درگیری میان افغانستانی ها و اریتریایی ها در فرانسه
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۸    ۱۳۹۸/۱/۲۲ کد خبر: 158166 منبع: پرینت

درگیری شدید میان افغانستانی ها و اریتریایی ها در یکی از کمپ های مهاجران در شمال فرانسه رخ داده است.
به گزارش روزنامه فرانسوی "فیگارو" در پی درگیری شدید میان افغانستانی های مهاجر با پناهندگان افریقایی در کمپ پورت دو لا شاپل حداقل 27 تن زخمی شده اند. پولیس فرانسه 17 تن را بازداشت نموده است.
نخستین درگیری بین مهاجران متعدد از کشورهای مختلف که در این کمپ زندگی می کنند، در شب 5 اپریل به وقوع پیوست. پولیس وارد صحنه شد و 5 تن را بازداشت نمود.

با این حال، چند ساعت بعد، درگیری با اشتراک 50 تن دیگر ادامه پیدا نمود که منجر به زخمی شدن حداقل 27 تن شد. پولیس برای خاموش نمودن این درگیری مجبور شد که از گاز اشک آور کار بگیرد.
تا کنون چندین بار میان پناهجویان افغانستانی و مهاجرین دیگر کشورها در کمپ های مهاجران در فرانسه درگیری‌هایی رخ داده است که شماری از آنها با خشونت همراه بوده است.
دولت فرانسه شماری ازاین کمپ ها را تخلیه کرد، اما نظر به ارقام رسمی دولت فرانسه هنوز هم مهاجران در کمپ های فرانسوی در وضعیت اسف باری به سر می برند.
از ماه ها بدینسو شمار زیادی از پناهجویان افغانستانی و اریتریایی در کمپ پورت دو لا شاپل زیر خیمه ها زندگی می کنند. پیشتر خبر داده شد که پولیس فرانسه تصمیم گرفته است که این کمپ را مسدود و پناهجویان را به دو مرکز دیگر منتقل کند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فرانسه
پناهجویان
نظرات بینندگان:

>>>   متاسفانه مهاجران غیرقانونی افغان جزو خشن ترین مهاجران غیرقانونی جهانند در بیشتر کشورها از کشورهای همسایه افغانستان تا اروپا که مهاجران غیرقانوی افغان وارد میشوند انواع خشونت و تنش را با خود میبرند مدام طلبکار کشور میزبان و آدمهای اطرافشان اند با اینهمه مهاجرت سوریها و عراقیها و لیبیاییها چنین گزارشاتی در مورد مهاجران سوری و عراقی و لیبیایی منتشر نمیشود مهاجران غیرقانونی افغان به هر کشوری که وارد میشوند طلبکارند مردم و دولت آن کشورها را مسئول مهاجرت مهاجران غیرقانونی خود و مشکلاتشان میدانند اغلب عامل تنش و درگیری میشوند اینبار قرعه به نام فرانسه و اریتریایی ها رسید

>>>   تو كمپ ها هميشه يه طرف درگير افغان ها هستند چون پسر بچه ها و زنان را مورد آزار قرار مي دهند و شروع دعوا از اينجاست چندماه پيش هم تو كمپ مهاجران سوري يه دختر كوچك رو ازار رساندن دعواي وحشتناكي شد

>>>   خوب است، مهاجرت بغرب تا دم مرگ با همين جنگ و پرخاش و خواستن حق تعصب و نظر بد ديگران سپري

>>>   نام افغان کاذب است.
افغان از ستان هفت نيکوى ما حذف گردد.
حاکم هفت بدکارى در هر جاافغان است
1- نام گذار :الفنيستون
2- دولت وحشت ملى: نصب از سوى امريکه- 3-تا يک نفر افغان است - تقلب ٬جعل و دروغ در جريان است
4- تا نام همچون فرياد است شهروندان در فغ و افغان است
5- کودک و زن آزارى ورزش افغان است
6 - کشتن و خود کشى غريت و غرور افغان است
7- پرورگار بند بلابند کن افغان
که شود آزاد انسان از دست افغان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است