حامدکرزی؛ فرمانده اطاق فتنه و زعیم مذاکرات قطر!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۰    ۱۳۹۸/۱/۳۰ کد خبر: 158262 منبع: پرینت

حامدکرزی؛ فرمانده اطاق فتنه و رهبر شبه کودتای نامبارک مثلث؛ طالبان، عوامل منطقه یی و زعامت مذاکرات قطر!
اطلاعات رسیده در صورتی که صحت داشته باشد،حکومت وحدت ملی را اجازه می دهد؛ تا حامد کرزی را به عنوان خاین ملی بازداشت و تحت پیگرد و محاکمه قانونی قرار بدهد.

پلان حامد کرزی این بوده است تا در رأس هیات مذاکره کننده و با اکثریت حواریون خودش وارد قطر گردد و در آنجا در قامت زعیم ملی ظاهر شود تا حکومت را تضعیف و موقعیت خود را به عنوان رهبر دولت موقت تثبیت نماید.

اما زمانیکه دریافت؛حکومت با انتخاب استاد سیاف به عنوان رهبر هیات کابل، قصد دارد مشروعیت شرعی طالبان را زیر سوال ببرد و موقعیت دیدگاه مردم افغانستان را تقویت ببخشد، بااخلال و کارشکنی وسیع برنامه را مختل نمود و حاصل کار لشکر دو صد و پنجاه نفری شد.

اما حامدکرزی به این هم بسنده نکرد و زمانیکه متوجه شد تعداد زیادی از اعضای هیات افغانستان چهره های مقاومت و مستقل هستند و حکومت بر مدیریت نسبی موفق شده است،دست به توطیه‌یی دیگری زد و با اطلاع رسانی به طالبان کنفرانس قطر را به تعویق انداخت.

اما هنوز هم دیر نشده است وحکومت وحدت ملی در صورت اتحاد و انسجام کامل می تواند،توطیه‌ی حامدکرزی را به فرصت تبدیل نماید.

بهتراست تمام جریان‌های که وطن و افغانستان را دوست دارند و به عزت و عظمت آن می اندیشند،با گزنیش استاد سیاف در رأس یک هیات بیست تا سی نفره ماجرا را خاتمه دهند.
طالبان سخت از حضور استاد سیاف نگران هستند و مشروعیت نسبی و پوشالی خود را که مدیون آمریکا و کشور های منافق و شرور منطقه می باشند در خطر می بینند.

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   نازنین !
مشکل اصلی درگذشته کرزی وحال هم اشرف غنی است وگرنه طالبان آنقدر اقتدارندارند که همه امروز منتظر تعیین تکلیف ازسوی آنها برای افغانستان هستند
واقعیت این است که طالب دررده های بالایی حکومتی حمایت وحتی تجهیز می‌شود
غنی هم به میخ میزند وهم به نعل
باورکنید اگر مردم عادی مطمئن شوند که ازسوی حکومت درمقابل طالب حمایت می‌شوند همین مردم طالب را از مناطق شان می رانند
اما مردم اعتمادی به حکومت ندارند که ازآن مردم درشرایط دشوار حمایت کند ودراصل مشکل از غنی طالب پرور است او همه ساله تعداد زیادی از طالبان که باقربانی سربازان اردو وپولیس اسیر می‌شوند با میانجیگری چند تا چپن پوش بنام کلان قومی از بند رها می‌کند وباز تکرار همان دور باطل
یگانه راه بیرون رفت پایین کشیدن طالبان نیکتایی پوشی چون غنی ازارگ است

>>>   حکومت باید چپن وکلاه قره قلش را ضیط نماید تا دیگر این طاوس نتواند به خارج سفرکند
ر

>>>   کرزی یک شخص دلسور به وطن است او می خو اهد در کشور ما صلح بیاید

>>>   Zafari
تا ارگ از وجود تروريست ها خالي نشود همين ديگ است و همين آش.

>>>   حامد كرزي خو نه رهبر است نه كدام كاره. ايلا كردني نيست باز تپ و تلاش داره اينبار از طريق ديگر كشور ها رييس شود. شرم است در ديگر كشور ها وقتي دوره رياست جمهور تمام شد در امورات مملكت ديگر مداخله نميكند ولي اين ادم بيكار مانده ايسو اوسو ميدوه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است