غنی کشور را به کجا خواهد برد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۱۹    ۱۳۹۸/۱/۳۱ کد خبر: 158283 منبع: پرینت

اشرف غنی وضعیت کشور را بجایی رسانیده است، که یک امیرنشینِ کوچک مثل قطر مردم افغانستان را تحقیر می کند و برای دولت افغانستان تعیین تکلیف می کند که چه کسانی را برای گفتگو و مذاکره با طالبان در این کشور بفرستد! مواصلت لیست مذاکره کنندگان افغانستان به دلخواه امیرنشین قطر به دولت افغانستان، اگر تعیین تکلیف به دولت افغانستان و تحقیر اراده مردم افغانستان نیست پس چیست؟

واکنش دولت افغانستان به دولت قطر چه خواهد بود، آیا بازهم امیدی به میزبانی دوستانه و بی طرفانه این شیخ نشین کوچک وجود دارد؟

واقعیت این است که دولت غنی از تصمیم گیری های درست و استراتژیک در برابر طالبان ناتوان مانده است، و این سبب شده است که طالبان و حامیان خارجی شان هرچه بیشتر درپی تحقق خواسته ها و مطالبات سیاسی شان بر آیند، و هیچ چیزی را بدون تحمیل پیش شرط ها و مطالبات افزون طلبانه و واپسگرایانه شان نپذیرند.

صفرمحمد مظفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
کشور
نظرات بینندگان:

>>>   دیگر مجال عقب گرد نمانده به مدارج اخرین درجه ای انحطاط رسانیده است این مغز متفکر!!!در طول لشکر کشی ناتو وهم پیمانهایش در پشت پرده مزدور قابل اعتماد غرب بوده برنامه های انهارا با امانت داری تام در منصه ای اجرا قرار داده وحق غلامی وسر سپردگی را به وجه احسن اجرا نموده است نه تنها برای بیگانه ها بلکه کم کم دوسه ملیاردبرای فرزندان دلبندش نیز کارکرده است تنها برای فلم سازی دختر عزیزش مریم جان ارشیف ملی را از جای اصلیش به ارگ انتقال داده انچه لازیم بوده از اسناد وافلام موجود در ارشیف همه را سرقت نموده وباسم خودش دربازار عرضه کرده است وشاید ازین مدرک ده ها ملیون دالر بدست می اورد وخانم رولا هم بیکار ننشسته صدها ملیون دالر کمک به زنهای کشور را حیف ومیل نموده صرف دوسه لک افغانی را انهم جهت کمپاین اینده ای شوهرش به خانم های جلال اباد کمک کرده بود که انهارانیز طالب ها گرفته حریق نمودندگوشت وخون وریم ملت را غنی وخانواده اش تناول کردند استخوانهای پوسیده ای انها را یار ودوست ها وتیم همراهش دندان زدند دیگر چیزی نمانده که ازان استفاده نمایند
معلم محمد داود از لیسه ای صمیم سانچارک

>>>   مثل "پشتون و غیرپشتون" ، "شک به امریکا" ، "تحریک جداگانه اقوام" و "منفی نگری همیشگی به دولت"، "اشرف غنی" هم موضوع تخریب و منفی گویی جاسوسان و نفاق افکنان بیرونی و جاسوسان شان شده. چون اشرف غنی وطندوست است و سیاستهای محکم به مقابل دو همسایه مخرب و فاسدین داخلی دارد و زمینه سرمایه گذاری و نفوذ غربیها و بعضی قدرتهای جهانی را در کشور فرآهم میسازد که خصوصاً دشمن ایدئولوژیک امریکا بسیار اشرف غنی را بد میبیند نه که اشرف غنی مبارزه با فساد ، دفاع و منافع ملی در برابر همسایه ها ، جوان گرایی و تحرکات اقتصادی را به فایده تمام اقوام و خصوصاً فقرای افغانستان انجام میدهد و کمی امید به آینده را احیا میکند.
حسینی بلخابی

>>>   اگر این کل مرغ غنی باشد دیگر امکان جور شدن این وطن را در خو اب بیبنید
چرا این شخص نه ایمان دارد و نه کلیمه خود را یاددارد و نه این چوکی دالری را رها نمی کند

