وحیدی پس از تبرئه بازداشت شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۶    ۱۳۹۸/۱/۲۰ کد خبر: 158144 منبع: پرینت

عبدالرزاق وحیدی، وزیر پیشین مخابرات، سه ماه پیش (جدی 1397) در دادگاه ویژه مقامات عالی‌رتبه دولتی، از اتهامات واهی نظام دموکتاتوری اشرف غنی، مبنی بر حیف‌ومیل میلیون‌ها افغانی، تبرئه شد، اما روز گذشته پس از محاکمه‌ای غیابی (؟!!) بازداشت و در زندان پلچرخی به بند کشیده شد.

محاکمه غیابی متهم تبرئه‌شده حاضر، معنایی جز ترس ناقاضیان ناعادل از بیهودگی برگزاری دادگاه حضوری برای وی ندارد؛ چون او به اندازه‌ای بی‌گناه است که حتی اگر هزار بار برایش دادگاه برگزار کنند، نمی‌توانند اتهامی را بر او بار کنند.

ما پیش از این هم امیدی به اجرای عدالت در این سرزمین ستم‌سود نداشتیم، اما این‌که دزدان میلیونی دارایی‌های عمومی بر تخت عزت و علو مقام جلوس فرمایند و خدمتگزاران بی‌گناه در سیاه‌چاله‌های زندان بپوسند، عریان‌ترین شکل بی‌عدالتی سیستماتیک نهادینه‌شده در سازوکار قضایی ـ سیاسی نظام دموکتاتوری افغانستان است.

در این میان، عادلانه‌ترین و عاقلانه‌ترین کاری که از محقق و دانش و خلیلی و خیل سوار بر گرده و گردن مردم برمی‌آید آن است که بی‌درنگ از #مردانگی استعفا کنند!!

راحل موسوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وحیدی
دادگاه
نظرات بینندگان:

>>>   این به زندان انداختن جز سر افگنده گی و شرم ساری دستگاه توطیه چیز دیگری بوده نمیتواند باشد. زمانیکه چنین اعمال خلاف قانون را می بینیم شکی نیست که اختطاف ها و ترور ها نیز از همین دستگاه توطیه سر منشا میگیرد. این محکمه و زندان برای وحیدی افتخار و عزت بیشتر می بخشد وبرای کسانیکه در پی چنین عقده گشایی و ناروایی اند شرم و خفت و روی سیاهی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است