تقسیم بندی گروهها در خط منافع دیگران!
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۱۴    ۱۳۹۸/۱/۱۸ کد خبر: 158116 منبع: پرینت

کشور عقب نگهداشته شده که از فقر وحشتناک اقتصادی وفرهنگی رنج می برد ، گروه ها در خط منافع قدرتهای بزرگ جهانی و منطقوی تقسیم شده اند و فراموش کرده اند که درین جغرافیای که زندگی می کنند وطن شان است و دینی مادر وطن برگردن شان دارد.

یکی از مسایل اساسی مشکلاتی دیگردرین تقسیم بندی حضور تکنوکرات های با تفکرات فاشیزم قبیلوی است که گاهی در وجود طالب و زمانی در وجود داعش از گریبان سعودی ها و پاکستانی ها ، امریکایی ها وانگلیس ها سر می کشند.

داعش انگلیسی ، امریکایی و سعودی ، طالب پاکستانی ، هندی و روسی و چینیایی و ایرانی ، حکومت انگلیسی ، امریکایی این همه گروهایی که درخط منافع دیگران تقسیم شده اند وبرای منافع دیگران وطن شان را به میدان جنگ و زورآزمایی ، برای تحقق برنامه ها واستراتیژی سیاسی و اقتصادی ونظامی این کشورها مبدل نموده اند و هر روز بیشتر از روز قبل مردم ما به کام فقر و بدبختی و اعتیاد به مواد مخدر فرو میروند.
درد و رنج و عقب ماندگی اقتصادی و فرهنگی درد مشترک همه مردمان این سرزمین است.

زمان آن فرار رسیده است که نیروهای سیاسی آگاه و ملی و قشر روشن جامعه با اتحاد و همبستگی ، فارغ از جا زدن در خیمه های کوچک گذشته راه عبور از بحران را درمحور یک برنامه ملی طرح و برای تحقق عملی آن گام بردارند.

هیچکسی بهترو بیشتر از من وتو درد این وطن واین مردم را درک ولمس نمی کند. هیچکس دیگری به حال زار این وطن و این مردم بیشتر از من تو نمی اندیشد.
هیچکسی درد ناله و زوجه های بیوه زنان و یتیمان گرسنه وبی خانمان این وطن واین مردم را بیشتر احساس نمی کند.

محمد اسلم سلیم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گروه ها
منافع
نظرات بینندگان:

>>>   مر راوی
کشتار منظم و برنامه ریزی شده ای سربازان جوان تاجیک ادامه دارد. در منطقه « بالا مرغاب» بادغیس سربازان جوان که نود و نو در صد شان تاجیک استند، در محاصره نیروهای مسلح فاشیزم پشتونی شاخه طالبانش قرار دارند. شاخه طالبان ارگی به سرکرده گی اشرف غنی احمدزی ، اجازه نمی دهد که طیارات بالای شاخه مرگی حمله کنند و محاصره شکسته شود. اگر کاری از سوی خود تاجیکان ارتش صورت نگیرد، یک تعداد زیاد جوانان تاجیک در بالامرغاب به قتل خواهند رسید. باز هم و هنوز هم به خاطر تاجیکان بادغیس و به ویژه مناطق محاصره شده و جاهاییکه همین اکنون زیر ضربه فاشیست های پشتون قرار دارد، بسیار نگرانم.

>>>   برادرعزیزاغای مر راوی تنهارای نجات تاجیک هزاره ازبیک وحدت ودست در دست یکد یگر دادند است وبس تا این3 ملت در کنار یک دیگر نباشد نجاتشان محال خواهد بود ونابودیشان حتمی است دیگر خبر از پنج شیر بامیان نخواهد بود وووووو
مرویس کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است