>>>   غنی پروسه صلح با طالب را رد کردو گفته است اگر در وطن صلح بیاید باز من چه خو اهم کرد
مصارف پول فلم های که دخترم می سازد در امریکا باز برایش کی می دهد

>>>   غني صاحب كلگي را خراب خراب كرد و وطن را به باد فنا داد و خودش در پس خانه رياست جمهوري همراي دخترش فلم هاي ارشيف را قطعه قطعه كرده ميفروشد. مجاهد و طالب ارشيف را دست نزد بلاخره دختر غني ان را به يغما برد.

>>>   غنی این همه کار شکنی ها را در برابر صلح بخاطر دو روز ماندنش در قدرت انجام میدهد و بس واینکه روزانه صدهاتن افغان بی گناه کشته ، معلول و زخمی می شوند برای غنی اهمیت ندارد و خوب میداند که صلح به ضرر وی و خلغ قدرت وی است.

>>>   پرتو نادری میگوید :
زبان پارسی مال بابا وبی بی من است ؛ کسی حق ندارد بمن یادش بدهد !؟
جناب:
بابه و بابی تورا با بی بی رحمتیت خدا بیامرزد ؛ امروز همین های که خودت بد شان گرفتی ؛ صد ها سایت فارسی ، میلیون ویبلاک فارسی ، ده ها واژه نامه ، فرهنگ واژه های فارسی به فارسی ، فارسی به انگلیسی ، فارسی به روسی وووو را در اختیار ملیونها فارسی زبان روی دنیا قرار داده اند .
شما را با حلیم تنویرخدا جانجوری بدهد ؛ حتمی چیزی سرتان بد خورده وهضمش سختی میکند ؛ ورنه بیاد دارید که از زمان مدرسه تا دانشگاه و همین اکنون از لغات نامه دهخدا ، فرهنگ معین و عمید استفاده میکنید ؛ مرد خدا بلند پروازی بال و پر میخواهد .
همین حالا مایه سرفرازی همه ما پارسی گویان در سراسر جهان شعرسعدی است که بر پیشانی ملل متحد نقش بسته است ؛ گرفتن نام خیام شوق آوراست و از حافظ لذت بخش و روح پرور .
گپ سیاسی آخند ها و جاسوس های حکومتی را حق دارید بزنید اما بجایش ؛ مهربانی زبان را بگذارید به گوینده هایش .
رهمکیان

>>>   Ayendagan
قوم پرستی، تعصب، برتریجویی قومی، اعمال فاشیستی قوم افغان، طغیان کرده است!
شاه امان الله فراری، پدر کش، سکولار و دین ستیز اکنون نمادجشنونواره ی ثفافت اسلامی شده است چندی قبل در روز نوروز، جشن نوروز را با تصاویر شاه امان الله تزین کردند انگار بنیانگذار نوروز شاه امان الله بود.
طالب، مجاهد، اشرار، ملا، بی سواد و اخوانیست قوم افغان از شاه امان الله دین ستیز، حفیظ الله جلاد، تره کی غول و نجیب گاو مارکسیست و غنی احمدزی بی دین دفاع می کنند و کمونیست، مارکسیست ، باسواد قوم افغان از گلبدین، ملا عمر، حقانی، داعش و کرزی دفاع می کنند.
پس اینجا دیده می شود که قوم افغان نسبت به هرچیز دیگر افغانوالی را ترجیح می دهند و به عقیده دینی و مذهبی ، ایدیالوژوی، درجه تحصیل و خط فکری باور ندارند تنها به افغانوالی باور دارند.
اقوام غیر افغان شما بر سر یکدیگر تان بزنید تحت نام پرچمی، شعله یی، جمعیتی، حزب وحدت، حزب جنبش، کنگره ملی ، رستاخیز، روند سبز و غیره.

>>>   مسئله اشرفغنی فقط پشتونیزم نیست بلکه مبارزه با دین اسلام و چپاول سرمایه به نفع یهود و کفار و نوکرهای دنیای غرب است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است