یک تیر و چند فاخته!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۵    ۱۳۹۸/۱/۱۸ کد خبر: 158113 منبع: پرینت

اشرف غنی رییس دولت توافقی افغانستان با ترفند برگزاری لوی جرگه مشورتی در قدم نخست می خواهد به ادامه کار دولت توافقی مشروعیت بخشد.
زیرا برطبق قانون اساسی کشور دوره کاری دولت توافقی در جوزا ۱۳۹۸ پایان می‌یابد. ممکن در لوی جرگه مشورتی فیصله بعمل آید که دولت توافقی الی ختم انتخابات ریاست جمهوری به کار خود کماف سابق ادامه دهد.

دو: به بهانه ی تدویر لوی جرگه مشورتی در حقیقت کمپاین انتخابات ریاست جمهوری می نمایند و جیب تعدادی را از دالر پرکرده تشویق به همکاری در انتخابات ریاست جمهوری برای تیم شان نمایند.

سه: تحت فشار قراردادن آمریکا توسط اشتراک کنندگان لوی جرگه مشورتی ، تا در مذاکرات شأن با طالبان به خواست ها و فیصله های آنها تمکین کنند و طالبان را وادار سازند که به خواست انها حداقل ۵۰ فیصد تن در دهند.

باید گفت که اشتراک کنندگان لوی جرگه مشورتی از جانب ادارات محلی دولت در ۳۴ شهرستان غرض اشتراک در لوی جرگه انتصاب و انتخاب می شوند و یک جرگه فرمایشی و نمایشی خواهد بود که تمام فیصله های ان پیش از پیش از جانب ارگ نشینان مهندسی شده می باشد.

نظام الدین خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
لوی جرگه
مشورتی
نظرات بینندگان:

>>>   غنی خود بیخبر از عمر پایان یافنه اش در فکر فردا است.

>>>   قصه همه يتان مفت است ، همه اين به تأخير انداختن ها زمينه سازي براي تشكيل يك دولت به رهبري طالبان و كمونستان طالب نما است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است