نه حکومت موقت و نه اشرف غنی چه معنی می دهد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۲    ۱۳۹۸/۲/۱ کد خبر: 158298 منبع: پرینت

اعلامیه کاندیدا های ریاست جمهوری مبنی بر اینکه نه حکومت موقت و نه اشرف غنی احمدزی را بعد از اول جوزا قبول دارند، ضعیف، بی محتوا و از پس منظر سیاسی خود دامن زدن، اضافه کردن و عمیق نمودن بحران موجوده است.

گروه کوچک قومی اشرف غنی احمدزی که قدرت و ثروت را در اختیار دارند به زودی لوی جرگه مشورتی صلح را دایر می کنند و ضیاءالحق امرخیل افراد لوی جرگه مشورتی صلح را خریداری کرده است و در این لوی جرگه مشورتی صلح افراد خریده شده اشرف غنی احمدزی را حاکم بی بدیل ارگ اعلام می کنند.

در این صورت که اشرف غنی احمدزی قوای کماندو را برای سرکوب مردم در اختیار دارد کاندیدا های ریاست جمهوری چه ابزارهایی را به دست دارند که بتوانند مانع ماندن اشرف غنی احمدزی در ارگ شوند.

کاندیدا های ریاست جمهوری باید طرح مشخص برای مردم و جامعه جهانی داشته باشند که قابل قبول باشد نه اینکه مانند پته خزانه پنهان باشد و هیچ کسی نداند که در دل کاندیدا های ریاست جمهوری چه می گذرد.

در دنیای معمول هر آن چیزی که یک ریس جمهور را بدون انتخابات تعویض می کند نامش اداره موقت است اکنون که کاندیدا های ریاست جمهوری نه حکومت موقت می خواهند و نه اداره اشرف غنی احمدزی را پس چه می خواهند ؟ آیا خود آنها می دانند که چه می خواهند؟

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   پدر کس غنی را از قدرت دور کرده نمی تو اند زیرا او به پشتبانی امریکا امده است نه به پیشتبانی خدا
او هچ عقیده ندارد به قران او فقط دخترش در فلم های امریکا مو دل شده است

>>>   عمر راوی
پنهان نمی کنم ، به نظر من در شرایط افغانستان ، برای دفاع از خود و براندازی حاکمیت فاشیزم قبیله ، مبارزه مسلحانه بهترین و موثرترین شکل مبارزه است. پارلمانتاریزم ، انجویزم، ریفرمیزم ، مدنی بازی و به ویژه این رسم های مزخرف معامله گری و با دزد دهن جوال گیری ، برای گرفتن قدرت در اوغانستان قطعا موثریت ندارند. دلیل اینکه بر مشی مبارزه مسلحانه تاکید نمی کنم و در باره اش نمی نویسم این است که خودم در درون کشور نیستم و نمی توانم در چنین مبارزه ای شرکت کنم.
در اوغانستان ، قومی که زور ندارد ، پایمال می شود. قانون آن جنگل همین است.

>>>   Raheel
هر مسلکی ناموس خود را دارد. مثلا ناموس معلمی حقیقت گفتن است. ناموس قضاوت تامین عدالت (قانون) است.
کسی که ناموس مسلک خود را نگه نمی دارد و آن را در اختیار و فرمان دیگران قرار می دهد و می گذارد که کسانی برون از مسلک به رضا و نفع خود از آن استفاده کنند- چه کاره است؟

>>>   Salehzadh
یک بار از زن مرد و پیر جوان و خورد کلان بلند شوید تخم نوکران اجنبی را از بیخ بنیاد نابود کنید و آتش بزنید، دگه تا نسل در نسل تان قرار اسوده و آرام بخوابید.
غیر از این منتظر نباشید که آمریکا انگلیس آدم برتان بیارد و به شما خدمت کند. خر را سر ات مغز متفکر گفته میزنه، چاپلوس حرامی را فیلسوف.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است