همه به ترتیب لوی جرگه غنی را تحریم می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۵۸    ۱۳۹۸/۱/۲۶ کد خبر: 158206 منبع: پرینت

این چگونه لوی جرگه مشورتی صلح است که معاون اول رییس جمهور، ریس شورای صلح، ریس اجرایی و وزیر خارجه آن را تحریم کرده اند؟
وقتی که بارها نوشتم که اشرف غنی احمدزی مستبد، متعصب، دیکتاتور، قومگرا و خود کامه است و تمام امور کشور را در یک حلقه کوچک قومی برنامه ریزی و رهبری می کند، بسیاری خوانندگان باور نکردند، عده ای داو و دشنام نثار کردند و بنده را متهم به تهمت زدن به دومین مغز متفکر جهان نمودند.

اکنون اشرف غنی احمدزی برای ادامه قدرت، لوی جرگه فرمایشی با مصرف پنج میلیون دالر برای خرید افراد که صدای ساختگی مردم در درون لوی جرگه برای بقای قدرت اشرف غنی احمدزی باشد مصرف می نماید اما عبدالله به مثابه رییس کابینه و مالک نصف قدرت از اجندای لوی جرگه فرمایشی اظهار بی اطلاعی نموده آن را رسماً تحریم کرده است.

آقای خلیلی که ریس شورای صلح است و این وظیفه ایشان است که باید لوی جرگه فرمایشی را مدیریت و رهبری نماید که ایشان هم اصلا از تمام فعالیت های شورای صلح کنار گذاشته شده که این امر موجب آن شده است تا آقای خلیلی نیز در صف تحریم کنندگان لوی جرگه فرمایشی قرار بگیرد.

اکنون که اشرف غنی احمدزی نتواند با معاون اول خود، رییس شورای صلح، رییس اجرایی و وزیر خارجه در تدویر لوی جرگه فرمایشی به تفاهم برسد، پس اینها چگونه ادعای مالکیت صلح را می کنند؟

عبدالله با تحریم لوی جرگه فرمایشی یک چال سنجیده شده در مقابل چال اشرف غنی احمدزی رفت چون قرار است در این لوی جرگه فرمایشی عمر داوودزی و ضیاءالحق امرخیل در غیاب خلیلی و عبدالله به افراد خریده شده در درون لوی جرگه یاد بدهند که پیشنهاد نمایند تا اشرف غنی احمدزی بعد از اول جوزا که دوره حکومت دو سره تکمیل می گردد تا زمان برگزاری انتخابات و یا هم تا به نتیجه رسیدن مذاکرات صلح با طالبان در مقام ولسمشر باقی بماند و اصلأ نامی از عبدالله نبرند که تدویر این لوی جرگه فرمایشی اگر از یک جانب برای ابقای اشرف غنی احمدزی در قدرت برنامه ریزی شده است و از جانب دیگر حذف عبدالله نیز از قدرت درنظر گرفته شده است که عبدالله با درک اصل قضیه لوی جرگه فرمایشی را به موقع تحریم کرد.

حالا که اکثریت کسانی که در قضیه افغانستان دخیل هستند به شمول طالبان و شورای احزاب تدویر لوی جرگه فرمایشی را به مثابه سرک اشرف غنی احمدزی برای بقای قدرت دانسته و آن را تحریم کرده اند دگر لازم نیست که حتی خود اشرف غنی احمدزی بالای لوی جرگه فرمایشی تکیه نماید بلکه بهتر است یک ابلاغیه پخش نمایند که ولسمشر تا خواسته باشد ولسمشر است.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
جرگه
تحریم
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی اولین مغزمتفکر ماصدیق افغان باشد٫از دوم ان نمیتوان زیادتر ازین انتظارداشت.اما قبول کنیدکه دیوانه درکارخود هوشیار است.
عاقل

>>>   این جرگه عادی است یا لویجرگه است؟؟ از لوی پکتیکا ولوی هلمند ولوی کندهار چند نمکاینده می ایند ؟؟

>>>   می گویند 25 ملیون دالر برای اشتراک کنتندگان این مهماتنی بزرگ توزیع میشودوآنها بالمقابل برای رئیس جمهور لقب قهرمان ودوام کارش را تقاضا میکنند آنها اخطار میدهند اگر رئیس جمهور به کارش بعد از ماه جوزا دوام ندهد آنها اغتصاب غذا خواهند کرد ،
بهمین دلیل رئیس جمهور مجبور میشودبا آنکه قلبا راضی نیست باید به کارش تا چهار سال دیگر دوام دهد
ر

>>>   لویه جرگه یا لویه مهمانی کمپاینی ؟؟

>>>   غنی یهودی به خاطر مقام و چوکی از هج چیزی صرف نظر نمی کند به خاطر بقای خود و به خاطر دالر های که از کفار اخذ می کند و به دختر خود به خاطر جور کردن فلمش در امریکا رو ان می کند

