کابل؛ شهر‌ی در‌‌ تصرف سارقان و جنایت کاران!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۳    ۱۳۹۸/۱/۳۰ کد خبر: 158264 منبع: پرینت

سیاهی شب هنوز از راه نمی رسد که تمام کوچه ها و معابر این شهر ویران و شلوغ و انتحارزده و فقیر در تصرف دزدان و جنایت کاران قرار می گیرد. دزدی ها و سرقت های مسلحانه همراه با ضرب و شتم و در مواردی همراه با قتل و کشتار؛ آرامش خانواده ها و مردم عادی را به هم می زند! در روز روشن و شبان تار ده ها خانه دزدیده می شود. صدها رهگذر مورد ضرب و شتم و غارت قرار می گیرد. در مواری شماری از نوجوانان و جوانان و حتی افراد کهن سال به قتل رسانده می شوند!

انگار که این شهر پولیس و امنیت و نظم و نسق و صاحب و مالکی ندارد. انگار همه نیروهای امنیتی در خواب گران هستند. انگار مدیران ارشد نیروهای امنیتی؛ شهرکابل را به گونه اعلام ناشده قباله جنایت کاران و دزدان و قاتلان کرده اند! در هیچ موردی جز مواردی سیاسی؛ خبری از دستگیری ها و یا کشتار جنایت کاران به گوش نمی رسد. واقعا در این شهر چه خبر است؟ چرا مدیران امنیتی پایتخت این قدر بی خیال، واداده و بی مسوولیت عمل می کنند به گونه که دزدان و سارقان در روز روشن در سرک وزیراکبرخان جوانی را زخم می زنند و زمین را از خون او رنگین می کنند و اموال اش را به غارت می برند! آیا باور کنیم که این شهر بی صاحب شده، نیروهای امنیتی ندارد و به نوعی در اختیار اشرار و دزدان و قاتلان و آدم کشان قرار گرفته است؟ آیا باور کنیم که نیروهای اهریمنی در میان نیروهای امنیتی کابل نفوذ کرده اند‌ و این نیروها مجال این دزدی ها و گردنه گیری ها را فراهم می کنند؟

چرا ریس جمهور و رهبری نیروهای امنیتی که این همه داد از تلاش برای ایجاد ثبات و امنیت و حفاظت از جان و مال مردم می زنند؛ در برابر این بی کفایتی ها و بی مسولیتی ها و ضعف مدیران انتظامی پایتخت با سهل انگاری و بی مسوولیتی عمل می کنند؟ حال که این حکومت ترسی از مردم ندارد؛ شرمی از خدا نیز در کارشان نیست؟ آیا کابل شاهان و شهر عاشقان و عارفان باید به شهری در تصرف دزدان و سارقان و جنایت کاران قرار گیرد؟

عارف رحمانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کابل
جنایت
نظرات بینندگان:

>>>   ریس جمهور یک دست نشانده و یک غلام امریکاست او اگر لیاقت ریاست جمهوری را میداشت بدون کمک امریکا و پاکستان برنده میشد بنآ ریس جمهور مصروف بقای حکومت خود است از اصل قضایا بدور باقی مانده است.

>>>   سراسر تاک انگوراست شمالی
به دزدی نامت منشوراست شمالی
نمیگویم زمرچ ومرج زارش
همیشه آماده چور است شمالی
شمالی جان مخوان دزد را توعیار
که از کیش مروت این بدور است شمالی

>>>   این قاتلان و سارقان چرا از خدا نمیترسند؟
خداوند در قرآن کریم صریحاً فرموده است:
ان الله لا یحب القاتلین و السارقین.
ترجمه: خداوند قاتلان و سارقان را خوش ندارد.
اینها باید این را درک کنند که در روز قیامت هم مال شان به سرقت خواهد رفت و هم خودشان به قتل خواهند رسید.
زیرا خداوند عادل است و عدالت را در مقابل شان انجام خواهد داد.

>>>   روز به روز در کابل بدون ماستر پلا ن شهری بلند نزل های 10 منزله بالا می شود و ع وغ مصروف قدرت های شخصی خود هستند هچ کس نیست پرسان کند ای ع وغ سرما دار را سرمایه دار تر سا ختی و غریب را غریب تر خداوند در ورز اخرت جزای شما یهودی را بدهد
شما اصلا عدالت ندارید

>>>   كابلى‎ aan Ayendagan
نابودی فرهنگ و تاریخ و تغییر نام های خیابان ها و محلات خراسان / افغانستان از زمان محمد گل خان مومند آغاز شد و تا حال ادامه دارد.
تغییر نام چوک دیبوری به نام حاجی حفیظ الله بارکزی!
کابل من پایمال ستوران قبیله شده
کوچه های شهر عفونی و طویله شده.

>>>   Zafari
تا ارگ از وجود تروريست ها خالي نشود همين ديگ است و همين آش.

>>>   Ansari
یکی از راه های تعامل با وضع امنیتی کنونی داشتن سلاح در دفتر و خانه و موتر است. وقتی شهروندان کشوری چون امریکا برای حفاظت از خویش سلاح حمل می کنند ما چرا از چنین حقی محروم باشیم.
ارزش خون مردم بالاتر از هر قانون و مقرات دولتی و غیر دولتی است.

>>>   Shirzad Arya
شرم است برای اشرف غنی ننگ است برای کسانیکه غنی را بابا و اتل خطاب میکنند و هر کدام با بیشرمی زرگلن شه بابا میگن ریس جمهوری که امنیت پایتخت را تامین کرده نمیتواند باید زهر بنوشد لعنت به چنین فاشیست های کثیف که هنوز دوست دشمن خود را نمیشناسند

>>>   رکز بین المللی مطالعات استراتیژیک International Strategic Studies
مردم افغانستان اگر یک زره غیرت داشته باشد باید این وحشی را با سنگ و چوب هم که شده از کاخ راست جمهوری بیرون کند زیرا این نجس تمام کار بارش تفرقه افگنی در بین اقوام افغانستان و حمایت از تروریزم است

>>>   آزادی را در میل تفنگ بیگانگان نجوید
هر آنکه با تفنگ در سرزمین شما پا میگذارد دشمن شما است.
اگر سگی سرزمینت از سرزمینت پاسبانی میکند بدان که او از تو وفامیلت نگهبانی میکند.قدر آنرا بدان.
خدایت را در قلبت داشته باش نه در جیبت زیرا تا زند استی ترا کسی فریب داده نمیتواند
متحد شوید فقط از بیگانگان دوری بجوید تا آرامش شمارا برهم نزند

>>>   خودت و خانواده ات در هالند زندگی می کنی کارت فقط تبلیغات و ناامن جلوه دادن است. دوازده سال پول نمایندگی را قورت دادی چه کار کردی؟ اگر دولت واقعا دولت بود همه شما دلالان باید جواب پس بدهید عمر تان در معامله گذشت

>>>   وقتي پاچاي ما وند گير باشد همينطور ميشود

>>>   وقتي پاچاي ما وند گير باشد همينطور ميشود

>>>   وطن از دست تعصب تباه شد. اگر طالب بگيرد بد تر ميشود همه فارسيوانها بايد وطن خود را از اين متعصبين جدا سازند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است