شورای احزاب جهادی لوی جرگه را تحریم کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۲    ۱۳۹۸/۱/۲۷ کد خبر: 158211 منبع: پرینت

اعضای شورای احزاب جهادی و ملی به شمول پیر سید حامد گیلانی، نجیب‌الله مجددی، جنرال جرات، سردار محمد روشن، وحیدالله سباوون و نمایندگان سایر احزاب جهادی در منزل سید منصور نادری، رهبر حزب پیوند ملی و عضو شورای احزاب جهادی، فیصله کردند که اشتراک در لوی جرگه مشورتی صلح را که از سوی غنی برگزار می‌شود، تحریم کنند.

در اعلامیه که از سوی این شورا به رسانه ها فرستاده شده آمده است که هدف از برگزاری جرگه مشورتی صلح از سوی غنی، یک جلسه فرمایشی به منظور تغییر اذهان عامه و جلب توجه مردم برای مبارزات انتخابات ریاست جمهوری از سوی رییس جمهور می باشد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
احزاب جهادی
جرگه
نظرات بینندگان:

>>>   اول این لویه جرگه باقانون اساسی مطابقت ندارد دوم یک کمپاین است به نفع خودش.

>>>   از کسانی که درین خبر بنام اعضای شورای احزاب جهادی نام برده شده است دربین مردم نیم فیصد هم جای ندارند بلکه اینها معامله گران هستند که گاه در اخور امریکا و گاهی در اخور روسیه و گاهی هم در اخور پاکستان و ایران تغذیه میشوند هرکس که شکم اینهارا پر کرد به نفع همان شخص دهن خودرا باز کرده وبه نفع شان استخاره خوانی میکنند به نظر بنده فقیر اینها درهر صورت اخر در اخور اشرف غنی خواهد ماند وبه نفع ایشان رای خودرا به کار خواهند برد
کربلائی از شهرک حاچی نبی

>>>   من وقتی نام از جهاد و جهادی میشنوم، چیزی جز قتل، خونریزی، تفنگ و تفنگ سالاری چیزی را مرتبط به آن نمیدانم! وقتی میگویند مجاهد، یعنی که دزد و چپاولگر و وقتی میگویند جهادی یعنی که دزدان و چپاولگران!
پس شورای احزاب جهادی یعنی شورای مشتی از دزدان و قطاع الطریقانی که سالها به زور تفنگ مال ملت را غارت نموده و تابع هیچگونه اصول انسانی نبوده اند، این گروه به جرگه و اهمیت آن چه میدانند و از کسانیکه در نوشته فوق نام گرفته شده است، از جمله افرادی اند که از مال ملت چاق شده اند و در زندگی جز زبان زور چیز دیگری ندانسته اند و نمیدانند، پس خوب است که در جرگۀ مشورتی صلح هیچ اشتراک نکنند زیرا شایستگی اشتراک را ندارند و نه چیزی برای گفتن خواهند داشت، موجودیت همین افراد است که مانع صلح در افغانستان میباشد.
میهن زرغون

>>>   لویه جـرگه نیست ، لـویه مهمانی است

>>>   غنی گک باید شرم کند باید خود را بکشد که هچ امر این یهودی بر اورده نمی شود و یک انسا ن ترسو و بزدل است شما شاید قو مندان امنیه مزار چند قبل بودید باز به یک پتکه نور صا حب چطور دو وزیر خود را نزد نور صا جب روان کرد و گفت که خیر است شما تمین کند که باز بعد از گذشت چند روز نور صا حب شخص قومند ان خود را تعین و روان کرد

>>>   چای صبح جرگه برای هر نفر نیم نان یک گیلاس چای شیرین
نان چاشت یک نان با سالند گلپی و شلغم
نان شب یک نان با پیاوه کچالو
کرایه رفت و آمد به دوش خودشان
در نهایت هرکه ابستاد وطن دوست است
و هرکه رفت خاک بر سرش

>>>   شورای جهادی نی! شورای فسادی!

>>>   جرگه تشکیل می شود بهتر است کناره گیری نکنند و در جرگه شرکت نمایند به ضرر خود شان تمام خواهد شد
اگر اشرف غنی کمپاین می کند خود کاندیداهای دیگر هم همین کار را بکنند
این که دلیل شده نمی تواند پس معلوم است که ملت ایشان را نمی خواهد
جمشید از هرات


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است