هشتاد و نه عضو جدید مجلس اعتبارنامه‌ گرفتند
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۵۱    ۱۳۹۸/۲/۴ کد خبر: 158353 منبع: پرینت

۸۹ عضو جدید مجلس نمایندگان اعتبارنامه‌ی انتخاباتی دریافت کردند.
حوا علم نورستانی، رییس کمیسیون انتخابات گفت که این افراد از حوزه‌های انتخاباتی ولایت‌های بادغیس، بلخ، پکتیا، تخار، هرات، غور، هلمند، قندهار، ننگرهار، لوگر و اهل هنود در مجلس هفدهم نمایندگی می‌کنند.

پیش از این اعضای پیشین کمیسیون انتخابات به ۸۰ عضو مجلس هفدهم، اعتبارنامه‌ی انتخاباتی داده بودند که شامل ۱۸ ولایت کشور می‌شد.
این ولایات شامل ولایت‌های بامیان، دایکندی، جوزجان، ارزگان، لغمان، کاپیسا، زابل، پنجشیر، پروان، خوست، سمنگان، بدخشان، فاریاب، سرپل، فراه، قندوز، نیمروز و نورستان می‌شود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
اعتبارنامه
نظرات بینندگان:

>>>   از این کرده حکو مت مسقره در روی مین ندیده ام

>>>   شش ماه از انتخابات گذشته اما تا هنوز نتیجه معلوم نیست و پارلمان نیم کله افتیتاح می کند غنی جان آفرینت با این جور حکومت کردن . همه ناقص از کجا باید گفت؟ و چطور این همه نارسایی ها و ناکامی هایت را توجهه می کنی؟

>>>   نتایج کابل با یک بار باطل شدن کی اعلان میشود یا همان تقلب کاران دور اول که نتایج شان غیر قانونی محاسبه شده بود اعلان میشود...........

>>>   Saboor Raheel
اگر خود را سیاستمدار میدانید و فکر میکنید که جرگه غنی نارواست به اهداف فاشیزم کمک میکند؛ بد است و ازین‌رو در آن شرکت نمی‌کنید، چرا‌ دیگران را نیز مانع نمی‌شوید؟ چرا در برابر تبلیغات پرسروصدای دستگاه غنی به ضد تبلیغات نمی‌پردازید؟

آیا شما مسوولیت سیاسی و اجتماعی در برابر مردم ندارید؟ آیا این جرگه یک رویداد سیاسی است و یا میله شب شش که رفتن و نرفتن‌تان مساله شخصی؟ آیا در برابر مصرف بیجا و ناروای اینهمه پول که آبش به آسیاب یک دستگاه فاشیست میریزد احساس مسوولیت نمی کنید؟ آیا خاموشی تان شرکت مستقیم در جرم و جنایت این دستگاه نیست؟
و اما اگر این جرگه یک حرکت مفید است، بازهم چرا خاموش استید و همکاری و همنوایی نمی کنید و دلائل مفیدیت آن را به مردم کشور را بیان نمیکنید؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است