تحریم کنندگان در نشست جرگه شرکت خواهند کرد؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۷    ۱۳۹۸/۲/۳ کد خبر: 158325 منبع: پرینت

تحریم لوی جرگۀ مشورتی صلح از سوی نامزدان و تیم های انتخاباتی که شامل شریک نیمی این حاکمیت نیز می شود، این جرگه را به میزان سنجش و ارزیابی رای دهندگان به این نامزدان و تیم های انتخاباتی شان و به رییس جمهور غنی و تیم انتخاباتی اش در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تبدیل کرده است.

آیا طرفداران و رای دهندگان نامزدان ریاست جمهوری و تیم های انتخاباتی شان این جرگه را نیز، تحریم خواهند کرد؟
آیا از ولایاتی که حوزۀ نفوذ و حامیان آن ها محسوب می شود، نماینده ای به لوی جرگۀ ارگ و امرخیل می آید؟
آیا ولایاتی چون: بدخشان، تخار، پروان، کاپیسا، پنجشیر، جوزجان، فاریاب، بلخ، سرپل، بادغیس، غور، بامیان، دایکندی، غزنی، بغلان، قندوزو ... با توجه به تحریم نامزدان و تیم های انتخاباتی که این ولایات حوزه های نفوذ و حامیان آن ها در انتخابات و رای دهی محسوب می شود، نمایندگان خود را به جرگه خواهند فرستاد؟

اگر نمایندگان این ولایات در لوی جرگۀ مشورتی ارگ مشارکت کنند، تکلیف تحریم نامزدان ریاست جمهوری و تیم های شان که این ولایات را حوزۀ رای خود تلقی می کنند، چه می شود؟
عدم مشارکت نمایندگان این ولایات به لوی جرگه مشورتی صلح در حمایت از تحریم، موقعیت امروز و آیندۀ رئیس جمهورغنی را در انتخابات ریاست جمهوری به کجا خواهد کشاند؟

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جرگه
تحریم
نظرات بینندگان:

>>>   اقای اندیشمند یگان وقت گذرشما به محاکم افغانستان شده باشد درانجا شاهد های ناحق که پول میگیرندوشاهد میشوند بسیار است حال اینها هم میتوانند از ولایت وولسولی یک یا دو تا صد نفر راتطمیع وخریداری نموده لباس های خوب پوشانیده به جرگه بیاورند چه خاصه که امر خیل هم است کسی که صندوق ها را از ارای جعلی وگوسفندی مملو میتواند این کار راهم میتواند موفقانه انجام دهدموضوع مرگ وزندگی است غنی ورولا غنی که ارگ ریاست جمهوری خوششان امده گردانندگان ارگ اند تمام سعی وتلاش خودرا بکار می بندند تا به جهان نشان دهند که مدت کار انهارا لوی جرگه ای مشورتی تمدید نموده است این که جهان تا چه حد به این ترفند صحه میگذارند تا هنوز معلوم نیست اینده وجدان انهارا محک ازمایش قرار خواهد داد
از دوست های لیلیه ای پولی تخنیک شما

>>>   کسا نیکه تحریم کرده اند اگر واقعا اسلام اند و واقعا وفا دار به ملت باشند باید هر گز سهم نگریند

>>>   صادقانه بگوئید، که آیا نامزدان ریاست جمهوری و تیم های شان واقعاّ نماینده های مردم اند، یا تیکه داران قومی؟

>>>   يك يك مشت پول براي شان بدهند همه سهم ميگيرند و اشرف غني را براي پنجاه سال ديگر تمديد ميكنند. روزگار همه خراب است جز چند نفر دور و بر ارگ و اداره قرادادهاي ارگ.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است