اخطار سیاف به امرخیل در جرگه
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۰    ۱۳۹۸/۲/۱۰ کد خبر: 158429 منبع: پرینت

جرگه مشورتی با سخنرانی محمد اشرف صلح گشایش یافت. از عبدالرب رسول سیاف تقاضا شده بود که صرف از جایگاه یک مهمان و رهبر جهادی سخنرانی کند. استاد سیاف قبول می‌کند و فکر نمی‌کرد که اشرف غنی او را غافلگیر می‌کند و او را در مقابل اعضای جرگه «رییس» اعلان می‌کند.
در پایان روز جرگه به دلیل مخالفت مردم در انتخاب هیات اداری از مدیریت بیرون شد.
آقای سیاف محمد عمر داوودزی را فرا می‌خواند و مراتب نگرانی خود را این‌گونه اظهار میدارد:
۱- جلوی مداخله‌های این خبیث امرخیل را بگیرید.
۲- جلوی این اشتک‌بازاری‌ها را که حتی در برابر حرف‌های بی‌ارتباط هم چک چک می‌کنند گرفته شود.
آقای سیاف به داوودزی اخطار می‌دهد که تحمل بی‌عزتی خود را در برابر این اشتک‌بازاری‌ها ندارم در صورت تکرار، جرگه مرگه تان را ترک خواهم کرد.
جمال ناصر مکرم
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
سیاف
امرخیل
نظرات بینندگان:

>>>   شمشیر محافظان امرخیل بالای اعضای جرگه
روز دوم جرگه؛
😱😱😱😱😱😱
پس از اعتراض‌های دی‌روز و ایجاد تشنج بر سر انتصاب معاونان جرگه، انتخابات هیات اداری امروز نیز برگذار نشد.
دبیرخانه بدون گزینش هیات اداری اعضای جرگه را به ۵۱ کمیته کاری تقسیم کرد. هر کمیته بیش‌تر از ۸۰ عضو دارد و روسای کمیته‌ها نیز از قبل گماشته اند. اکثریت اعضای کمیته‌های آدم‌های بی‌سواد اند و اصلن نمی‌دانند برای چه آورده شده اند.
کنترول جرگه برای حکومت دشوار و درد سر ساز شده است. ظاهرن مهندسی در گزینش افراد خیلی موثر واقع نشده و هنوز ده‌ها صدای اعتراض برضد «اجندای پنهانی جرگه» در داخل تالار بلند است.
شب گذشته دبیر خانه برای ۱۲۰۰ کنترول کننده تازه، کارت توزیع کرده است تا صدای هر معترض را به‌موقع سرجایش خاموش سازند.
از سوی دگر حضور نظامیان در داخل تالار سبب شکایات جدی اشتراک کننده‌گان به ویژه زنان شده است.
شام دی‌روز «شوخی مزه دار» یک عضو جرگه هنگام صرف غذا در طعام خانه با واکنش تند محافظان «ضیاالحق امرخیل» روبه رو شده است.

با این‌حال تاکنون بیش‌ترین حاصل جرگه عکس‌های یادگاری است که در رسانه‌های اجتماعی خبرساز شده اند.
فطرت
Razaq Mamoon

>>>   سياف آدم پر حوصله است ، و گرنه حتماً امر خَيل را بي آبرو ميساخت ، و شايد در اخير هم كدام عكس العمل در مقابل اين ....گلبيدين نشان بدهد.

>>>   جرگه و یا ترفندی برای تداوم شیطنت و استبداد فاشیسم اوغانی!
تجربه نشان داده است که برگزاری جرگه ها و نتایج برآمده از این فریبکاری، هیچگاه در خراسان افغانستان بیانگر اراده و افکار شهروندان کشور نبوده و نخواهد بود. بلکه این جرگه ها همیشه با اهداف شوم و خلاف حقوق و آرای شهروندی با جمع آوری یکتعداد آدمهای نادان و ‌شکم کلان برگزار شده و ترفندی برای اسیر ساختن مردم و تداوم استبداد و ظلم و بربریت توسط حکام دستنشانده و کفتار صفت فاشیسم اوغانی میباشد.
امیدوارم این ترفند شیطانی و نامیمون از میان برداشته شود و در هر امر مهمی به آرای کل شهروندان کشور مراجعه گردد.
بامهر

>>>   Arwin
طالبانیزم ها نسبت عدم دانش شعور سیاسی از این جرگه و پرگه قلابی کذابانه که به نفع مزدران استعمار است، پشتیبانی میکنند

>>>   دایوب صابر
از این گونه جرگه ها چیزی ساخته نیست فقط حاکمان و مستبدان برای برآورن آرزو های خود یک قشر جامعه را خریده و بر دیگران تحمیل میدارد
شما در قرن بیست ویک سخن از قرن هژده میزنید
شرم است بخدا!