>>>   اشرف غنی عوام فریب تقلبکار مبلغ ۴۵ ملیون دالر را در اختیار امرالله صالح -داکترضیاء - متین بیگ و ضیاالحق امرخیل و نقیب الله فایق قرار داده تا باین پول افراد را خریداری کنند کنون بیشتر از ۶۰فیصد اشتراک کنندگان در جرگه مشورتی در بدل اخذ پول تعهد کرده اندکه بر ادامه کارریسجمهور غنی پس از اول جوزابنام نمایندگان مردم توافق کنندو حلقه خبیثه پنج نفری کماشته شدهگان ری جمهور غنی با گونه های جداگانه با اشخاص و افراد شامل در جرگه با دادن پول به انها خواست ریس جمهور از انها که عمده خواست ان عبارت از ادامه کار ریس جمهور غنی بعد از اول جوزا پایان دادن کار قصر سفید و دادن لقب قهرمان اقتصادی به اشرف غنی از جمله جند مواد برجسته ریس جمهور غنی است و از لویه جرگه فرمایشی اش شده است همچنان در صورت عدم برگزاری انتخابات این جرگه اشرف غنی را صلاحیت میدهد تا روشن شدن اوضاع افغانستان بدون تاریخ مشخص ریس جمهور بکارش ادامه بدهد بمنظور تماس با انها طور مخفیانه قبل از برگذاری جرگه شماری از اشخاص و افراد از ولایت های دور دست بکابل اورده شده و در خانه ها و مهمانخانه ها جابجا شده اند تا موضوع افشا نگردیده باشد وقتیکه داکتر عبدالله ازین موضوع کار اشرف غنی و دارو دسته ان اگاهی حاصل کرده وی بدون مشوره بصورت فوری دستور نشر اعلامیه داده و با شرکای انتخاباتی اش موضوع را شریک ساخته حال که کاندیدان دیگر ریاست جمهوری از جمله اقایان حنیف اتمر و اقای نبیل و اقای فرا مرز تمنا با تیم و اقای مسعود با تیم انتخاباتی اش شورای مشورتی ساختگی و عوام فریبی غنی را هم تحریم کردند و دیگر هم یکی پی دیگر این شورا را تحریم خواهند نمودند اشرف غنی میماند و شورای ساختگی عوام فریبی اش .

>>>   Homayoun Paiez
چنانکه گفته ام، افغان ها یکی از اقوام محترم این کشور اند؛ و افغانستان نامی ست که اولین بار در یک مقاولهء رسمی میان هند برتانوی و قاجاریان در عصر شاه شجاع یاد گردید؛ پیش از آن، یعنی از استیلای اعراب تا زمان امیر محمد افضل خان، ( پدر عبدالرحمن خان) یعنی بیش از هزار سال، این سر زمین، قلب خراسان بود. چنانکه شاعری در بارهء امارت محمد افضل خان این چنین گفته است:
سپاه مغرب و مشرق به هم موصل شد
امیر ملک خراسان محمد افضل شد
بدینترتیب، امپراتوری احمد شاه بابا تا محمد افضل خان را نیز، شاهان و امیران خراسان می خواندند...
البته باید گفته شود، مسالهء امریکا با این جا بسیار فرق دارد؛ آنجا بیش از پنجصد سال تاریخ ندارد؛ گذشته از این، اصلن آنجا، تمام قاره نیز بنام امریکا یاد می شود؛ به عبارت دیگر، آنجا را اروپاییان مهاجم تصرف کردند؛ بی شرمانه بومیان آنجا را قتل عام کردند و اینطوری، ملت امریکا را به میان آوردند و این نام به هیچ قوم خاصی ارتباط ندارد
اما، پیشرفته ترین کشور اروپا( انگلیس) چرا در شناسنامه های شان، ( برتش) نوشته می شود و انگلیس نه؟!
بخاطر اینکه، آنجا اسکاتلندی ها آیرلندی ها، ولز ها و سایر اقوام وملیت ها زنده گی دارند و انگلوساکسون ها نه می توانند و نه اجازه دارند که اقوام دیگر را در هویت خود حل کنند.
ما، افغان ها را صاحب وشریک برابر این سر زمین می دانیم، و در همه رجل و داشته های تاریخی، فرهنگی و تمدنی با هم شریک هستیم... می دانید، مشکل چه زمانی پیدا می شود؟ وقتی که از یک سو خود را دارای گذشتهء پنجهزار ساله می گویبم؛ و از این سو، نام افغان، نمی تواند بار بیشتر از تاریخ و هویت سه یا چهار صد سالهء ما را به دوش بکشدکه متاسفانه، در این مدت هیچ چیزی وجود ندارد که به آن ببالیم... شما دقت کنید؛ این هویت، تمام رجل و تاریخ و تمدن هزاران سالهء ما را از ما می گیرد؛ و به رایگان به همسایگان طماع می بخشد؛ چنانکه همین اکنون هم، گذشتهء ما را از اثر بی تفاوتی حکام صد سال اخیر، دیگران مصادره کرده اند... فراموش نکنیم، با تاریخ های جعلی و فرمایشی و سر کاری، در برابر علم، جز شرمندگی، چیز دیگری حاصل نخواهیم کرد...

>>>   حرگه بی معنی و فرمایشی را حتی تکسی ران ها تحریم میکنند

>>>   مثل "پشتون و غیرپشتون" ، "شک به امریکا" ، "تحریک جداگانه اقوام" و "منفی نگری همیشگی به دولت"، "اشرف غنی" هم موضوع تخریب و منفی گویی جاسوسان و نفاق افکنان بیرونی و جاسوسان شان شده. چون اشرف غنی وطندوست است و سیاستهای محکم به مقابل دو همسایه مخرب و فاسدین داخلی دارد و زمینه سرمایه گذاری و نفوذ غربیها و بعضی قدرتهای جهانی را در کشور فرآهم میسازد که خصوصاً دشمن ایدئولوژیک امریکا بسیار اشرف غنی را بد میبیند نه که اشرف غنی مبارزه با فساد ، دفاع و منافع ملی در برابر همسایه ها ، جوان گرایی و تحرکات اقتصادی را به فایده تمام اقوام و خصوصاً فقرای افغانستان انجام میدهد و کمی امید به آینده را احیا میکند.
حسینی بلخابی

>>>   از لوي دايكندي و لوي جاغوري و لوي قشلاق بيخ و لوي كوچه چهل متره هم بايد به تعداد لوي پكتيا و لوي پكتيكا و لوي خوست نفر دعوت شود.

>>>   لوي بدخشان و غيره در جايش باشد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است