آیا موافقید هواپیمای سران در راه قطر سقوط کند؟
آیا موافقید هواپیمای حامل سران و سیاستگران افغانستان در راه رفتن به مهمانی عروسی (نشست سیاسی) قطر سقوط کند و همه سرنشینان آن کشته شوند؟ شما در اینباره چه نظری دارید؟ 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۶    ۱۳۹۸/۱/۲۹ کد خبر: 158246 منبع: پرینت

آیا موافقید هواپیمای حامل سران و سیاستگران افغانستان در راه رفتن به مهمانی عروسی (نشست سیاسی) قطر سقوط کند و همه سرنشینان آن کشته شوند؟

اگر این هیات عازم شود و اگر چنین اتفاقی بیفتد، قسمت اعظم مشکلات افغانستان حل خواهد گردید و اکثر جاسوسان و غلامان کشورهای دیگر در افغانستان نابود خواهند شد. آیا شما با این طرز فکر موافقید؟

دو خبرنگار افتخاری ما در کابل و هرات به میان مردم رفته و از آنان درباره رفتن 250 نفر به (نشست سیاسی) مهمانی قطر نظرخواهی کرده اند.

اکثر مصاحبه شوندگان معتقد اند که باید تمامی سران سیاسی و کادرهای پایه یک دولتی نابود شوند تا این مملکت رنگ آرامش بخود بگیرد.

این دو خبرنگار که از مردم خواسته اند تا برای این جلسه و این نشست مهم دعای خیر کنند، اکثرا بجای دعا آنان را نفرین کرده اند.

افراد مصاحبه شونده ها نفرین می کردند که ای کاش هواپیمای حامل این 250 نفر سرنگون شود و همگی آنان کشته شوند تا ملت از شر این سیاستگران خود خواه و جاهل نجات یابند.

شما در اینباره چه نظری دارید؟

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
250 نفر
قطر
نظرات بینندگان:

>>>   کاملن موافقم

>>>   بسیارکارخوب میشود

>>>   اگر دعای من نزد خداوند قبول شد، آرزو میکنم که این طیاره سقوط کند و یک سرنشین آن زنده نماند. من آن روز را جشن میگیرم.

>>>   به امید آن لحظه که بشنویم همه ایشان راهی دوزخ شدند

>>>   ماواینقدر طالع - اګر این کار شود من بشما تضمین میدهم که افغانستان آینده یک افغانستان شګوفا وآرام خواهد بود

>>>   کاملن موافقم

>>>   خدا کند که سقوط کند که مردم از شر این خانین دزدان ووطفروشان نجات پیدا کند

>>>   بلکل موافق هستم که طیاره ای شان سقوط و خودشان راهی جهان فانی شوند تا مردم افغانستان از غم شان خلاص شوند.
بااحترام رفیع رفیقی الکوزی از شهر دنیپر اوکراین

>>>   هذف شمااز این مطلب چی است باید همه چیز را به فعال نیک بیبنم از اگر ها مگر های که قابل تشویش باشد دوری کنیم

>>>   ببینید برادر ها. چقدر ملت رنجدیده افغانستان. ازاین سران فاسد سالهاست مردم بدبخت افغانستان را آله دستان خودشان نمودند و با سرنوشت این ملت بازی میکنند. چقدر این مردم از آن ها ناامید هستند. که حتی حاضر اند انتظار دارند که هوا پیما این ها دراسمان سقوط کند واین سران دقلباز ها همگی شان کشته شوند. حالا چه ازجانب حکومت باشد و یا طالب باشد مردم ازهمه این ها خسته و نا امید شدن که حتی آرزوی مرگ را برای این هاپیشنهاد میکنند. آخر تا به کی اگر جان ملت افغانستان فولادی وآهني ميبود تاحالا ذوب شده بود
(خدایا به امید تو

>>>   خداکند آتش بگیره مستقم جهنم

>>>   به شرطیکه عطار نور قانونی ضیامسعود داکتر عبدالله سیاف اتمر محقیق مسافرین طیاره باشد.
زلمی/ افغان پیپر نظریات ما را لطفآ نشر کنید.