>>>   Zareh
مردمی را که بار بار امرخیل مدیریت انتخاباتی و دموکراسی کند، از چنین جماعت و مردمی چی انتظار خواهد داشت. ما مردم، آنچه را که حق و ظرفیتمان است، نصیب شده ایم

>>>   Haqyab
استاد بهترین و کاملترین چهره یک منافق تمام عیار و پخته هستند...نوش جان شان که در هر دوره حتی در زمان خون آشام ترین جلاد کشور ما حفیظ لعین زمینه های نجات یابی و گل سر سبد شدن را در میان توده های عوام کالانعام بهره مند هستند...اما با چرخه گیری خبرنگار در حضور وی که ضیا جان شهرام عنوان کرده اند موافق نیستم زیرا چه می‌توان گفت در داخل قصر یک داکوی بزرگ خونریز و زیر تیغ جلادان حرفوی اش که هر یکی به سویه ممتاز خان باشند...
و اینک شعر دو سال قبل خویش را که با موضوع کمی ارتباط دارد می آورم.

>>>   Mansoori
وقتی نفع فاشیزم در میان باشد مجاهد و سیکولار ندارد. حیف قلم به دستان ماهر ما که چوب سوخت میشوند

>>>   aim Rahimi
آیا سیاف را می شناسید؟

سیاف پسر مامای حفیظ الله امین، از جمله جهادی های خشن، از قوم خروت و هم تبار گلبدین و غنی احمد زی است.
کار نامه های سیاف:

۱) با مهارت خاص در زیر جلد استاد ربانی و احمد شاه مسعود جا گرفت، از فردای ۸ ثور با مکاره گی خاص مسعود را با حزب و حدت و جنبش ملی دوستم که متحدین طبیعی جمیعت بودند مواجه ساخت و انها را چنان به جان همدیگر انداخت که نتایجش در ویرانی کابل و کشتار ده ها هزار کابلی ها معلوم است.

۲) سیاف بدون شک سبب قتل و حشیانه استاد عبدالعلی مزاری گردید.

۳) سیاف مسبب اصلی سقوط دولت استاد ربانی است؛

۴) در سال ۲۰۰۱ تروریستهای عرب را به جان احمد شاه مسعود روان کرد و مسعود بدون شک توسط سیاف به قتل رسید؛

۵) اگر بخاطر داشته باشید در زمان کرزی بخاطر رسیدن به ریاست شورای ملی در برابر یونس قانونی با تمام نیرو کوشید و از هر وسیله استفاده کرد و هر بد وردی که یاد داشت به آدرس قانونی و پارسی زبانها گفت، هر چند قانونی هم کدام کسی نیست که بالایش حساب شود اما سیاف در برابرش شکست خورد؛

۶) در سال ۲۰۰۳ سیاف در یک نشست بزرگ حکم تکفیر لطیف پدرام را صادر کرد، خوشبختانه زورش نرسید ورنه پدرام سنگسار شده بود.

اینکه یک تعداد جمیعتی ها و شورای نظاری ها همه چیز را از طریق پول گز و پل می کنند، سیاف چون و هابی است ، سعودی ها همواره پول های گزاف در اختیار ش می گذارند و از ان پول های باد آورده کم کمک در جیب شورای نظاری ها و جمیعتی ها می ریخت و می ریزد هنوز ، از همین سبب آن پول پرستان او را مانند رهبر و پیشوای خود می پرستند.

اینکه ده ها بار از مراجع مختلف شنیده شده که سیاف در دوران جهاد دختران جوان افغانستانی مهاجر در پا کستان را به عربها می فروخت، می گذاریم به وجدانش، اگر و جدانی داشته باشد!!!

حرف آخر!

۷) دوستانیکه حاکمیت ببرک کارمل و نجیب الله را به خاطر دارند ، حتمآ به یاد دارند که کابل از سه طرف همیشه راکت باران می شد:

از سمت شرق، کوه صافی توسط گلبدین؛

از طرف جنوب، خاک جبار و چهار آسیاب توسط گلبدین؛

از سمت غرب، پغمان توسط سیاف...

