گندم کمک‌شدۀ هند به هلمند دزدی شده است
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۷    ۱۳۹۸/۲/۴ کد خبر: 158336 منبع: پرینت

براساس گزارش‌ها 25 تُن از 4500 تن گندمی که از سوی هند به آوارگان هلمند کمک شده بود، دزدی شده است.
به گزارش سلام وطندار، محمدیاسین خان، والی هلمند با آن‌که مقدار گندم دزدی‌شده را مشخص نمی‌کند، اما می‌گوید، نهادهای امنیتی گندم دزدی‌شده را به‌دست آورده‌اند و تلاش دارند تا عاملان این رویداد را بازداشت کنند.

اما عطاالله افغان، رییس شورای ولایتی هلمند می‌گوید، این مقدار گندم از سوی محمدنبی الفت، رییس پیشین شورای اجتماعی ولسوالی نادعلی بواسطۀ یک عریضۀ رسمی از گدام بیرون شده است.
آقای افغان می‌گوید، محمدنبی الفت گفته بود که این گندم را به آوارگان توزیع می‌کند، اما آن را در بازار به فروش رسانده است.

اما محمدنبی الفت، رییس شورای اجتماعی ولسوالی نادعلی هلمند این اتهام را رد می‌کند.
او می‌افزاید، گندمی که در بازار فروخته می‌شود، باید به باشندگان ولسوالی‌های شمال هلمند توزیع می‌شد، اما در بازار فروخته شده است. به گفتۀ او ولسوالی‌های شمال هلمند زیر کنترل طالبان است.

در همین حال، والی هلمند برای بررسی این رویداد هیأتی را تعیین کرده است که پس از بررسی‌های این هیأت، عاملان این رویداد مشخص خواهد شد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گندم
هلمند
نظرات بینندگان:

>>>   حالا اگر چند فقیر بیچاره بدبخت این کار میکردند می گفتیم حق دارند چون مستحق اند گرسنه اشکالی ندارد.اما متاسفانه اشخاص خبیث فاسد حرامخور که ازهمان ابتدا دست اش به فساد باز بوده .دست به چنین کاری پست میزنند.درصورت که شاید هم زندگی اش بهتر از دیگران میباشد باز هم طبق عادت های قبلی اش ادامه میدهد.مطمئن باشید که چنین اشخاص حرومزاده خودش خانواده اش رادرباتلاق کثافات غرق نموده هم آخرت خود را سوزانده .کی ازهمچون کار های پست این ها دست می کشند .اشخاص بدنفس هیچ وقت به همان حق و حقوق قانونی خودش که از شیر مادر هم حلال است راضی نمی شوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است