رسیدن به اترا هدف است، از هدف منحرف نشوید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۲    ۱۳۹۸/۱/۱۸ کد خبر: 158112 منبع: پرینت

روش های مقاومت مدنی نیاز به اتحاد،انضباط و برنامه منظم کاربردی دارد.معمولا بزرگترین حرکت های مدنی در دنیا، زمانی پیروز شده اندکه توانسته اند ،همدیگر پذیر باشند و با اتکا به زمان و جو افکار عمومی عمل کنند.

حال نگاهی کوتاهی به افغانستان ، شرکت های مخابراتی دزد و بی انصاف، اداره بی کیفیت اترا و در مقابل حرکت مدنی تازه شکل گرفته ...
1:- به یاد داشته باشید که شما با شرکت های مخابراتی به عنوان غول های اقتصادی مقابل هستید که یک عدد سیم کارت را همین چند سال پیش 120 دالر آمریکایی می فروختند و مافیای بزرگی که شامل برخی مقامات میشود به عنوان پشتیوانه سیاسی در عقب درب این شرکت ها خوابیده اند، پس واضیح است که شکل گیری هر آن فاصله در میان معترضین یعنی صحه گذاشتن به ادامه فعالیت شرکت های مخابراتی با روش چپاول دارایی های ملت است.

2:- عامل اصلی غیر استاندارد بودن فعالیت شرکت های مخابراتی افغانستان به تناسب قیمت و کیفیت شرکت های مخابراتی سایر کشورها، به شتاب زدگی و بی برنامه بودن حکومت حامد کرزی برای پذیرش چگونگی نوع فعالیت شرکت های مخابراتی بر میگردد که ضعف آقای امیرزی سنگین وزیر سابق مخابرات را نمیتوان نادیده گرفت. واما حکومت آقای غنی! بجای افزایش وضع مالیات بر عایدات شرکت های مخابراتی ،مالیات را بر مشترکین شرکت ها وضع کرد که این مساله زمینه دزدی شرکت ها و مافیای اقتصادی در تبانی با شرکتها را از جیب ملت را بیشتر ساخت.

3:- اداره اترا در شرایط کنونی ضعیف است و حیثیت کودک نوپا را دارد. پس اترای کوچک به تنهای نمیتواند در مقابل دزدها بایستد اما یگانه منبع برای جلوگیری از دزدی ها و بلند بردن کیفیت خدمات شرکت های مخابراتی است.

راه حل:-
- اتحاد،انضباط و برنامه واحد تحت عنوان حرکت مدنی از سوی معترضین.
- ایجاد پایه های همکاری و دوستی با اداره اترا زیر نام هدف مشترک. (به یاد داشته که اگر اداره بنام اترا منحل شود،دزدی های شرکت های مخابراتی هرگز پایان نخواهد یافت.)
- نامه به رییس جمهور و مطالبه وقت ملاقات مشترک معترضین و اداره اترا با ایشان در پیوند به نارضایتی ملت از فعالیت شرکت های مخابراتی.
- در صورت نتیجه بخش واقع نشدن برنامه های بالایی، ملاقات با مسوولین شرکت های مخابراتی و تشخیص شرکت نسبتا خوب به تناسب سایر شرکت ها
- استفاده از قوت مردمی برای عدم استفاده از شرکت های مخابراتی دزد و اتکا کردن به یک شرکت مخابراتی

مجاهد اندرابی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اترا
مخابرات
نظرات بینندگان:

>>>   جز گروه میکشان هوشیار درمیخانه نیست
متعجب به این ام شکایت کی را برای کی کنیم افسوس کاشکی انسان نمیبودم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است