>>>   من چون هیچ امیدی از این ها ندارم ما مردم افغانستان هیچوقت به کشته شدن اشخاص خوشحال نمی شویم این هابخاطر منافع شخصی خودشان سرنوشت مردم رنجدیده افغانستان را به بازی گرفته اند برای همین موافقم.
( اتحادیه صنفی مسگران

>>>   ترسم که پلان همین باشد چون کرزی در لست نیست

>>>   الله توبه مه خومیترسم دهمی تیاره سوار شوم این مردم دعایشان در گیر است 40 سال شد دعایشان در گیر است درین باره هم اجابت می شود
ههههههههههههههههههههههه

>>>   اگر این اتفاق می افتاد. افغانستان توسط کوچی زی، راکتیار ، و تمام استخبارات که در داخل افغانستان از طرف ای اس ای کار میکنند و با کمک آمریکا، یکی از ایالت ها پورکستان (چتلستان) میشد.
آنگاه برای آمریکا و چتلستان غارت افغانستان باز هم راحت از امروز میشد.

>>>   بلی صد در صد موافقم خداوند مردم افغانستان را از شر این شرور ها خلاص کند.

>>>   ابن ها باید نمیرند چون در مرگ هیچ بنی بشر خوشحال نمیشویم ولی کاش همه شان معیوب شوند احتیاج و محتاج شوند تا از دل مردم رنجدیده بیایند جان کندن انقدر برایش این ها سخت شود که ازجان کندن هزاران انسان که به دست شان شهید شده بیایند و مرگ هم چاره نجات شان نباشد اتش دوزخ خو در جایش است

>>>   صد در صد موافقم خداوند از دهن غریبان و بیکاران بشنود

>>>   من هم موافقم ولی به اضافه اینها خواستار سقوط طیاره بیست و پنج نفره وحشیهای تاریخ هم استم .

>>>   اول خومااینقدر طالع نداریم که این کارشود.
ثانیآاگراین طیاره سقوط کندویا درهوبکفدشاید هرنفراین طیاره داخل یک حویلی خواهدافتاد وهرکدامش سه ویا چهارنفردیگر نیزباخودبه کام مرگ خواهدبورد.
بخاطریکه تمام اینهانام خداازداشتن وزن سنگین برخوردارهستن.
بکتاش

>>>   او ۲۵ نفر دیگه چطور شود انها خو زمینی میرون بخیالم

>>>   من منحيث يك هموطن شمابه اين باور هستم كه اگر فرض مهال خدا نا كرده سقوط كند ضرر آن باز هم به دوش همين ملت بيچاره است واميدوارهستم كه اگر فال نيك گرفته شود وآب به آسياب. دشمن نريزد بهتراست
عالمى

>>>   جواب پشتون ها میلیون مرتبه بلی است.
در آن صورت کوچی زی، راکتیار ، و ای اس ای مانده و لوی پشتونستان. و جز یکی از ایالت های چتلستان خواهیم بود.

>>>   اینها از اول میدانستند که سفر گروپ تعیین شده با این عرض وطول امکان نداردوهدف ومنظورشان تخریب روند وبقای خودشان در مسند غلامی وخدمتگذاری اجانب بود ومیباشد در سایر جا بالایاستقلال دعوی ومجادله است در کشور ما بالای ایجنت بودن وغلام شدهن هرکدام به دیگری میگوید تو سزاوار این منصب نیستی من میتوانم ارادت واخلاص خوبتر تبارز دهم عرف بین المللی است که وقتی لیست بلند بالا ترتیب گردد از کشورمیزبان درخواست ویزا میگرددچون ویزا صادر گردیداز سوی ترتیب دهندگان کنفرانس ویا هر چیزی دیگری که اسمش را میگذارید اسباب سفر مهیا میشودوبعد منظم وبصورت درست هیات رخت سفر می بندد وبه مرجع اصلی پرواز میکند طالب ها هم یگان حرف های خوب دارند گفتند اینها در عروسی دعوت نشده اند وقطر سالون عروسی نیست بهر صورت این حکومت واین هم لیست خنده اور وهیات های مسخره و ریشخندش معمولا در جلسه ومذاکرات پنج ویا شش نفر تعیین میگردد تا انجا رفته از موقف جانب خود دفاع وطرفداری نمایدهرچه این دوصدوپنجا نفر هر کدام یک دقیقه صحبت نماید بیشتر از چهار ساعت میشود واگر دودقیقه وقت را بگیرند هشت ساعت بکار است اگر صحبت را پنج نفر انجام میدهد پس ۲۴۵ دیگر بخاطر بالا گرفتن..... ... استانکزی میروند خوب شد یکبار دیگر ثابت گردید که غنی واقعا مغز متفکر دوم جهان است وانتخاب خارجی هابجا وثواب بود!!!
تقوا سابق والی کابل

