عملیات بهاری طالبان با نام «الفتح» اعلام شد
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۲۴    ۱۳۹۸/۱/۲۳ کد خبر: 158185 منبع: پرینت

عملیات بهاری طالبان زیر نام «الفتح» اعلام شد و طالبان از جنگجویان خود خواست تا در جریان عملیات «الفتح» توصیه‌های کمیسیون نظامی امارت اسلامی در مورد جلوگیری از تلفات غیرنظامیان، برخورد اخلاقی و… را رعایت کنند.

عملیات بهاری طالبان زیر نام «الفتح» در حالی اعلام شده است که به تاریخ ۱۳ حمل پلان امنیتی حکومت افغانستان زیر نام «پلان امنیتی خالد» برای ۱۳۹۸ خورشیدی در جلسه‌ی ارشد امنیتی با حضور رییس‌جمهور اشرف غنی در ارگ ریاست‌جمهوری تصویب شده بود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عملیات بهاری
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند به همراه تان باد برادران مجاهد حتما پیروز خواهید شد پیروزی از آن اسلام است کفار و نوکران شان شکست خواهند خورد خجل ذلیل و بدبخت خواهند شد این اجیران گمراه که در مقابل برادران مجاهد شان میجنگند و سپر کفار میشوند و حافظ منافع ی کفار هستند خجالت بکشند شرم باد بر این اجیران بی غیرت که سپر کفار میشوند پای اجنبی را در وطن خود باز میکنند خاک عالم بر سر شان در صورتی که میبینند که کفار آمده اند برای نابودی ی اسلام برای بی عزت کردن و بی حرمت کردن دین اسلام و بی عزت کردن ناموس افغانستان برای به فحشا کشاندن ملت مظلوم و مسلمان افغانستان و غارت کردن معادن و سرمایه های ملی افغانستان اسلامی باز هم این اجیران گمراه کور بدبخت سپر شان میشوند و جانهای خود را بی هوده و بی فایده از دست میدهند به دون هیچ هدفی مرتد میشوند کجاست غیرت افغانی ی تان اصلا چیزی به نام ننگ و غیرت میشناسید جهالت و گمراهی تا چه حد بیدار و هوشیار شوید از دین تان از ناموس تان از خاک تان از سرمایه های ملی تان از عزت تان از فرهنگ تان دفاع کنید به جای اینکه سپر کفار میشوید و مرتد میشوید و برادران مجاهد تان که حافظان دین فرهنگ و نوامیس ملی هستند حافطان منافع ی افغانستان اسلامی هستند شهید شان میکنید تا به حال شده که از خود بپرسید که برای چی و در مقابل کی و با چه هدفی میجنگید برادران تان را شهید میکنید و خودتان هم که اجیر و سپر کفار هستید مرتد میشوید نه آخرت میشود و نه هم حاضرت شمارا به خداوند قسم یک بار هم که شده فکر کنید هم ملت و هم اجیران و سپر های کفار به امید پیروزی ی سپاه فاتح ی اسلام .....
حمید هراتی

>>>   آخرین پلان ISI به خاطر امتیزگیری بیشتر.
طالبان این جاهلان قاتل آله دست بیگانگان

>>>   اصلا دولت غنی که وزیر بی سواد و طفلک را تین نموده او اعلا ن جنگ نمود و او اندرابی بی سواد که چند روز پیش اعلا ن کرد که ما طالب ها علیه شا ن چنگ می کنیم اصلا دولت صلح را نمی خو اهد فقط به بهانه های مختلف پرو سه صلح را اخلال می کند اگر صلح باشد این انررابی را کسی گذدور هم نمی گرد

>>>   اصلا دولت توسط وزیر داخله خا دسییت اعلا ن کرد کا ما جنگ می کنیم دولت کی می خو اهد صلح شود انها دالر های کشور های خارجی را دیده نمی خو اهد این دالر ها از دست شا ن برود
طالب هر گز ملا مت نیست فقط خود دولت کثییف است که جنگ را دامن می زند

