پاکستان چرکستان نیست، پاکستان است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۹    ۱۳۹۸/۲/۳ کد خبر: 158324 منبع: پرینت

ما افغانستانی ها پاکستان را چرکستان میگویم اما حالا پی بردم که واقعا پاکستان، پاکستان است میدانید چرا؟

دادگاهی عالی پاکستان "نواز شریف" نخست وزیری پیشین پاکستان را که به اختلاس و فساد اداری متهم بود به هفت سال زندان محکوم کرد اما دادگاه غیر عالی افغانستان "غنی" را که در پنچ سال ریاست اش تنها ۴۵ هزار نفر از اردو ملی کشور شهید شدند را با زیر پا کردن قانون اجازه داده است که تا برگزاری انتخابات و آمدن رییس جمهور جدید به ریاست‌ اش ادامه دهد تا ارقام شهیدان اردوی ملی افغانستان از ۴۵ هزار به ۵۰ هزار برسد.

این در حال است که حکومت غنی سر از اول جوزا مشروعیت قانونی ندارد و باید حکومت و کمیسیونِ غیر مستقل انتخابات زمینه برگزاری انتخابات را قبل از اول جوزا مهیا میکرد و در اول جوزا رییس جمهور جدید به کرسی می‌نشست اما متاسفانه اینگونه نشد.

وقتی که کمیسیون غیر مستقل نتواست که زمینه برگزاری انتخابات را مهیا سازد باید سر از اول جوزا حکومت موقت روی کار می آمد و اینهم که نشد حالا غنی با کمک دادگاهی غیر عالی باز به کارش ادامه میدهد و با کمک رییس گوسفندان و حلقه ارگ به احتمال زیاد زمینه سازی میکند برای یک انخیتاباتی دیگر شبیه‌ انتخابات ۲۰۱۴ ! تفاوت را دیده باز قضاوت کنید.

جویا نوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   غني يك آدم روانى است تا تمام مردم أفغانستان رأ به قتل نرساند از مقام دور نمى رود. مردم شريف كابل اين روانى رأ از أفغانستان به زور اخراج كند.

>>>   کاش تاریخ پنجاه ساله پاکستان ازما وتاریخ پنجهزار ساله ما از پاکستان می بود
ر

>>>   عمران خان صدر اعظم پاکستان در هنگام بیانیه مشترک با روحانی رییس جمهور ایران در تهران گفت:
در نیم قاره هندوستان زبان فارسی ششصد سال زبان رسمی آن بود.
اگر انگلیس ها در قرن هژدهم به هندوستان نمی آمدند،حالا من نیز فارسی یاد میداشتم و با شما فارسی حرف میزدم.
اما روحانی میداند که پاکستان از دهه ها بدینسو دوست دشمن نزدیک ایران یعنی عربستان سعودی است و این یک چاپلوسی است که عمران خان در مقابل روحانی میکند.
حتی در هنگام دیدار نیز با او تنها دست داد و مثل رهبران دیگر کشور های اسلامی،با او روبوسی نکرد.

>>>   برادر جان همی ریس گوسفندی گفته گفته آخر مه نفهمیدم که هدف این ریس گوسفندی کی است آخر که اینقدر به رسانه ها باز تاد می یابد امکان دارد که اشاره به آن شود تشکر
مجاد انوری فراهی
ایران

>>>   اصلا منقظ نداری آیا ای همه سرباز بخاطر غنی شهید شده اند مثل فکر .....آدم های مزدور هستند که بدستور بیگانه گان اکثریت فشار را در این دوره حکومت بالای افغانستان بیارن تا مانع اهداف شوم استراتیژیک شان نشوند از تعصب هزیان میگویی

>>>   پاکستان واقعن پاکستان است از بخیلی به آن چرکستان میگویند

>>>   در حکومتی که ریس جمهوراش را با وصف ناکامی در انتخابات جانکیری وزیر خارجه سابق امریکا تعین کرده باشد و به رای پاک مردم نیامده باشد شما از ان چه توقع خوبی را از ان دارید در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۴ همین عمر داوود زی وزیر داخله بود و ضیاالحق امر خیل ریس دبیر خانه انتخابات که زیر نظر انها کارت های تقلبی توسط ماشین چاپ کارت در یک خانه وزیر اکبر خان بنفع اشرف غنی احمدزی بچاپ رسیده بود و کارتهای چاپ جعلی بنفع اشرف غنی بکار رفته بود که نتها که یک موتر از همین کارت ها توسط جنرال ظاهر ظاهر قوماندان پولیس بالفعیل دستگیر و رسانه یی شد و از چاپ کارت های جعلی بنفع غنی اقاینبیل ریس امنیت انزمان بحضور داشت داوودزی در یکی از رسانه های کشور از ان پرده برداشت حال همین دو جعلکار تقلبکار طرفدار اشرف غنی احمدزی یکی ریس و دیگراش معاون برگزاری جرگه شورای مشورتی بدون مشوره با دیگران از جانب اشرف غنی تعین و مقرر گردیده است این خود بیانگر انست که پشت پرده خیانت در کار است به همین خاطر از جانب هشت کاندید ریاست جمهوری و تیم انتخاباتی انها تحریم گردیده است .

>>>   مشکل ما پاکستان نیست. مشکل ما فاشیزم است.

>>>   كثريت كشتار در افغانستان نسل كشى است كه مركز قوماندهى آن ارگ رياست جمهورى است تا ارگيان به آتش كشيده نشوند شعله هاى نسل كشى خاموش نخواهد شد

>>>   مرکز انتحاری کابل است نه پاکسنان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است