وحیدی را پشت فرنود روان می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۸    ۱۳۹۸/۱/۲۲ کد خبر: 158171 منبع: پرینت

تا که رفتارها و مبارزه با فساد در حکومت، سیاسی و گزینشی باشد، این کشور روی امن، ثبات و وحدت ملی را نخواهد دید.

گرفتاری آقای وحیدی، وزیر پیشین مخابرات بر بنیاد حکم غیابی مراجع عدلی و قضایی، در حالی که وی پس از طی مراحل قانونی و قضایی به گونه‌ی آشکار از دادگاه با صلاحیتی برائت گرفته و در کابل نیز حضور دارد، خود فساد، قانون‌شکنی، تک‌روی و ستم ملی‌ است.

این در حالی‌ است که فاسدان، اختلاس‌گران و متقلبان بزرگ در پرونده‌های مکتب‌های خیالی، کابل‌بانک، وزارت مالیه و موارد دیگر برخی‌های شان از کشور بیرون رفته اند و برخی دیگر در نقش وزیر، مشاور و برگزارکننده‌ی جرگه‌ی مشورتی در درون نظام، کابینه و حوالی ارگ حضور دارند. هم‌چنین به همه‌ی ما روشن است که شماری از این متخلفان و متقلبان در بیرون از کشور سفیر‌ و نماینده شدند.

در کدام قانون قضایی جهان و کشور ما صراحت دارد که شخص حاضر در محل، متمکن به قانون و تبرئه شده را با توسل به حکم غیابیِ سه سال قید با تانک و توپ دستگیر کرده زندانی کنند؟
نکند وحیدی را نیز خود می‌کُشانند و پشت فرنود روان می‌کنند تا رازهایی را، که در پیوند به فساد و حیف و میل شدن ده فیصد وجوه مالیات تلفنی شهروندان می‌داند، به این ترتیب نابود شود.

باور بامیک


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وحیدی
فرنود
نظرات بینندگان:

>>>   لينا روزبه حيدري
من خیلی کوشیدم ملی گرا باشم..خودم را افغان خواندم و نه افغانستانی...زبانم را دری گفتم و نه فارسی...ولی با خواندن نظریات برخی در پست ها به این موضوع پی بردم که در آخر روز، من در نگاه انها هیچگاه افغان نیستم چون دری زبان و از هرات ام، من شهروند دست دو و در ذهن شان یک مهاجر ایرانی و تاجکستانی ام!!!...چه ساده و ساده لوحانه، هرات باستان را با قدامت چند هزار ساله به ثبت رسیده اش، با تاریخ غنی زبان و فرهنگ و ادبش، با ایرانی خواندن باشنده گانش، به ایران میبخشند و چه حماقت امیز و عاری از درک و فهم، زبان دری فارسی را که زبان مولانای بلخ، خواجه عبدالله
انصاری، بهزاد، رابعه بلخی، مخفی بدخشی، بوعلی سینا، جامی، ناصر خسرو.. و... زبان تاجکستان و ایران میدانند و نه زبان افغانستان و تمام اعتبار آنرا به همسایه ها مفت میدهند!..و چه غمگینانه، بخش بزرگ و مهمی از خاک و هویت افغانستان را که جهان به نام ان و ادبا، شعرا، هنرمندان و فیلسوفانش فخر میکند، از افغانستان میگیرند و دو دسته تقدیم ایران و تاجکستان میکنند!!!..با هموطنی غرق در تعصب و اینگونه، من نیازی به دشمن ندارم

>>>   غنی یک دیکتاتور خون اشام است نه یک رئیس جمهور. او هر چه بخواهد انجام می دهد نه قانون می شناسد و نه مردم.

>>>   ایران نفوذ شدیدی بالای هزاره ها دارد یکبار از علیپور برای ایجاد جنگ مذهبی و یا تظاهراتهای میلیونی استفاده کرد تا نشست ژینو افغانستان را خراب کند که موفق نشد و حالا توسط محقق و خصوصاً سایر جاسوسهای خود، وحیدی درد دیده را غرض درگیر کردن دولت نیم بند افغانستان استعمال میکند.
مرتضوی یکاولنگی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است