>>>   طالبان هم صلح را درپش گرفته هم جنگ را نمیدانم پاکستان ازاین مذدوان خود چی میخواهد گاهی اینهارا به طلح وگاهی به جنگ ترغیب مینماید من ازتمام مردم افغانستان تقاضا میدارم به این مذدوران داخلی وخارجی اجازه ندهد تامناطق شان را ناامن بسازید

>>>   ر فرادیس
اندرابی‌ها می‌میرند تا بیرق آقای غنی در ارگ بلند باشد و بر بقیه حکومت کند؛ هیچ خونی در این شب و روز به اندازۀ خون اندرابی و بدخشی و تخاری، بی‌ارزش نیست.
هیچ وظیفه و شغل دیگری نیست که شما انتخاب کنید؟ شما را مادر زایده تا گوشت دم توپ برادران غنی و کرزی شوید؟
در برابر این خون دادن‌ها، آقای کرزی و غنی چی برای شما داده است؟ جز این که یک فرزند دلیر و واقعی‌تان را به بلخ فرستاد تا شکاف قومی میان اندرابی و بلخی ایجاد کند و دوباره برطرفش کرد.
دیگر سهم شما در این دولت چیست؟ در این دولتی 99 درصد قوم‌گرا و تک‌قومی.

>>>   Pedram
ما در مقابل تمام مردم افغانستان مسوول هستیم!

اما پیشنهاد من این است که امنیت باید محلی شود. منظور من از این طرح برای محلی شدن امنیت این است که سربازان ما در مناطقی که بیشتر می شناسند و بلد هستند و از همان منطقه هستند باید به دفاع بپردازند. ما در بدخشان طی این دوسال حکومت خیانت ملی هشت هزار جوان بدخشانی را شهید دادیم. اگر چهار هزار بدخشانی در کندز ، تخار و بدخشان می جنگید امنیت آن مناطق تامین میشد. اما وقتی در مناطقی می جنگند که منطقه را بلد نیستند و نمی شناسند، در مناطقی می جنگند که همرزمش او را تسلیم دشمن میکند چگونه میشود امنیت تامین شود؟
پیشنهاد من به همه ای سربازان به خصوص به سربازان مان در بدخشان این است که اگر وضع این گونه ادامه پیدا کند به مناطق خودشان برگردند و از مناطق خودشان دفاع کنند. در خدمت کسانی نه جنگند و کشته نشوند که شایسته گی خدمت گزاری برای مردم افغانستان را ندارند.

سخنان سه سال پیش دکتر لطیف پدرام در مجلس.

>>>   خراسانی
برادران وحشی و بی فرهنگ سلطان کرزی,درغلگر بابای گوسفنچران,راکتیار فراری و اتمر خادیست روانه جهنم شدند:
ولسوالی جرم ولایت بدخشان گورستان جنایتکاران شد:
درنبرد های امشب در ولسوالی جرم ۲۵ تن از تروریستان طالب کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی گردیده اند.
در بین کشته شده‌ها ۴ تن تروریست خارجی نیز شامل است .
تروریستان که به منظور بچالش کشیدن نیروهای امنیتی در ولسوالی جرم حمله کرده بودن با سر افکندگی پا به فرار گذاشتن که لاشهای مردار شان در میدان نبرد باقی ماندند.

>>>   مناسب
طالبان طی اعلامیه ای گفتند که ما مثلن جهاد مقدس را ادامه میدهیم و مردم افغانستان را می‌کشیم،
آنها خود را بسیار پابند دین و آیین و اسلام میدانند که تصویر ذیل شاهد است.
#طالب
#جهالت
#وحشت
#مزدور
#مزدوری
#ابزار

>>>   اردوی ملی ونیروهای امنیتی مظهر اراده ملی است روز تاروز به استعداد وتوانایی های خویش افزایش داده از سرتاسر کشور دفاع ومحافظت میکند.
سیدثمرالدین"سنگر افسر اردوی ملی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است