بنا براین این سروده شاعر دقیق است:

" کبوتر با کبوتر، زاع با زاع
کند همجنس با همجنس پرواز

حالا سوال این است که اگر سیاف با اشرفغنی یکجا نشود پس با چه کسی یکجا شود؟

فکر می کنم همین قدر در معرفی سیاف پسر سکه مامای حفیظ الله امین کافی باشد...
اگر دوستان سوالی دیگر ی هم در مورد آقای سیاف داشته باشند در خدمتم

>>>   ن بیگزاد shadab amin bigzad
زهرانادری: جرگه فعلی نه عنعنوی است ونه جرگه که ازآن درقانون اساسی یاد شده، این جرگه برای حاکمیت استبداد فعلی برگزار شده و هیچگونه مشروعیت قانونی ندارد

>>>   هنگدوست هروی
بانو فرخنده زهرا نادری : اشرف غنی جرگه کلان را برای محکم کردن پایه های حکومت استبدادی خود برگزار کرده.
غنی این جرگه را با استبداد رای پیش برده. این جرگه هیچ مشکلی از مشکلات افغانستان حل نمی کند.

این سخنان کسی است که در انتخابات گذشته تا چند ماه پیش از نزدیک ترین افراد تیم غنی احمدزی بود. این خانم وقتی میگوید غنی مستبد است پس دانسته میشود که با پست و استخوان خود استبداد غنی را حس کرده. خیلی هم کوشش کرده که که بردباری نشان دهد. اما تحملش تمام شده. حرف این خانم باید برای بسیاری از هموطنان ما در مورد غنی حجت باشد.

گفتگو با بی بی سی

>>>   دروغ محض و شاخدار به خورد مردم ندهید ، غنی احمدزی کوچی ریس حکومت تک قومی و فاشیستی افغان خود دو مراتبه نزد سیاف وهابی رفت و موافقت این خبیث را به منظور ریاست جرگه قبیله کسب نمود.
کوه کن

>>>   تو خو تو بدرت هم جركه را ترك نميتواند
اكر غيرت و عزت داشتي نمي امدي
همه بلان ها ساختكي و از همه قبلا اكاهي داري
بابه سياف خيلي كوس نه نه هستي

>>>   استاد سياف ادم مدبر و زيرك است از طرف ديگر نه تنها رهبر پشتونها است بلكه اكثريت فارسي زبانها هم او را رهبر خود ميدانند چون هيچوقت حرف خلاف فارسي زبانها به زبان نياورده و همين باعث محبوبيت او و تاييد او به حيث يك رهبر و يك عالم واقعي دين نزد اكثر مليت هاي افغانستان شده به طور خلاصه ميتوان گفت او يگانه رهبر بلامنازعه ملي افغانستان ميتواند در عصر حاضر محسوب شود. هيچ رهبر ديگر در افغانستان به اندازه سياف بيرون از قوم خودش محبوبيت قابل ملاحضه ندارد. اينكه با اشرف غني چرا تفاهم نموده حرف جداست باييد ريشه يابي گردد.
برادر شما نعيمي

>>>   دروغ محض است استاد سیاف به اقای امرخیل خیلی احترام قایل است
قومندان طوفان

>>>   دوستم کله خام ومزاری بیسواد.اینها درهمان ابتدا در دهه70 با مسعود متحد شدن.و تا زمان ورود شان به کابل خیلی خوب پیش رفتن اما شیطان صفت های خود فروخته اجنبی پرست خیلی زود این ها را به جان هم انداختن حتی سردمداران پاکستان خبیث درآن روز ها خواب راحت نداشتن.ودستورات شیطانی خود را توسط جاطلب های بیسواد واحمق مانند حکمتیار وسياف صادر نمود.و این چاپلوس های خود فروخته را با بار اسلحه و مهمات فرستادن کابل و این ها بجای اینکه بیایند با هم بنشیند دولت اسلامی را تشکیل بدهند بجاني هم افتادند هم شهر کابل را خراب نمودند وهم مردمان زیادی را آواره دربدر نمودند وبشهادت رساندن.چون این قسم خورده ها به باداران شان وعده داده بود ند که دستورات شما را با دل و جان انجام می دهیم برای این خبیث ها نی کشته شدن مردم مهم بود و نی خراب شدن کشور مهم بود چیزی که به این خود فروخته ها خیلی ارزش داشت .فرمان باداران پاکستانی شان بود .برای چه زمان که به مشکل مواجه می شوند میخواهند از افغانستان فرار بکنند خانه اصلی شان پاکستان است ای ...
(مولوی گل محمد گردیز


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است