>>>   هههههه ،بابا جان ا هواپیما که همان جوری به دعا مردم سقوط نمی کنن، سقوط هواپیما برنامه ریزی میشه الکی نیست که به هوا بره سقوط کند و آگه غمخوار وطن کسی بود که می خواست از شر این همه مهمان نا خوانده رهایی می یافت در فرودگاه کاری انجام میداد الکی که نیست این همه خانم ها آقایون رو به دست باد سپرد. من به مرگی هیچ کس حتی زنده جان خوش نیستم، چون همه دارن نفس می کشند مخلوق خالقی هستند، اما یه زمانی می بینی که انسان از حریم انسانی خارج و کار های می کند که نباید انجام داد، اینو همه میدونن که دنیای فعلی دنیای مادی است و خدا ببخشد یه زمانی مردم به معنویات سرو کار داشتند ارزش زیادی بهش قائل بودند اما دنیای فعلی این همه جنگ خانمانسوز همش بدنبال پول اند، ای کاش کسی با خودش چیزی رو می برد تنها چند متر کفن، بعضی‌ها خوش قسمت اند و بعضی ها؟؟

>>>   نه چون بیشرف غنی ....زی در آن نیست.

>>>   كشته شدن چند نَفَر پلو خور راه حل نيست، بجايشان چشم گشنه هاي ديگر و نوكرتر از اينها گماشته خواهد شد، راه حل به هوش آمدن ملت كودن است ، تا چه وقت اين حال قابل تحمل است، ملت بيدار شو، حالت خرابتر ميشود.

>>>   نخیر موافق نیستم چون در پی صلح و اصلاح افغانی هستند و تا حد زیادی نمونه ای از جامعه ماست تا با هم بتوانیم از مشکلات واقعی و تحمیلی مان براییم.
این پیشنهاد شما این مطلب را تداعی میکند که ما را ناامید و دشمن سر خودمان فرض میکنید و بی همه چیزتر میسازید.
افغان پریشان

>>>   بلی خوب است که همانطور شود.

>>>   ملت از انان جز نفاق و شقاق چیزی ندیده است. اگر خیر مردم در سقوط است، پیشه فرما.

>>>   واقعا جای یک انتحاری خالی است کاش طالبان این کاررا انجام دهد تا مردم را ازشر این دوزدان هوای وزمینی راحت کند. بی جهت نیست که مردم ازدست این دوزدان دوباره به طالبان پناه می برند.
عارفی ازایران

>>>   انشاالله سقوط کند.

>>>   من موافقم؛ازخدواند می خواهم که درکنفرانس دوحه ازبین طالب های خونخور کسی خودش را انتحاری نماید وهمه ای شان نابود شوند که تمام مردم مان از شر این همه خبیث هارهایی یابند.

