-خدا کند منظورتان از شهدای وطن انانی نباشد که درمقابل دالر٫مکتب٫کودکستان وشفاخانه ها را نفجار دادند٫در مقابل روسها جنگیدند ووطن را تسلیم امریکا کردند.(اززیرچکک درزیر ناوه).
۲- قضاوت تاریخ مربوط اینستکه چه کسی تاریخ را مینویسد. قهرمان شما مسعود٫از دیگری کارمل یا نجیب وازدیگری راکتیار خواهدبود.
عاقل

>>>   اقای امیری!نباید توقع داشت که همه با عینکهای شمابه قضایا نگاه کنند.
دهلوی

>>>   اقای امیری!شاید انچه راشما جنایت فکر میکنیدازنظردیگری رسالت باشد٫وانچه را شما رسالت فکر میکنید از نظردیگری جنایت باشد.

>>>   یک جنایت دیگر را هم درشمار آورید که پنج شود وهرگز آنرا فراموش نکنیدک
پنجم : جنگ سالارهای دزد بقایای شروفساد باعث شکست حکومت ونیرومندی اشرار شده است مثلا:
یکی ازجنپگ سالاران دزد ادویه سربازان وافسران را دزدیه بودوبفروش رسانیده است همان چارصد بستر ، قرارداد تعمیر پنتاگون رابر ای پسرش غیر قانونی سپرد وتعمیر با کیفیت پائین ساخته شد ، در وزارت داخله ودفاع صد گونه فساد وپشقل را انجام داد ، قسم او همه این دزدان بدنبال غارت اختلاس دزدی رشوت وغصب چوکی فروشی بودند
ر

>>>   تاریخ اقای امیری: یکعده کمونستان بیخدا کودتا کردند و وطن رابه روسها فروختند.
تاریخ من: یک قشر تحصیلکرده وروشنفکر تشکلی را ایجاد کردند وخواستند به کمک احزاب برادر وطن را از وضع فلاکتباران نجات بدهند. ارتجاع داخلی وخارجی با استفاده از تاخر عقلی مردم نهضت را ناکام ساختند ومابه این روزوروزگار افتیدیم .
دهلوی

>>>   دزد اصلی غنی است
به شهادت امین فرهنگ هم پول های صندوق افهانستان را دزدید و هم اسناد را از بین برد

>>>   آنچه که شما نوشته اید واقعیت های عینی و تاریخی جامعه و مردم ماست. شما این واقعیت ها را در بهترین جملات ارائه نموده اید. ای کاش گوشی شنوایی میبود. ای کاش چیزی بنام ضمیر و آگاهی وجود میداشت. و هزاران ای کاش دیگر. اما این نوشتهٔ شما مانند هزاران نوشته های خردمندانهٔ دیگر ازیک گوش داخل میگردد و از گوش دیگر بیرون میشود.

>>>   راستی میگی

>>>   اینکه جنگ سالار ها دزدیده اند خوب جنگ هم کرده اند. واما همینکه جنگ سالار هم نبوده حیف است که دزدی میکنند زیرا این چنین مردم ارزش دزدی کردن را هم ندارنداینها باید مانند لاش از این وطن بیرون شوند
س کابل

>>>   ....ترین ... گلبیدین حکمتیار مشهور به قصاب کابل جاسوس ای اس ای پاکستان است این وطنفروش خاین معقد داده هنوز هم درین بیشتر از چهل سال پنهان شدنش بغاره های کوه و دفتر ای اس ای شرم نکرده باز هم به نفاق افگنی دروغ پردازی خود خواهی و جاسوسی به پاکستان و حمایت از انکشور دستبردار نشده است در حالیکه نام از ما میخورد توطعه اش بهپاکستان است .

>>>   از تملق ها و چاپلوسی های اقای گل امیری به قومندان مسعود طوری معلوم میشود که ایشان اولاد نامشروع قومندان مسعود باشد
قطب الدین بغلانی از خوست فرنگ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است