>>>   از خداوند مخواهم که وجود همه شان را حفظ کند چرا که آنها بودن که در طول ۱۴ سال دربرابرقشون سرخ سینه سپر کردند و آنها بودند که در طول ۱۰ ده سال در برابر اژدهای سیاه سینه سپر کردند اگر امروز ما افغانستان داریم از برکت وجود همان شیر مردان است که خدا وند درد وبلای همه انهارا در دم‌کسی کند که همین سوال را کرده است. اگر خدای نخواسته آنها نباشد افغانستان انتحارستان خواهد بود. آنها تنها امید ملت ستم کشیده افغانستان است.
سید علوی بلخ

>>>   چهل ‌سال ‌درد ‌غم ‌اوارگی ‌دست‌اورد‌ رهبران‌ یا دزدان‌ رهبر‌نما ‌برای‌ مردم ‌بود‌ است‌ خداوند ‌به ‌ما رحم‌ کند دیگر بس ‌است

>>>   شاید که طالبان قبول نکند این همه را الکی های هوی هم نکنید دیگر آنها هم مثل من تو زن و فرزند دارندبه یتیم شدن اولادای شان خوشحال نباشید دعا نکنید که هواپمای شان سقوط کند دعا کند که خدا به اینها قدری اینساف بدهد.
یک مهاجر

>>>   هم وطن های عزیز آرزوی کشته شدن این افراد راه حل برای به وجود آمدن صلح وعدالت در کشور نیست زیرا باز خانه بی باز نخواهد ماند یعنی اگر این ها بروند افراددیگر جای این ها خواهد آمد بنا بر این بجای چنین آرزوهای بی فایده بهتر است در سددکسب علم ودانش واصلاح خودودیگران و عمل به آموزه های مکتب وعقیده خود نمائم تامردم خود شان را درست نکنند مملکت هم درست نخواهد شد زیرا افرادخائن و وطن فروش از میان همین جامعه ای اکثرا بی سواد و بی دین بر می خیزند.

>>>   شما همه دعاکنید هرکسیکه درحق مردم افغانستان خیانت وجنایت میکنند، تمام شان به مرض لا علاج وسرطان مری وگلو دچارشوند تازمان مرگ بطورتدریجی رنج وعذاب بکشند . وازتمام پول وسرمایه های که ازحق مردم دزدی کرده اند محروم شده وآنرا غرض تداوی خویش بمصرف برسانند.
احترام

>>>   کسیکه انسان باشد باید برهم جنسان خود خوش نشود بعضی برادران آنقدر سوخت دارند که درهرموضوع پشتون را یک نیش میزند واین بیغیرتی شان است
هیچ حیوان به ضرر همجنس شان خوش نمیشود ما خو انسان هستیم چرا موافق باشیم خوب وبد شان ازماست

>>>   Zafari
تا ارگ از وجود تروريست ها خالي نشود همين ديگ است و همين آش.

>>>   نخیر

>>>   خیلی جالب نوشته کردین<
نمیدانم چگونه و چطور به خود جرات دادین چنین چیزی را بیان بدارین .....

>>>   وضعیت فعلی و بی ثباتی افغانستان نتیجه و خاکستر دهه ها و صد ها سال خفقان و استبداد و تحجر و تاریکی دیکتاتورهای چپ و راست در کشور می باشد که خواسته و مطالبات مردم مانند آب در پشت سد و معبری انباشته شده بوده است ولی یکدفعه باز و آزاد شده است. حالا مهم این هست که جامعه مسیر و روند شد طبیعی و آزاد خود را طی کند و توسط شخص و یا حزبی بلوکه و مسدود نگردد تا بدین طریق جامعه دوست و دشمن خود را شناخته و مانند آب جاری مسیر خود را بیابد و به ثبات برسد و به جاده و مسیر اصلی صلح پیشرفت و ثبات سیاسی داخل قدم گذاشته و بجای خشونت و خونریزی به انتخابات و رای ازاد مردم تیکه کند.این است راه و رسم صلح و ثبات و پایداری. پیروز باد مردم ستمدیده و کوشای افغانستان.

>>>   موافقم

>>>   سلام
اگر چنین شود جنگ وصلح در کار نیست.کشور خود بخود آرام میشود.علت بدبختی وجنک،همین جنایتکاران اند.
باشنده کابل.

>>>   جنایت به هر شکل محکوم ومنفوراست

>>>   باید ببینیم آیا اسلام موافق است یامخالف /


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است